Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän hommailee Lauri Tähkän ex-vaimo ja miksi lapset jäi miehelle.

Vierailija
25.09.2016 |

Molemmat tyttöjä ja nyt jo aikuistumassa
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001183363.html

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän uudella vaimolla ole omasta takaa ihan riittävästi rahaa, kun toimii yksityisellä puolella erikoislääkärinä!

Vierailija
22/36 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mitä oon joskus toisen tytön ask.fm:ää lukenut niin olen saanut käsityksen että ovat käyvät äidilläänkin koko ajan... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähkän vaimo tuki miestään alusta asti ja jopa alkuvuosina rahoitti yksin työllään heidän elämää jotta Tähkä voisi keskittyä musiikkiin. Sit Tähkä menesty ja sen myötä petti vaimoa todella törkeesti ja pitkään. Sillä oli pitkä suhdekin yhteen naiseen siinä rinnalla. 

Ainoa oikea teko Tähkältä oli antaa vaimolle se sama vapaus mikä hänelläkin aikoinaan oli. Ei se, että tytöt muutti isin kans tarkoita etteikö äiti olisi ollut ja olisi täyspainoisesti heidän elämässään tms. 

Mielenkiintoista että julkisuuteen on annettu se kuva, että Tähkä on ilman omaa syytään jäänyt yksin lastensa huoltajaksi.

Eli vaimo rahoittanut Tähkän musiikillisen alkutaipaleen ja huolehtinut lapsista ja Tähkä on musisoinut ja pettänyt vaimoaan.

Vierailija
24/36 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ajatellut tuon siten, että mies oli lasten lapsuuden aina pois kotoa. Vaimo hoiti kodin ja lapset yksin.

Nyt on hänen vuoro mennä ja tulla miten lystää.

En siis tiedä totuutta, kunhan haaveilen.

Nimim. Keikkamuusikon vaimo

Joo ja petti vaimoaan, avioehto tehtiin kun alkoi vaurastua ym. eli vaikutti itsekkäältä na rsistilta, joka meinasi häipyä rahoineen vapauteen. Ehkä vaimolle riitti tai väsyi, en tiedä.

Vierailija
25/36 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pettänyt lääkärivaimoankin sen mallin kanssa ja epäilemättä jos malli nykyään valokuvaaja ei oo just sillä hetkellä saatavilla niin joku muukin käy. Älkää olko niin sinisilmäisiä häntäheikin puheiden suhteen.

Vierailija
26/36 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran havaittua: olin keikalla sanotaanko että varsinais-suomessa niin keikan jälkeen mukaan tarttunut hoito ei kyllä näyttänyt blondilta fotarilta. Ja Tähkä on varmaan yhtä uskottava yh-isänä kuin että lehmät lentää. Luultavasti yhteishuoltajuus ja vaimo nro 1 taisi aika kauan pyörittää arkea ja hoitaa lapset jne että isän vuoro nyt. Valot päälle noihin Täkyn juttuihin, totta kai esittää asiat omaksi edukseen.

Vierailija
27/36 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran havaittua: olin keikalla sanotaanko että varsinais-suomessa niin keikan jälkeen mukaan tarttunut hoito ei kyllä näyttänyt blondilta fotarilta. Ja Tähkä on varmaan yhtä uskottava yh-isänä kuin että lehmät lentää. Luultavasti yhteishuoltajuus ja vaimo nro 1 taisi aika kauan pyörittää arkea ja hoitaa lapset jne että isän vuoro nyt. Valot päälle noihin Täkyn juttuihin, totta kai esittää asiat omaksi edukseen.

Aamen tälle! Olen aina ihmetellyt mimmejä jotka uskovat sen tarinat yhtään kyseenalaistamatta.

Vierailija
28/36 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ollut uusin vaimo?

Vierailija
29/36 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoohan naisetkin itseään yksinhuoltajiksi vaikka olis yhteishuoltajuus.Ja miksi isän pitäis aina olla se  joka jää yksin.

Vierailija
30/36 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän syynä ole se, että vaimo oli lapsista yksin vastuussa yli 10 vuotta. Kun ero tuli, Lauri jäi asumaan entisen kotiin ja tytöt myös, koska heillä on oikeus isään. Äiti sai puolestaan vapauden. Ihan hyvät välit äidillä ja lapsilla kuulemma on, ei niihin mitään draamaa liity. Enemmänkin kyseessä on nykyaikaisen naisen päätös antaa isällekin oikeus kokeilla, millaista on pärjätä yksin lasten kanssa.

Siis mitä ...ttua!? "Äiti sai puolestaan vapauden" , "nykyaikainen nainen on yhtä kuin paska äiti. Ja näin on siis ihan ok?

Joo, samaa mieltä siitä että isät on täysivaltaisia vanhempia ja ihan yhtä vastuussa lapsista kuin äitikin. Mutta kuka haluaa lapsistaan vapauden. Tätä mä en tajuu!!

:D Voi pientä... :DD

Vierailija
31/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ESIKOULUOPETTAJANI OLI LAURIN EX VAIMO joten tiedän, että lapsien äiti ei olisi halua luopua heistä ja ei saanut nähdä heitä, eli Lauri vain otti lapset häneltä!!!!!

Vierailija
32/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla alkoholiongelma, siksi lapset Laurille. Näin minä muistan lukeneeni. Eli asetelma oli aivan toisenlainen kuin tässä monet väittävät.

Vai oikein muistat lukeneesi. Kannattaa vähän miettiä, mitä sopaa tänne kirjoittelee ihmisistä.

Vierailija
33/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/36 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin Lauri jätti asunnon lastensa äidille ja muutti itse Turun keskustaan kerrostaloon, lapset asuivat äidin kanssa lapsuudenkodissa. Laurin luona lapset kävivät säännöllisesti ja vanhempi tytär oli keikoilla mukana. Lasten äiti on lastentarhassa töissä Raisiossa, eli turha kirjoittaa täällä asiasta kun ette totuutta tiedä. Eli näin Laurin päivittäin kun työpaikkani oli viereisessä talossa mutta meillä oli sanaton sopimus että kenelläkään ei tietoa anneta vaikka minultakin usein asiaa kysyttiin.

Vierailija
35/36 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lasten hankkimisen jälkeen tärkeitä asioita saada olla vapaa kun toinenkin on saanut olla...? Luulisi että olisi kahta kovempi hinku ja halu olla lasten elämässä ja arkipäivässä mahd.paljon. Ei ne lapset kauaa jaloissa kuitenkaan pyöri lopulta.

Vierailija
36/36 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko tää eskaripesi sulle eskarissa kun olit 6 v että haluaisin pitää lapset?

Ainoa joka tietää kirjoitti:

ESIKOULUOPETTAJANI OLI LAURIN EX VAIMO joten tiedän, että lapsien äiti ei olisi halua luopua heistä ja ei saanut nähdä heitä, eli Lauri vain otti lapset häneltä!!!!!