Te naiset joilla vaikeuksia löytää miestä
Kuinka monta aloitetta teette miehille keskimäärin sanotaan vaikka kuukaudessa tai vuodessa?
Kommentit (43)
En yhtään. Miehen kuuluu tehdä aloite.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Kuinkas paljon niitä aloitteita sinulle sitten tulee?
Vierailija kirjoitti:
kyllähän kuuluisien miesten vaimot ovat tyrkyttäneet itsensä joten miksi tavis ei tekisi noin?
Muutaman, jos keskustelunavaus baarissa lasketaan.
Mitä tarkoitat aloitteella? Käyn jatkuvasti treffeillä. Juttelen miehille baarissa / yökerhossa. Olen aloittanut tapailuja ja pyrkinyt parhaani mukaan olemaan riittävän aloitteellinen mutten liian innokas. Ei ole toiminut tähän mennessä. Ainakaan niiden kohdalla joista olen itse ollut kiinnostunut. Otan mielelläni vinkkejä vastaan..
Vierailija kirjoitti:
Jatkokysymys: pidätkö itseäsi feministinä?
En yhtään, koska näin nelikymppisenä sopivia miehiä ei tule edes missään vastaan. Baareissa pk-seudulla ei tunnu olevan omanikäisiä miehiä edes liikkeellä, en tosiaan tiedä missä aloitteita voisi tehdä. Nettideittailu kokeiltu, siellä ei tule vastaan kuin täysin onnettomia tapauksia. Enkä ole sinänsä nirso, esim. ammatti yhdentekevä asia minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllähän kuuluisien miesten vaimot ovat tyrkyttäneet itsensä joten miksi tavis ei tekisi noin?
Niin tekeekin sillä erotuksella ettei se tavis yleensä herätä minkäänlaista kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tekeekin sillä erotuksella ettei se tavis yleensä herätä minkäänlaista kiinnostusta.
Niin ei varmaan jos yrittää niitä kuuluisia miehiä, mutta kai sitä voi vähemmänkin kuuluisaa kokeilla, vai eikö kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Muutaman, jos keskustelunavaus baarissa lasketaan.
Ei tuollaista lasketa. Ei sitä lasketa miehelläkään. Jos avaan keskustelun naisen kanssa, ei se ole vielä aloite.
Tinderissä aloitan keskustelun 0-5 kertaa viikossa. Yleensä siitä ei tule mitään. Baarissa (käyn muutaman viikon välein) kynnys on hieman korkeampi, mutta alkoholin ansiosta voin pyytää röökiä tms. ja jutella miesten kanssa. Tanssilattialla miehet eivät oikeastaan lähesty, yleensä vain kaverini saavat tanssikaverin. Olen mielestäni ihan kaunis, kropaltani olen sopusuhtainen. Tyylini poikkeaa hieman "valtavirrasta", mutta ei mitenkään radikaalisti.
Olen kyllästynyt tähän.
No jos näen kuuman miehen. Niitä tulee aika harvoin kohdalle. En nyt sentään rumia ala pokaamaan.
LÄSKI kirjoitti:
Tinderissä aloitan keskustelun 0-5 kertaa viikossa. Yleensä siitä ei tule mitään. Baarissa (käyn muutaman viikon välein) kynnys on hieman korkeampi, mutta alkoholin ansiosta voin pyytää röökiä tms. ja jutella miesten kanssa. Tanssilattialla miehet eivät oikeastaan lähesty, yleensä vain kaverini saavat tanssikaverin. Olen mielestäni ihan kaunis, kropaltani olen sopusuhtainen. Tyylini poikkeaa hieman "valtavirrasta", mutta ei mitenkään radikaalisti.
Olen kyllästynyt tähän.
Kokeile seuraavaksi tupakoinnin lopettamista. Ei-tupakoivan miehen ei ole kiva tuhkakupin makuista naista suudella. Suljet turhan ison osan miehiä pois tupakoinnillasi.
Vierailija kirjoitti:
No jos näen kuuman miehen. Niitä tulee aika harvoin kohdalle. En nyt sentään rumia ala pokaamaan.
Juujuu, niinhän sinä teet ;)
En tapaa kiinnostavia miehiä yleensä edes joka vuosi.
Jos kiinnostun jostain miehestä, voin kyllä tehdä aloitteen, vaikka vähän ujo niissä asioissa olenkin (kuten valitettavasti myös ne miehet joista kiinnostun, siksi on pakkokin olla itse joskus rohkea).
En enää yhtään. Valitsen aina vääränlaisia miehiä, oletettavasti liian nuoria (n. 25-38v.) ja hyvännäköisiä (omasta mielestäni tavallisen näköisiä). Pitäisi vissiin lähestyä jotain epäviehättäviä 40+ miehiä, vaikka en edes haluaisi.
T. 34v. tavisnassu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, kun niillä ei ole rahaa ja famea.
Vaihtelee. Aina kun olen viihteellä, välillä useammankin illassa kun tulee pakkeja. Nettideiteissä, tinderissä ym. yleensä ei tule vastausta.
Vierailija kirjoitti:
No jos näen varakkaan miehen. Niitä tulee aika harvoin kohdalle. En nyt sentään köyhiä ala pokaamaan.
Siis näin.
0