Palstamamman miehen pitäisi olla aikuinen mies, mutta pukeutua kuin teini?
Parista miesten pukeutumista sivunnut ketju toi mieleeni seikan, että moni palstamamma haluaa miehensä tosiaan olevan aikuinen rauhallinen mies, mutta vaatteiksi "rennot farkut ja hupparit" sekä jalkaan conssit tai Vanssit?
Kaikki Dressmann-tyylikkäät miesvaatteet ovat ihan out koska mies näyttäisi mieheltä eikä teiniltä. Miksi näin?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle se Dressman- mieskin kelpaa, mutta itselleni tulee alipukeutunut olo sellaisen seurassa. Mutta ei se minua häiritse, jos ei miestäkään.
Ai jos miehellä on farkut, kauluspaita ja neule?
Minä ymmärrän dressman-miehellä kauluspaidan, suorat housut ja ehkä kravatin. Aloituksessahan sanottiin, että farkut ovat teineille.
Farkuilla tarkotin näitä teinien tehostefarkkuja sekä hupparia.
Okei. Minusta joka toinen teini nykyään pukeutuu chinoihin ja kauluspaitoihin ja neuleisiin, joten en tajunnut, että niitä ei tässä nyt lasketakaan teinivaatteiksi.
Pitää muuten paikkansa! Kuumin teinitrendi taitaa olla kokoomusnuorityyli.
Ja hyvä niin. Parempi sekin kuin keski-ikäisellä huppari ja Vanssit.
Jos naiselle miehen pukeutuminen on joku deal breaker, niin sellaisesta tyhjäpäästä kannattaa miehen kyllä pysyä kaukana!
Mä en tiedä miksi joku palstamamma jaksaa tehdä aloituksia miesten pukeutumisesta. Mitä pahaa niissä consseissa ja vansseissa on? Mielestäni ne tuo sopivaa nuorekkuutta miehelle. Esim. oma mieheni pukeutuu chinoihin, kauluspaitoihin ja neuleisiin töihin. On kuitenkin alle kolmekymppinen, niin mielestäni ne siistit puhtaat Conssit tai Vansit on ihan kiva piriste tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä miksi joku palstamamma jaksaa tehdä aloituksia miesten pukeutumisesta. Mitä pahaa niissä consseissa ja vansseissa on? Mielestäni ne tuo sopivaa nuorekkuutta miehelle. Esim. oma mieheni pukeutuu chinoihin, kauluspaitoihin ja neuleisiin töihin. On kuitenkin alle kolmekymppinen, niin mielestäni ne siistit puhtaat Conssit tai Vansit on ihan kiva piriste tuohon.
Tekeehän naiset aloituksia miehistä muutenkin. Tuskin mammoille on yksi lysti miltä mies näyttää?
Mä taidan olla AV-palstalla sit vähemmistössä, koska mä rakastan 26-vuotiaan mieheni arkikauluspaita-neule-chinot/farkut-herrainkenkä/brogueboots(/pitää se tennareitakin tosin) -tyyliä :D mä pukeudun itekin aika usein naisvastineeseen tai sitten vaan ylipäätään tykkään pukeutua (omaan makuuni) tyylikkäästi niin sovitaan ainakin yhteen.
Toki kauppareissut, pitkät kävelylenkit ja sen sellaiset menee kummallakin kollareissa, huppareissa ja tuulitakeissa. Tilanteen mukaan pukeudutaan.
Conssit ja Vanssit on todella vaikea pitää siisteitä, jopa muissa väreissä kuin vain valkoisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle se Dressman- mieskin kelpaa, mutta itselleni tulee alipukeutunut olo sellaisen seurassa. Mutta ei se minua häiritse, jos ei miestäkään.
Ai jos miehellä on farkut, kauluspaita ja neule?
Minä ymmärrän dressman-miehellä kauluspaidan, suorat housut ja ehkä kravatin. Aloituksessahan sanottiin, että farkut ovat teineille.
Farkuilla tarkotin näitä teinien tehostefarkkuja sekä hupparia.
Okei. Minusta joka toinen teini nykyään pukeutuu chinoihin ja kauluspaitoihin ja neuleisiin, joten en tajunnut, että niitä ei tässä nyt lasketakaan teinivaatteiksi.
Ja hyvä niin. Parempi sekin kuin keski-ikäisellä huppari ja Vanssit.
Eli AP kyselee, miksi naiset ei tykkää kun hän pukeutuu teinivaatteisiin vaan tykkäisi enemmän niistä vaatteista, joihin AP kuvittelee teinien pukeutuvan? Juuri tuo ekan vuoden kylteri- tai ekassa työpaikassa olevan perusinsinööriviba tekee teinimäisestä Dressmann-äiti-kato-kun-oon-jo-iso-poika -pukeutumisesta hölmön näköistä.
En tiedä kuinka moni täällä deittaa tai katselee sillä silmällä keski-ikäisiä, mutta esim. kolmikymppinen voi aivan hyvin käyttää hupparia ja vansseja. Prismaan tälläytyjät vaikuttavat pelleiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeehän naiset aloituksia miehistä muutenkin. Tuskin mammoille on yksi lysti miltä mies näyttää?
Joo, mutta täällä tuntuu joku sama ihminen jankkaavan miesten kengistä ja chinoista yms. Ei mullekaan ole yksi lysti miltä mieheni näyttää, mutta muiden miesten ulkonäkö sitten taas on.