Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jään avioliittoon vain rahan takia

Vierailija
25.09.2016 |

Karu tosiasia vuonna 2016.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Hanki myös kiva rakastaja, niin saat kaiken.

Vierailija
22/29 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan Ap, että itselläni täysin sama tilanne.

Mun tulot nyt työttömänä on € 600 käteen per kk. Ja miehen tulot on € 15.000 per käteen kk.

Kyllä siinä aika moni asia menisi täysin uusiksi ja oikein kunnolla, jos tästä lähtisin. Siitä huolimatta, että mies ei minulle "anna" kuin € 1.000 per kk omista tuloistaan (tuo raha menee välttämättömään ruokaan, lääkkeisiin ja asumiseen) ja käyttää kaiken muun ihan vain itseensä ja omiin harrastuksiinsa.

Harrastuksia minulla ei ole ollut pitkiin aikoihin, kun ei niihin ole varaa. Mies myös kontrolloi syömisiäni (vaikka olen alipainoinen) ja valittaa että syön liikaa.

Voin jo nykyisin rahanpuutteen vuoksi aika huonosti, enkä todellakaan tuhlaa mihinkään ylimääräiseen. Joten pelottaa ajatella mitä olisi elämä kuudensadan egen kuukausituloilla yksin.

En ole edes käynyt kampaajalla yli kolmeen vuoteen, koska siihen ei ole rahaa. Saksin hiuksiani joskus Fiskarseilla itse, ja siltä ne näyttävätkin.

No, ainakin tämä tunnustus oli täysin rehellinen.

Ihanan kaunis satu, muttaa luulitko oikeasti että joku uskoi "täysin rehellisen tunnustuksesi" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mulla on varaa käydä parturissa 300e tuilla niin pitäisi 1600 nettona riittää myös.

Vierailija
24/29 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erossa laskee yleensä kummankin puolison elintaso. Harva Suomessa on niin rikas, että toisen maksajan poislähtö ei tunnu missään.

Miehet yleensä nousee siitä suosta 5-6 vuoden päästä mutta naiset jäävät köyhiksi loppuiäkseen. Sitten tullaan valittamaan tällekin palstalle kun ei eläke riitä vuokraan ja kaurahiutaleisiin.

En ole eronnut, mutta jos eroaisin, niin elintasoni nousisi huimasti. Pihin, mutta rikkaan miehen kanssa olen.

Vierailija
25/29 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erossa laskee yleensä kummankin puolison elintaso. Harva Suomessa on niin rikas, että toisen maksajan poislähtö ei tunnu missään.

Miehet yleensä nousee siitä suosta 5-6 vuoden päästä mutta naiset jäävät köyhiksi loppuiäkseen. Sitten tullaan valittamaan tällekin palstalle kun ei eläke riitä vuokraan ja kaurahiutaleisiin.

En ole eronnut, mutta jos eroaisin, niin elintasoni nousisi huimasti. Pihin, mutta rikkaan miehen kanssa olen.

Voi että säälin sua, voi, voi.

Vierailija
26/29 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisilla vaan elintaso nousee eron myötä..jos ei enää tarvi elättää toista ja asutaan jo valmiiksi omissa nimissä olevassa asunnossa. On Suomessakin naisia, jotka ovat jo valmiiksi varakkaampia kuin miehensä.

Vierailija
27/29 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toisilla vaan elintaso nousee eron myötä..jos ei enää tarvi elättää toista ja asutaan jo valmiiksi omissa nimissä olevassa asunnossa. On Suomessakin naisia, jotka ovat jo valmiiksi varakkaampia kuin miehensä.

Pitää paikkansa, Suomessa on miestänsä varakkaampia naisia, jotka ovat kylläkin useimmiten saaneet varallisuutensa avioeron kautta, mutta joissakin yksittäistapauksissa myös perinnön kautta.

Olet oikeassa, Suomessa on siis olemassa myös varakkaita naisia.

Vierailija
28/29 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloiset loisimassa,tai hakemassa yhteiskunnalta rahaa.

Suomalaisen naisen panos yhteiskuntaan vuonna 2016. Hienoa.

Vierailija
29/29 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakkoloiset loisimassa,tai hakemassa yhteiskunnalta rahaa.

Suomalaisen naisen panos yhteiskuntaan vuonna 2016. Hienoa.

Juurikin näin. Jos nainen ei loisi miehen rahoilla, niin sitten yhteiskunta maksaa. Huvittavinta on naisten meuhkaaminen korkeasta koulutuksestaan, joka ei koskaan yhteiskunnan hyväksi konkretisoidu. Päinvastoin.