Minkälaista mahtaa olla henkilön elämä, jolla sama nimi kuin kuuluisalla rikollisella? esim sanna sillanpää
Mietin vaan, että kuinka paljon tulee jänniä tilanteita vastaan, kun esim esittelee itsensä? Joutuvatko selittelemään paljonkin, että hei en mä se tyyppi ole.
Kommentit (4)
Tuskin sen kummallisempaa kuin esimerkiksi se, että olisi vain ei rikollisen julkkiksen nimi.
Esimerkiksi mulla on erään tennispelaajan kanssa sama nimi. Sain joskus paljon puheluita, jotka oli osoitettu tälle. Oli aika ärsyttävää, jonka jälkeen vaihdoin numeron salaiseksi. :D
Olisi kyllä tylsää olla julkkiksen niminen, vaikkei tämä olisi rikollinenkaan, vaan suosittu. Vaikka Kimi Räikkönen (onkohan toista?), Riitta Väisänen tai Krista Kosonen jne.jne. joilla ei hirveän harvinaiset nimet ole kuitenkaan, joten kaimoja varmaan on jopa pienessä Suomessamme.
Naapurissa on Tarja Halonen ja Juha Sipilä. Täytyypä kysäistä heiltä. Olen nähnyt kaimojaan nimiteltävän rikollisiksi nettikeskusteluissa.
Hyvin yleisiä etu- ja sukunimiyhdistelmiä on jopa kymmennittäin Suomessa. Hesarissa oli taannoin juttu, jossa näitä lueteltiin. Yleisin on Timo Virtanen, joita on yli 200 henkilöä.
Tuskinpa vaikuttaa paljoakaan.