Nainen : Oletko tyydyttänyt itsesi kurkulla tai makkaralla?
Nainen : Oletko tyydyttänyt itsesi kurkulla tai makkaralla? Kummalla vai molemmilla?
Kommentit (18)
Juu ja kerran kurkkumakkara voileivällä.
Olen molemmilla ja jopa kuvannut sen.
Olen ja lisäksi 1,5 L limupullolla pohja edellä sekä megagigadildoilla...
Kurkku on ihan hyvä väline tyydyttää pitää laittaa vain kondomi päälle, lisäksi suuruuden voi ostaessa valita minä ainakin nautin kurkulla suortettuna...
Olen. Ex-miehelläni oli niin pieni että välillä piti saada isompaa jalkoväliin!
Viime viikolla kumitetut kurkut ykkösessä ja kakkosessa... Kuvia tuli...
kyllä. Molemmilla en tosin yhtäaikaa, mutta kuitenkin =)
joskus minulla oli "hoito", joka kiihottui ajatuksesta että tyydytän itseni kurkulla ja HK:n sinisellä =)...
ehkä erikoisin juttu oli, kun hän halusi antaa minulle orgasmin kesäkurpitsalla ja kielellä. Ja kun olin saanut oman orgasmin hän halusi tuntea miltä tuntuu tulla mun sisään kun pillu huohottaa avoinaisena kesäkurpitsan jäljiltä. Sai tajuttuman orkun siitä =)...
hyvä muisto jäi varmaan molemmille
Kyllä olen tyydyttänyt kurkulle ja kesä kurpitsalla, jälkinmmäinen on hyvä,paksuutta riittää...todellakin saa nautia miten itse tahtoo...IHANA...
Tuo kesäkurpitsa kuullostaa hieman rajulta sillä sen pinnassahan on niitä pieniä karvoja ja pilluun työnnettäessä ei se kyllä varmaankaan tunnu hyvältä.
No okei. Olen mies ja enhän minä mitään mistään tiedä. Joten....
No et todellakaan tunnu tietävän! Kiivi on karvainen, kesäkurpitsa ei. Vaimoa tyydytin 5cm halkaisijaltaan kesäkurpitsalla. Suurempi ei olisi mahtunutkaan. Tiukkaa teki ja vaimo nautti, minä myös.
kyllä. kurkku hyvä, koska koon voi valita ihan fiilisten mukaan. HK sininen muuten hyvä mutta haju, melkein etoo, mutta korsulla kuorrutettuna sillä saa sopivan kiiman tyydytettyä kyllä. Se tuntuu olevan juuri minuun sopivan kokoinen =)
olen