Onko kukaan asunut AALTOSEN KENKÄTEHTAASSA Tampereella (VVO)? Mulle tarjottiin yksiötä...
...mutta en tiedä lainkaan, millainen talo on kyseessä. Ja millaisia ne kämpät on. Tai äänieristys. Tai mikään.
Mulla on ollut tosi huono tuuri asuntojen suhteen pari viimeistä kertaa, ja yritän etsiä nyt sellaista vuokra-asuntoa, jossa voisin oikeasti viihtyä.
Onko kellään kokemusta?
Kommentit (10)
Mullakin kaveri asui siellä isohkossa yksiössä. Tykkäsi kovasti ja oli minunkin mieleeni: korkea huonekorkeus ja ihanan isot ikkunat. Ottaisin ehdottomasti vastaan!
kalliita ovat, mutta jos on varaa niin muuta ihmeessä!
Ala-asteen luokkakaveri asui siellä äitinsä kanssa pienessä kaksiossa tuossa 2000-luvun alkupuolella. Ihan oli kiva kämppä, ikkunat sisäpihalle.. En ainakaan muista kuulleeni ääniä muista kämpistä. Mielestäni sijainti on todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kalliita. Huh.
Eikö kaikki asunnot keskustassa päin ole?
Joo suosittelen myös! On kiva talo, kivoja hyvin pidettyjä asuntoja. Valoisat asunnot kun on isot ihanat ikkunat. Kiva alue, asutaan melkein viereisessä talossa.
Asunnot tosi kivoja, mutta kalliit vuokrat, jotka nousevat reilusti joka vuosi. Äänieristys riippuu missä päin taloa asuu. Ensimmäisessä asunnossa ei ollut mitään ongelmia, toisessa asunnossa toisella puolella taloa kuuluikin sitten yläkerran kävelystä lähtien vaikka mitä.
9 jatkaa. Pääsääntöisesti talo oli rauhallinen. Tietysti välillä ihmiset mm. soittavat musiikkia, jolloin bassot kuuluivat seinien läpi, mutta mitään pahoja häiriköitä talossa ei asu. Jatkuvan melun pelossa en jättäisi asuntoa ottamatta.
Mun kaveri asui koko opiskeluaikansa ks. talossa. Ihana talo, korkeat huoneet ja tilavaa. Olin itse myös jonossa, mutten koskaan saanut asuntoa sieltä. Ota ihmeessä vastaan!