Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kohdanneet työelämässä alkoholistin/narkomaanin?

Vierailija
26.09.2016 |

Siis onko epäilyksenne heränneet, että jollakin olisi tämänkaltaisia ongelmia ja olisi aineiden vaikutuksen alaisena jopa töissäkin? Miten siihen on suhtauduttu, kun olette nostaneet työkaverinne tilanteen esille?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilen yhdestä työkaverista että on alkoholiongelma. kesälomien jälkeen vaikuttanut jotenkin "pösilöltä". muutaman kerran haistanut kun haisee tosi voimakkaalle mintulle/karkille. mitään konkreettista todistetta ei kuitenkaan ole, harmittaa lähinnä että hyvä tyyppi kärsii ongelmista.

Vierailija
2/2 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessakin paikassa, molemmissa olin itse ns. harjoittelija. Toimistohommissa oli yksi vanhempi nainen, jolla paljon epämääräisiä poissaoloja ja töissä ollessa vaikutti olevan pienessä sievässä. Tämä taisi olla työpaikalla tiedossakin, ja naisella oli jotain tukitoimia työn puolesta tehtykin. Ei vaan itse vaikuttanut haluavan raitistua.

Hoitoalalla yksi, joka töissä selvin päin, mutta vapaalla ilmeisesti maistui hyvin. Tämäkin tiedossa vakiporukalla, ja jotain siitä keskenään vitsailivatkin.

Yläasteella epäily eräästä opettajasta, että ei aina pitänyt tunteja selvin päin. Ei kyllä kukaan tietääkseni mennyt reksin puheille tai mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme