Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa miestä menossa treffeille

Vierailija
25.09.2016 |

Elikkäs, olen 20 v mies, jolla on seuraavalla viikolla treffit naisen kanssa, joka on naapurikaupungista kotoisin, ajomatkaa n. 45 min. Ensimmäiset treffit pidetään minun kaupunkini kahvilassa. Olen hieman kokematon deittien kanssa, koska minulla on ollut vain yksi tyttöystävä tähän mennessä.
Elikkä, tulisiko ensimmäisillä treffeillä vain jutella ja tutustua, toisilla koskettaa (ottaa kädestä kiinni) ja kolmansilla pitää treffit minun luonani ja suudella? Vai meneekö teidän mielestänne liian nopeasti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan maksa, naiset on loisia

Vierailija
2/7 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelu riittää ekalla kerralla. Menkää tekemään jotain kivaa yhdessä toisilla treffeillä. Oikein hyvä idea pitää ensin kädestä kiinni, sitten pussailla, jne. Ei tarvitse edetä kovin nopeasti. Voit myös suoraan kysyä: "saanko suudella sua?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu persoonista. Jos nainen haluaa parrua pilluun etkä anna, siirryt homo/kaveri-listalle. Jos nainen haluaa rauhallista etenemistä ja ei koe vielä luontevaksi edetä fyysisyyteen ja sinä kuitenkin tunget kielen kurkkuun, siirryt pervo/ahdistelija-listalle. Balanssi ja persoonien halut ratkaisevat. Jos et osaa lukea naista ja esim. elekieltä olet kusessa ja homma jää jumittamaan paikoilleen.

Vierailija
4/7 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vinkit:

Käy suihkussa, pese hampaat, laita puhtaat vaatteet, runkkaa himot pois ja ole oma itsesi.

Vierailija
5/7 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee kyllä omalla painollaan.

Vierailija
6/7 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa liikaa, keskity olemaan oma itsesi mukavalla tavalla (älä myötäile myötäilyn vuoksi, älä vänkää vänkäilyn vuoksi, kiinnostu toisen asioista mutta kerro itsestäsikin). Jos tyttö ei ihan kolahdakaan niin ole kuitenkin herrasmies, treffit kunnialla loppuun ja rehellisesti sanot, jos toisia treffejä ei tule, etkä jätä tyttöä odottelemaan.

Jos sinä omana itsenäsi et riitä, niin sitten ei riitä mikään :)

Vierailija
7/7 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet heti selväksi et antaa pillua jos ei niin juokse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan