Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu lähestyy pika vauhtia, alkaa tulla kiire..

Vierailija
25.09.2016 |

Olen vasta kolme lahjaa hankkinut.
En ole ehtinyt vielä edes piparitaikinaa tekemään pakasteeseen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämyhäkin verkkoja voisi värjätä kiillespraylla, ei tarvitsisi siivota.

Vierailija
2/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle syssylle ennätysmäärä näit joulualotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululaulut soimaan ja katse ruskapuihin!

Vierailija
4/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo pari tonttua kudottu ja vaikka mitä ihanaa

Vierailija
5/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire mihin?

Vierailija
6/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu tulee, olit valmis tai et.

Vierailija
7/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap on provo. Mutta kyllä oikeasti alkaa maailman meno ihmetyttää, kun ensimmäiset joulumainokset tunkevat luukusta lokakuussa. Haloo, kolmen päivän mittainen juhla vuodessa ja siihenkö sitten pitäisi investoida kaikki rakkaus, hellyys, välittäminen ja hyvä tahto. Mieluiten niin, että ostaa Stockmannin tyhjäksi. Tänä vuonna teimme ensimmäistä kertaa ratkaisun, että lähdemme jouluksi etelään.

Vierailija
8/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meenkin tästä keräämään kranssiaineksia

Vierailija
9/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan jouluhössötystä!!! Olemme aina vain miehen kanssa kaksin kotosalla jouluna. Viime vuonna laitoin muutaman tontun hyllyn reunalle ja joululiinan pöytään. Söimme pihviä ja joimme punkkua. Ehkä tunnin jaksoin kuunnella joululauluja, sitten alkoi jo pursuamaan korvista rallatukset ja lallatukset. En yhtään tykkää perinteisestä jousta. Se on niin kovin tylsä.

Vierailija
10/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lahjoitus tehtävä, muutoin pienimuotoista, yksin asuvan ei kannata kilpailla.

Vierailija
11/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanhiekkalaatikon hiekan vois värjätä ja purkittaa, hakee ulkoa joku oksa ja kimallesprayta niin asetelma on valmis, ja kuka sanoo ettei kierrätys oo kivaa?!

Vierailija
12/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naureskelin näille joulualoituksille vasta joku päivä, mutta niin löysin itseni tänään laulamasta joululauluja leikkipuistosta :D Lapset keräsi naavaa parroiksi ja halusivat leikkiä joulutonttuja, mun piti laulaa ja sit toivat joululahjoja (keppejä ja lehtiä). Kyllähän siinä parin Petteri Punakuonon jälkeen alkoi joulufiilis tökkiä niskaan!

Vierailija
13/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ap on provo. Mutta kyllä oikeasti alkaa maailman meno ihmetyttää, kun ensimmäiset joulumainokset tunkevat luukusta lokakuussa. Haloo, kolmen päivän mittainen juhla vuodessa ja siihenkö sitten pitäisi investoida kaikki rakkaus, hellyys, välittäminen ja hyvä tahto. Mieluiten niin, että ostaa Stockmannin tyhjäksi. Tänä vuonna teimme ensimmäistä kertaa ratkaisun, että lähdemme jouluksi etelään.

Todellakin!

Joulu on parasta aikaa vuodesta. <3 <3

Vierailija
14/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille joulu on kiva ja tärkeä. Meillä on jo teini-ikäiset lapset, joten joulua vietetään aika matalalla profiililla. Parit jouluvalot ja hyvää ruokaa ( ei tarvitse olla kinkkua ja laatikoita), telkkarin kun avaat, niin sieltähän ei muuta tulekkaan, kuin jouluohjelmaa.

Vierailija
15/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meenkin tästä keräämään kranssiaineksia

Tämän minä ymmärrän, että kerätään ajoissa luonnosta talteen kaikki tarpeellinen, tai että mietitään ja tehdään itse lahjoja, mutta että väännetään taikinaa pakastimeen niin huhhuh.

Vierailija
16/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna teimme ensimmäistä kertaa ratkaisun, että lähdemme jouluksi etelään.

Oikeasti itsenäiset ihmiset eivät rasitu ympäristön joulunvietosta eikä heidän tarvitse lähteä pakoon etelään.

Vierailija
17/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ihme joulun vastaista porukkaa. Mä rakastan joulua ja hössötyskin on sen mukaista. Joulupukkikin on vieraillut meillä joka vuosi vaikka kaikki ovat iältään jo yli kolmekymppisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi