Mihin asti tissivakosi yltää kun työnnät rinnat yhteen?
Kommentit (20)
Millä tavalla mihin asti? En ymmärrä kysymystä.
Siinä rintojen välissä se vako on.
Sehän riippuu ihan siitä, mihin asentoon muuten nämä H-kupin utareeni asettelen.
Mitä tässä skapassa voi voittaa? En osallistu jos et kerro.
Kohti ääretöntä ja sen yli ja vähintään alkaavaan pilluvakoon saakka. Kelpasko.
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu ihan siitä, mihin asentoon muuten nämä H-kupin utareeni asettelen.
Tarkennetaan nyt vielä, että mielellään vapaana olevat utareet ettei niitä voi mitenkään asetella ja kouriin ei saa ottaa :D Halaa itseäsi ja katso tulos :D
Vierailija kirjoitti:
Vuoden pisimmän tissivako-tittelin tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden pisimmän tissivako-tittelin tietysti!
Kuinka pitkä se titteli sitten on? (Höh, vain titteli, ei pippeliä tai kikkeliä edes...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennetaan nyt vielä, että mielellään vapaana olevat utareet ettei niitä voi mitenkään asetella ja kouriin ei saa ottaa :D Halaa itseäsi ja katso tulos :D
Häh, mäkään en tajua. Eihän ne sit oo vapaana, jos halaa itseään? Jos halaan itteäni, niin nehän asettuu mun käsivarsien väliin. Pitääkö mitata tissivako nännistä rintakehään vai rinnan yltä alle?
Ei koko varren matkalle yllä, mutta mies on kyllä tyytyväinen näinkin!
Vierailija kirjoitti:
mä rullaan ne
Voin tarjota kullia kaikille osallistujille jotka laittaa kuvan tuosta vaosta.
t.M
Saako miehet osallistua?
Aika monella on tissit...
Mun tissivako yltää välikaton eristeiden ja mummolassa toisen kerroksen ullakkokomeroon. Välillä siitä on haittaa, mutta minkäs teet.
Kaulan alkuun. Ja tää ei ollu vitsi.
Kuuhun tai joulutähteen