Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisilla ei ole voimaa käsissä

Vierailija
25.09.2016 |

Eikä ylävartalossa muutenkaan. Joku fitness-muija oli salilla ihan onnesta soikeana, kun sai viisi leukaa ryittyä. Naurettavaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa.

Sinänsä hämmästyttävää, että naiset kantavat useimmissa perheissä raskaat ruokaostokset.

Useimmissa perheissä auto "kantaa" ne ruokaostokset, jotka siis ovat vain naisille raskaat. Tämä johtuu siitä, että naisten ylävartalon voimataso on lähempänä lasta kuin miestä. Ap

Todella monissa perheissä nainen kantaa ne ruokaostokset kävellen kaupasta tai tuo ostoset pyörällä kotiin ja kantaa ostokset rappuset ylös. Mies tarvitsee auton, koska hänellä on iltaisin harrastuksia, kun vaimo hoitaa lapset.

Ymmärrän, että aihe on sinulle vieras, koska tulet elämään yksin koko elämäsi ajan. Ymmärrettävistä syistä.

"Useimmissa" muuttuikin muotoon "todella monissa", kun huomasit olevasi väärässä. Ja pahoitit vielä mielesi niin, että oli mentävä henkilökohtaisuuksiin. Olet hauska mutta ennalta-arvattava. Minä voin sekä keskustelussa että fyysisessä väännössä viedä sinua ihan mieleni mukaan. Ap

Ja sinä jaksat tehdä näitä samantyylisiä avauksia kuukaudesta toiseen. Et sinä saa ketään oikeasti pahoittamaan mieltään.

Hanki hyvä ihminen apua traumaasi!

Tää oli minun eka vastaukseni tähän avaukseen.

Vierailija
22/23 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa yhtään leukaa vaikka olen mies. Harrastan vain kestävyyslajeja ja masturbointia, joten ei kai tämä ihme ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on nyyppä wannabe.

Kukaan joka oikeasti tuntee raudan ei tosissaan vittuile muiden tuloksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä