Palstalla ei saa enää keskustella naisen häpykarvoituksesta?
Ketjut poistetaan vaikka naiset keskustelevat hyvin neutraalisti, joku neuvojakin kysellen. Ketjut poistoon??
Kommentit (12)
Kyseinen aihe menee aina vänkäämiseksi ja muualta löytyy kyllä tietoa vaikka kuinka. Jos puhutaan pillukarvoista, niin ketjusta löytyy asiat:
- Karvoituksen omaavat haukkuvat posliineita näppylällisiksi broilereiksi
- Posliinit haukkuvat karvallisia rämemajavoiksi
- Karvalliset vetävät luonnollisuus- ja pedofiliakortit esiin
- Vängätään tekniikoista karvojen poistamiseksi
- Kaikki kehuvat kilpaa kuinka oma mies tykkää juuri siitä mitä kirjoittajalla on housuissa...
Minä taas ihmettelen, että mitä keskusteltavaa niissä häpykarvoissa (sukupuoleen katsomatta) on? Keskustellaanko välillä vaikka nenäkarvoista, ihan vaihtelun vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelen, että mitä keskusteltavaa niissä häpykarvoissa (sukupuoleen katsomatta) on? Keskustellaanko välillä vaikka nenäkarvoista, ihan vaihtelun vuoksi?
Tämä. Minä olen erittäin monessa ketjussa kysynyt, että mikä ihme naisia ärsyttää muiden karvoissa tai niiden puuttumisessa. Mutta minulle ei vastata koskaan.
Vierailija kirjoitti:
No onhan pukeutumisessa, tatuoinneissa ja hiusten laittamisessakin keskusteltavaa. Älä nyt väitä, ettet ole nähnyt, miten pitkiä ketjuja legginssit ja kananp**setukat kirvoittavat.
Hyvä. Asia on käsitelty palstalla miljoona kertaa. Mikä ihme niissä vehjekarvoissa on niin kiehtovaa, että niistä pitää jauhaa ja jankata? Kertokaa. Kiinnostavatko myös miesten muna- ja persekarvat yhtä paljon kuin naisten karvoitus? Miksi? Rasistinen aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas unohdetaan korvakarvat. Vitun rasistit.
Voi ei! Jos oikein kovasti harmittaa, voi vittukarvakeskusteluja etsiä hausta. Sieltä varmasti löytyy luettavaa koko viikoksi, ja varmasti jopa seuraavaksi kuukaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin sokeroin nenäkarvani vähintään kerran kuukaudessa, rehottava karvaröyhkä on epähygieeninen! ;) Not. Jos jotakuta ahdistaa nenäkarvani, suosittelen vahvaa lääkitystä ja terapiaa.
Niissä on ainakin sitä keskustelemista, että hyvin monet vieläkin pitävät karvoitusta objektiivisesti likaisena, haisevana, epänaisellisena ja rumana. Tytöllehän kaunis häpykarvoitus kasvaa juuri siksi, että muuttuu naiseksi ja naiselliseksi.
No eikö tämä aihe ole jo kammattu niin monen vuoden aikana että mitä ihmeen keskustelemista siinä voi olla? Vai onko framilla nyt jo av-mammojen jälkikasvu joka askartelee samojen kysymysten äärellä?
Vierailija kirjoitti:
No eikö tämä aihe ole jo kammattu niin monen vuoden aikana että mitä ihmeen keskustelemista siinä voi olla? Vai onko framilla nyt jo av-mammojen jälkikasvu joka askartelee samojen kysymysten äärellä?
Kirjoititkin jo tyhjentävästi sen, mitä minulla oli mielessäni. Voi olla, että modet eivät poistakaan avauksia, vaan palsta on yksinkertaisesti alkanut hylkiä topia, jossa mainitaan "rämemajava" ja "näppyläbroileri".
Juu, minäkin ihmettelin tätä. Noh, kiitos kuitenkin niille poistetun ketjun vastaajille. Olen se, joka kysyi, mitä ne eri termit tarkoittavat.