Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 kilon painonpudotus, vinkkejä?

Gerbera
25.09.2016 |

Kertokaa tehokkaaksi kokemanne keinot painonpudotukseen. Viimeisen kahden vuoden aikana minulle on kertynyt 15 liikakiloa joista haluan nyt pois ainakin ne 10. Aiemmin painonhallinta on ollut helppoa, nämä kilot tuli pitkän stressijakson ja loppuunpalamisen sivutuotteena enkä nyt jostain syystä saa karistettua niitä pois.

Pikadieeteistä en ole kiinnostunut. Pituus 170cm, paino 78 kg.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän kuin kulutat :)8

Vierailija
2/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhh-ruokavalio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vhh-ruokavalio

Tällä saat tehokkaasti ne kilot takaisin, ja vielä tuplasti päälle.

Vierailija
4/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vhh-ruokavalio

Miten niin?

Vierailija
5/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Mulla kans 10kg pudotus tavoitteena, mut tykkään liikaa sokerista :'( sairastun vielä johonkin diabetekseen, kun syön niin paljon sokeria ja rasvaa... Mitat 170/52, löllöä löytyy ttodella paljon eikä kukaan usko minun olevan alle 60kg. :(

Vierailija
6/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhh ei oo ihan mun juttu mutta kiitos vinkistä :)

Ap

Vierailija
7/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Mulla kans 10kg pudotus tavoitteena, mut tykkään liikaa sokerista :'( sairastun vielä johonkin diabetekseen, kun syön niin paljon sokeria ja rasvaa... Mitat 170/52, löllöä löytyy ttodella paljon eikä kukaan usko minun olevan alle 60kg. :(

Sittenhän painaisit vaan 42 kg!

Sinuna alkaisin käymään kuntosalilla, sitä kautta löllöt häipyy.

Vierailija
8/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tuossa tilanteessa laihdutus ei auta, pikemminkin liikunta ja sokerin syönnin järkevöittäminen.

Ap

Vierailija
9/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin mukaan kokeneen personal trainerin ryhmään. Olen opetellut uudestaan syömään. Olen syönyt ihan miten sattuu, mitä sattuu. Tällä tavoin painonpudotuksen tie on pitkä, muttei kivinen. Pitää hyväksyä, että paino tippuu hitaasti, mutta varmasti. Syön tavallista ruokaa, tietyin reunaehdoin, viisi kertaa päivässä. Ruokavalio mahdollistaa myös esim sokerin syönnin (vaikkapa tavis maustettu jukurtti), mutta itse jätin sokerit pois ryhmässä aloitettuani. Takana ei ole vielä pitkä jakso, mutta uskon tämän onnistuvan. Nälkä ei ole vaivannut kertaakaan.

Vierailija
10/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ruokailutavoissasi mättää? Syötkö paljon herkkuja, liikaa leipää? Onko annoskokosi isoja. Syötkö napostellen pitkin päivää vai oletko iltasyöppö eli syöt huviksesi, kun esim. hyvä elokuva. Mieti mikä mättää ja korjaa ruokailutavat. Turha hiilihydaatin puputtaminen lihottaa. Syö kasviksia ja hedelmiä leivän sijasta. Syö tarpeeksi rasvaa, jotta nälkä pysyy poissa. Liiku päivittäin ainakin tunnin ajan.

Vierailija
11/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vhh-ruokavalio

Miten niin?

Tutkimusten mukaan VHH pudottaa painoa nopeammin kuin muut ruokavaliot, mutta kilot tulevat korkoineen takaisin. Etkö muka tätä tiedä? Tämän takia tuskin kukaan harrastaa VHH:ta enää.

Vierailija
12/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "syö vähemmän kuin kulutat" -vinkki saa alapeukkuja? Eikö se ole tehokas painonpudotuskeino? Sitähän ap kysyi...

Vierailija
13/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vhh-ruokavalio

Miten niin?

Tutkimusten mukaan VHH pudottaa painoa nopeammin kuin muut ruokavaliot, mutta kilot tulevat korkoineen takaisin. Etkö muka tätä tiedä? Tämän takia tuskin kukaan harrastaa VHH:ta enää.

Kerrotko, miksi ne kilot tulisivat takaisin?

Vierailija
14/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin kerran 36kg. Opin sen että nälkää pitää oppia kestämään, kasviksista saa vatsan täytettä mutta ne ei vie kaloreita yli päivän tavoitteen ja että korttipakan kokoisella määrällä proteiinia pienehkö naisihminen pärjää koko päivän. Kalorirajat voi auttaa, esim max 300 kaloria lounaalla ja 1.5l vettä päivässä ettet syö janoon.

Vierailija
15/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähdin mukaan kokeneen personal trainerin ryhmään. Olen opetellut uudestaan syömään. Olen syönyt ihan miten sattuu, mitä sattuu. Tällä tavoin painonpudotuksen tie on pitkä, muttei kivinen. Pitää hyväksyä, että paino tippuu hitaasti, mutta varmasti. Syön tavallista ruokaa, tietyin reunaehdoin, viisi kertaa päivässä. Ruokavalio mahdollistaa myös esim sokerin syönnin (vaikkapa tavis maustettu jukurtti), mutta itse jätin sokerit pois ryhmässä aloitettuani. Takana ei ole vielä pitkä jakso, mutta uskon tämän onnistuvan. Nälkä ei ole vaivannut kertaakaan.

Kuulostaa hyvältä. Onko mitään konkreettisia vinkkejä antaa?

Ap

Vierailija
16/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihduttanut kymmenen kiloa kolmessa kuukaudessa ihan vaan kaloreita laskemalla. Olen myös jättänyt herkut vähemmälle ja syön vähemmän leipää ja pastaa. Suurin muutos on ollut annoskoossa, nykyään syön vähemmän. Ruokia punnitsemalla selkiytyy se kuinka paljon päivässä voi syödä ja kuinka paljon eri ruoka-aineissa on kaloreita.

Vierailija
17/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vhh-ruokavalio

Miten niin?

http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-2000000925836.html

Vierailija
18/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vhh-ruokavalio

Miten niin?

http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-2000000925836.html

Okei, sulla ei ole muuta tietoa vhh:sta kuin iltapäivälehden artikkeli. Nyt ymmärrän mielipiteesi.

Vierailija
19/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi "syö vähemmän kuin kulutat" -vinkki saa alapeukkuja? Eikö se ole tehokas painonpudotuskeino? Sitähän ap kysyi...

Se on tavallaan ihan hyvä vinkki, mutta koska kaikki kalorit eivät ole painonhallinnan kannalta samanarvoisia niin käytännön kannalta tuo on pelkkää sanahelinää.

Ap

Vierailija
20/51 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen ruokarytmi, ettei illalla tule ahmittua. Kunnollista ruokaa. Tarpeeksi vettä. Tarpeeksi liikuntaa. Näillä ajattelin itse onnistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän