Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Sain Työteknikon arvonimen
26.09.2016 |
Nyt kelpaa. Ilalla juhlimaan. Sain vielä upean lahjan mieheltäni :)
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Et varmaankaan arvonimeä, koska työteknikko ei ole arvonimi. Työteknikon tutkinnon olet kyllä varmasti suorittanut ja siitä valmistunut, onnea siitä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kelpaa. Ilalla juhlimaan. Sain vielä upean lahjan mieheltäni :)
Pelle :D Arvonimi :D Ootko nyt oikeen Ruova arvon duunari vai?
Alue: Aihe vapaa
"Arvonimet" kuten työteknikko kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.