Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

virtsatulehdus ja antibiootit

Vierailija
25.09.2016 |

Sain virtsatulehdukseen antibiootit mutta en syönyt niitä kun oireet oli mennyt jo itsestään ohi. Oli paineen tunnetta virtsatessa. Nyt kuitenkin kahden viikon jälkeen alkoi tuntua emättimessä pientä kirvelyä..onkohan samaa tulehdusta? Odottelisitko että häviääkö vai söisitkö kuurin varmuuden vuoksi vai kävisitkö lekurissa uudestaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun virtsasi ole tulehtunut vaan virtsatiet. Minulla ollut 2x virtsatietulehdus (20v iässä vuosia vuosia sitten ja pari vuotta sitten Thaimaan matkalla) ja ei puhettakaan kummallakaan kerralla, että olisin selvinnyt ilman ab-kuuria. Se tuska ja kipu ja pissaamisen tarve ja tuloksena punertavaa tiputtelua oli jotakin ihan hirveätä:/

En pelleilisi asian kanssa, tulehdus nousee helposti munuaisiin ja se onkin sitten pahempi juttu.

Vierailija
2/2 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun virtsasi ole tulehtunut vaan virtsatiet. Minulla ollut 2x virtsatietulehdus (20v iässä vuosia vuosia sitten ja pari vuotta sitten Thaimaan matkalla) ja ei puhettakaan kummallakaan kerralla, että olisin selvinnyt ilman ab-kuuria. Se tuska ja kipu ja pissaamisen tarve ja tuloksena punertavaa tiputtelua oli jotakin ihan hirveätä:/

En pelleilisi asian kanssa, tulehdus nousee helposti munuaisiin ja se onkin sitten pahempi juttu.

Tarkoitukseni ei ole pelleillä ja toki syön kiltisti lääkkeet jos niitä tarvitaan. Mietin vain että onko hullua syödä antibiootit ihan vain varmuuden vuoksi? Mulla oli kuitenkin niin vähäiset oireet ja ne kesti vain hetken. Lääkäri puhui virtsatulehduksesta, en siis tiedä tarkemmin oliko tiestä vai rakosta vai mistä kyse..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan