Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistuneisuutta ja masennusta

peitonalla
26.09.2016 |

Heippa!

Elikkä tilanne on tämä: Opiskelen korkeakoulussa ja asun yksin. Kavereita minulla on jonkin verran ja perheeni on minulle suht läheinen. Minulla on jonkin aikaa ollut jo vaikeuksia selvitä arjen pienistä asioista. Pyykin peseminen, siivoaminen ja ruoanlaitto tuntuu todella raskaalta ja mahdottomalta. Minun on todella vaikea päästä aamulla ylös sängystä ja lähteä esimerkiksi kouluun. Olen todella kiinnostunut ja pidän alasta jolle opiskelen, mutta tällä hetkellä en saa mitään aikaiseksi. Ennen nautin urheilusta paljon, tällä hetkellä pakotan itseni lenkille ja salille, mutta en saa samaa hyvää fiilistä enää niin kuin ennen.

Elämässäni ei ole tapahtunut mitään mullistavaa viime aikoina. Tunnen itseni vain masentuneeksi ja ahdistuneeksi. Vietän päiväni yleensä makaamalla sängyssä elokuvia tuijotellen, jo kauppaan lähteminen on työn takana.

Onpas huonosti kirjoitettu, mutta kysykää ihmeessä jos tulee kysyttävää ja auttakaa jos vaan voitte!
Kauhea kynnys mennä lääkäriin... Ja pitäiskö mennä suoraan psykiatrille vai minne? Yksityiselle menisin joka tapauksessa.. Kiitos avusta!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo johtuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän