Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lastentarhanopettaja joka opiskeli työnohella luokanopettajaksi ja haluaa takaisin päiväkotiin/eskariin töihin.

Vierailija
25.09.2016 |

Kaikki kysyvät aina, eikö työ ole nyt koulussa paljon mielekkäämpää. No ei ole. Minä kaipaan kovasti lastentarhanopettajan työtä. Palkkauskaan ei ole paria satasta suurempi, joten vaihdan takaisin pienille. Tämä on ollut yllätys kaikille.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kurahousujen puetuttaminen on sinusta mielekkäämpää työtä, niin mikäs siinä. Mitäpä se muille kuuluu.

Kurahousujen pukeminen on tärkeä oppimishetki pienen päivässä, vuorovaikutuksessa ryhmään ja aikuisiin! Se ei todellakaan ole mitään liukuhihnatyötä.

Ap

Jos koet kurahousujen pukemisen noin pedagogisesti arvokkaana tapahtumana, niin luulen, että olet sitten ihan oikeassa työssä siellä eskarissa/päiväkodissa.

Jos ei osaa hyödyntää tuota hetkeä pedagogisesti, niin silloin on syytä lton katsoa peiliin.

Monet kuvittelevat, että varhaiskasvatusta on se noin 20 minuutin ohjattu toimintatuokio, mutta ovat niin kaukana totuudesta kuin olla voi. Innokas ja taitava lastentarhanopettaja osaa hyödyntää perushoitotilanteet työssään hyvin.

No minä olenkin ihmetellyt, että miksi meidän esikoulussa puetutetaan todella herkästi kurahousut, vaikka olisi ihan normaali syyskeli. Mutta se onkin siis jokin syvällisempi pedagoginen tapahtuma, mitä tällainen tyhmä maallikkokasvattaja ei ymmärrä.

Tuskin eskareille tarvitsee pukea, ellei ole erityslapsi kyseessä. Yleensä pukevat itse.

No minä kirjoitinkin "puetutetaan".

Jees, ikävää tosiaan jos teillä ei kuunnella vanhempia ja koet jatkuvasti haitaksi lapsen kurahousut.