Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko mies kieltää minua kutsumasta miespuoleista tuttavaani seurakseni elokuvaa katsomaantaa kun hän on

Vierailija
26.09.2016 |

Poissa kotoa? Siis viatonta illan viettoa kun joudun niin paljon oleen yksin.
Mitä mieltä,kieltäisittekö vai antaisitko luvan? Tämä vaivaa pahasti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolista, se on puolista. Ei puoleista.

Vierailija
2/7 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka oikeasti ole naispuoleista kaveria tuohon? Kyllähän sä pyytää voit ketä haluat, mutta onhan tuo tahallista suhteen ravistelua ja epäluulojen herättelyä. Nähty aika monta kertaa nämä viattomat tapaamiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisen (sinun?) pitäisi tietää kyseinen asia että voiko  ei  eikö. Oletko sä ihan nyrkin ja hellan välissä?

Oletko  sä  se muka 30-vuotias joka toisessa ketjussa valittaa että mies ei anna tavata miespuolista kaveria?

Haloo??

Vierailija
4/7 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehesi voi sitä kieltää. Ainoa asia, mtä hän voi tässä tehdä, on ratkaista oma suhtautumisensa ktseiseen asiaan. Joko hyväksyy sen tai sitten ei. Siihen on sinun sitten tyytyminen.

Vierailija
5/7 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä seurustellessani käynyt ystävämiehen kanssa leffassa tai kahvilla. Ei ole ongelma mulle eikä seurustelukumppanilleni. Ystävämiehenikin on varattu ja tunnen hänen vaimonsa, mutta tämän ystävämiehen olen tuntenut ensin. Ollaan tunnettu about 17 vuotta.

Vierailija
6/7 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä tullut mieleenkään pyytää miespuolista tuttavaa kanssani leffaan, kun mies on poissa. Minulla on paljon naisystäviä, joita on ihana tavata.

Vierailija
7/7 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna on suussasi viimeistään leffan puolivälissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi