Pettymys siitä että jäi ilman koulupaikkaa :(
En kestä tätä! Ensin jännitystä pääsykokeista, sitten tuloksista ja nyt kaikki on ollut turhaa! :(
Kommentit (56)
Haitko toiselle asteelle vai korkeakouluun?
Vierailija kirjoitti:
Haitko toiselle asteelle vai korkeakouluun?
Korkeakouluun.
Ap
Harmi juttu. Kunhan aikaa kuluu, ja päätät haetko vielä samaan paikkaan, niin voit ajatella niin että tämänvuotinen opiskelu on sinulla jo pohjatietona. Jospa sen päälle olisi helpompaa kasata uutta tietoa tai saada tieto jäsentymään ajatuksissa vähän selkeämmin. Tsemppiä!
Koko peli ei ole menetetty tähän vastoinkäymiseen.
Tiedän tunteen. Pääsin kuitenkin myöhemmin yliopistoon. Käytä välivuosi hyödyksi niin kuin parhaimmaksi näet!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Pääsin kuitenkin myöhemmin yliopistoon. Käytä välivuosi hyödyksi niin kuin parhaimmaksi näet!
Välivuosi.net.
Siellä on jotain ohjetta ja linkkiä, mitä voisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välivuosi.net.
Siellä on jotain ohjetta ja linkkiä, mitä voisi tehdä.
Kiitos tästä! Polkuopintoja olen miettinyt. Avoimen kursseja olen nyt aloittanut.
Ap
Ehdit hakea vielä moneen paikkaan ulkomaille.
4.9 uutta pökköä pesään, nyt ei auta jäädä maahan makaamaan💪🏻
Itse hain aikoinaan viisi kertaa lääkikseen ja lopulta onnisti. Jos nyt joutuisin hakemaan, harkitsisin varmaankin myös ulkomaille hakemista. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välivuosi.net.
Siellä on jotain ohjetta ja linkkiä, mitä voisi tehdä.Kiitos tästä! Polkuopintoja olen miettinyt. Avoimen kursseja olen nyt aloittanut.
Ap
Mille alalle pyrit? Voiko sitä opiskella ulkomailla?
Välivuosia joutuu moni muukin pitämään. Ei oo mitenkään ihmeellistä eikä tee susta luuseria. Hyödynnä vuosi, käy töissä ja säästä rahaa niin hyödyttää suo sit kun pääset sisään. Tsemppiä!
Polkuopinnot eivät takaa sisäänpääsyä.
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä on jo uusi haku.
Riippuu ihan alasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välivuosi.net.
Siellä on jotain ohjetta ja linkkiä, mitä voisi tehdä.Kiitos tästä! Polkuopintoja olen miettinyt. Avoimen kursseja olen nyt aloittanut.
Ap
Mille alalle pyrit? Voiko sitä opiskella ulkomailla?
On kyllä päätöntä, että Suomessa koetaanko melko yleisesti, ulkomailla opiskelun olevan varmempi tie unelmien ammattiin kuin viereisen kaupungin kotimaiden opinahjon... Opiskelupaikkoja reilusti lisää tarvealoille. Lääkäripulastakin valitettu jo varmaan 100 vuotta.
Harmillista. Toivottavasti ensi kerralla onni suosii.
Tähän lisäksi vielä se, että kaikki kaverit pääsivät kouluun.
Ap