Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club-30:viikko 10 alkaa!

06.03.2006 |

Aloitanpa vuorostani pinon, vaikka järisyttävät uutiset ovat varmasti aivan toisaalla. Niinkuin Tirpalla esimerkiksi? Vieläkö kestää hermo?

Näin vaihteeksi toosi vaikeasti tulkittavaa unta: olin osallistumassa taidenäyttelyyn ja olin yksin ripustamassa isoa teostani (joku hieno kangassysteemi)eikä se näyttänyt ollenkaan siltä miltä piti. Seuraavana päivänä kun tulin paikalle, se oli poistettu ja tilalla oli opiskelijoiden kahvipöytä. Poistamisesta huolimatta työni oli vieraskirjassa äänestetty rumimmaksi työksi ja kun menin järjestäjälle valittamaan että kun mun työ ei ole esillä niin se katsoi silleen säälivästi että eihän sitä nyt kukaan olisi ostanut niin otettiin pois...

Että tälläistä vahvaa luottamusta onnistumiseen täällä! Kertokaas te jotain kivempaa niin mäkin ehkä huomaan jotain vastaavaa omista ympyröistä...

Heli ja pötkylät pp4

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wintergail, toivottavasti aamusi on parempi:) En tiedä tarinaanne, mutta lohtuhali sinulle!

O.N. Eilinen veritestin tulos oli siis 220. Ultra on 27.3. Sisäistäminen on hieman vaikeaa toistaiseksi...

Kirsikka

Vierailija
22/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirppa, olen pahoillani negasta, toivottavasti seuraavalla kerralla onnistaa.

Winterangel, toivottavasti tänään on jo parempi mieli :)

Kirsikalle onnittelut!

Clubissa onkin ollut vilkas keskustelu koskien hedelmöityshoitolakia. Mua kanssa korpee se, että puhutaan vaan naispareista ja yksinäisistä naisista ja sitten kauhistellaan ja taivastellaan, että voi voi kun ei miehiä kohta tarvita enää ollenkaan! Anna mun kaikki kestää! No niin, sainpahan purkauduttua ;)

ON: ei mitään uutta, kp:t huitelee 35 ja clomit odottaa kaapissa. Tuhrua kyllä jo havaittavissa, joten kyllä kai tämä kierto kohta vaihtuu. Ärsyttää vaan tämä säännöllinen epäsäännöllisyys. Kun kierto heittää välillä 25-35, niin eipä paljon voi laskea etukäteen mitään.

Jokatapauksessa oikein mukavaa päivää clubilaisille :)

RoseMary

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä mielellä?

Muistan nikkisi pitkän ajan takaa, mutta tarina sen takana jäi hämärämmäksi. Se kyllä jäi mieleeni, että suhteenne kariutui lapsettomuuteen ja se taas kuulostaa siltä, ettei sellaista kellekään toivoisi. Se on eron syynä sellaien, ettei ikävä ole mikään ihme. Nyt yritä olla kiltti itsellesi, sinua tai muitakaan ei auta vaikka siitä ikävän tunteesta kuinka itseäsi syyllistäisit. Vaikka ei nyt ehkä maailman järkevintä ollutkaan soittaa, se ei tee susta mitenkään huonompaa tai syyllisempää. Ikävä on semmoinen juttu, että et sinä sitä itsellesi tehnyt vaan se on se osa luopumista ja surutyötä, jonka vuoro on tässä vaiheessa. On sitä varmaan itsekukin tehnyt sellaista, mitä etukäteen tietää katuvansa/saavansa siitä kurjan olon ja silti tehnyt. Toivottavasti löydät itsellesi selvyyden ikävän seasta ja saat rakennettua sydämeesi omat paikat kummallekin miehelle, oikean kokoiset ja oikeisiin paikkoihin.

<3 <3 <3

Vierailija
24/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Helille, Rosemarylle ja Kirsikalle. Paiva on parempi. Joskus vaan tuntuu etta kaikki kaatuu ja naa mun hormoonit kun saa mut viela enemman sekaisin. etta sellaista.

Kirsikalle suuret onnittelut, ihania uutisia!!

Kaikille muillekin loistavaa loppu viikkoa. Kiitos etta olette olemassa.

Ps. Viela minakin haluan osallistuu tahan uuteen lakiin. Ma olen tuskaillut ja ihmetellyt lakia jo pitemman ajan ja keskustelu mita siita kaydaan on aivan jarkyttavaa. Tuntuu kun yleinen mielipide on etta yksinainen nainen ei voi eika osaa kasvattaa lasta, samalla unohdetaan etta useat naiset joutuvat kasvattamaan lapsensa yksin, esim eron jalkeen. Ma en vaan saa kallooni kuinka ihmiset edes ajattelevat etta ainut oikea tapa saada lapsi on parisuhteessa ja perinteisella tavalla. Meilla taalla Britaniassa on jalleen tapetilla pariskunta jotka erosivat joitain vuosia sitten ja ennen eroaan yrittivat saada omaa lasta. kaikeksi ikavaksi nainen sairastui syopaan ja pariskunta paatti pakastaa naisen viimeiset 6 munasolua ennen hoidon alotusta. Nyt nainen taistelee oikeudessa ties kuinka monetta kertaa etta saa kayttaa alkiot saadakseen oman lapsen. Mies on tahan asti voittanut, koska ei halua yhteista lasta naisen kanssa. Siis on se nyt vaan niin vaarin. Pari ei ole enaan yhdessa, mutta naisella ei ole mitaan oikeuksia omiin munasoluihinsa. Ei tajua.. niin ei tajua. Miehet siis maaraa aivan kaiken. Anteeks kun taas purin..

Vierailija
25/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut KIRSIKALLE! hieno homma=)

Tirppa: Hienosti jaksat suunnata eteenpäin, onpahan mahtava juttu että heti tähän kiertoon voidaan tehdä uusi siirto, jos elimistö nyt olisi jo varustautunut raskautta varten. Joko alotit möllerin kalanmaksaöljykapselit?;)

Tähän hedelmöityslakiasiaan: Olen jo semmoistakin miettinyt että kyllä se varmasti vähentää luovutetuilla sukusoluilla tehtäviä hoitoja tulevaisuudessa. Meillähän niitä alkioita on pakkasessa vielä 9kpl, ja jos tämä raskaus etenee hyvin niin ilman muuta uutta yritetään mutta jos edes joistakin näistä alkioista raskaus alkaa niin en minä kaikkia 9 voi itse jaksaa kantaa? Että mitä sitten, luovuttaako alkiot toisten käyttöön vai laittaa tuhota? Ajatus tuhoamisesta tuntuu tosi pahalta, mutta en myöskään haluaisi että 20v päästä joku tulee ovelleni ja sanoo olevansa meidän lapsi? (tämä taas voi olla näitä hyvää päivää, rouva voisi hieman odottaa että saisi sen ensimmäisen lapsen maailmaan-juttuja) mutta kaikkea tulee mietittyä.....

Winterangelille tsempitykset=)

Waimo

Vierailija
26/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winterangel voimia sinulle. En tiedä taustaasi, mutta on sitä elämää eletty täälläkin joten turha syyllisyys pois. Sitä katuu enemmän minkä jättää tekemättä kuin sitä minkä tekee. (koska tehdystä asiasta on seuraukset selvät ja ne käsitellään siten, mutta tekemättömässä ei ole mitään " varmaa" vaan lopputuloksia on tuhansia mielialasta riippuen ja tekemätöntä ei voi prosessoida... jos ymmärrät mitä ajan takaa)

Waimo olen koko ajan napsinut foolihapolla terästettyä kalaöljyvalmistetta sekä multitabsin 2+ ja nyt piinisaikana harjoittelin viinin " lipitystä" joten mitähän coctailia seuraavaksi kokeilis.... jep PASit voidaan tehdä peräkkäisiin kiertoihin ja tänään tuhrutteli eli huominen (perjantai) on sitten kp1. Siitä se lähtee. Ja olen vähän sun linjoilla noista alkioista, ei kauheesti nappaa ajatus 18 vuoden päästä meidän biologinen lapsi toisten kasvattama ja synnyttämä tulis morjestaan.... ei sillä että meillä ois edes ylimääräisiä pakkasessa kun viimeiset lähtee matkaan tulevalle kierrolle mutta kuiteski....

Heli miltä tuntuu? Mä pidän sulle tosissaan peukkuja. Pitäähän meistä toisen edes plussata, ja kun sulla kuiteski on plussia alla niin mahdollisuuden kait on paremmat bd bd bd ja mähän tuun sitte perässä!

Pikmin ONNEA tooooosiiii paljon. Noin se elämä vaan jaksaa yllättää!

Kaikille muille huiskutukset, paranemista nuhanenille, plussasäteitä piinailijoille ja positiivista energiaa kaikille!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan