Mistä syystä kysyisit miespuolisen kaverin kuulumisia?
Nainen kysytkö muuten vaan miespuolisen kaverin kuulumisia vaikka viestillä? Tiedät, että mies seurustelee. Mies joka ei ole mikään läheinen ystävä, vaan hyvä kaveri vuosien takaa.
Kommentit (39)
Mulla vähän sama ongelma + tämä muija oli pistänyt vielä itsestään kuvan, kun makoilee sängyllä. Kysyin, että mitä vittua!? Mies tuskin on asiassa mitenkään mukana, kun näytti minulle kuvan ja viestit. Sanoi vaan, ettei tiedä miksi piti kuva lähettää!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelkäät, ap?
En tiedä... Minulle tuli vaan jotenkin outo tunne tästä. Nainen on myös erittäin kaunis... Mies ei ole minua ikinä esitellyt tälle naiselle ja jostain syystä ihmettelen miksi ottaa nyt yhtäkkiä yhteyttä ja kyselee.
Oletko sinä esitellyt miehesi ihan kaikille ihmisille, jotka olet elämäsi aikana tuntenut? Sukulaiset, entiset naapurit, koulukaverit, opiskelukaverit, päiväkotikaverit, harrastuskaverit, entisten seurustelukumppaneiden kaverit ja sukulaiset jne?
Itse laitoin kesällä viestiä todella vuosien takaiselle ystävälle. Ihan tutustumismielessä. Muttei sellasessa ihastumismielessä vaan tavallaan verkostoitumismielessä. Jos ymmärrät? Nykyään miehet ja naiset juttelee ja pitää yhteyttä paljon avoimemmin ja enemmän. Ei sitä vessaseksiä ja salaseurustelua kuitenkaan kaikkien kanssa harjoiteta. Läheskään.
Minä mietin yhtenä päivänä suihkussa, että mitähän vanhalle ystävälle kuuluu. Edellisen kerran oltiin nähty 15 vuotta sitten.
Suihkun jälkeen etsin hänet facebookista, lähetin kaveripyynnön ja kyselin kuulumisia. Pari päivää sen jälkeen pyysin kahville. Oli ihana nähdä pitkästä aikaa.
Vastaus kysymykseesi: kysyn jos kiinnostaa että mitä ystävälle kuuluu.
Sanon tämän ihan kaikella rakkaudella. Kannattaa vähän työstää noita omia mustasukkaisuuden tunteita ja miettiä, onko niissä ylipäänsä järkeä. Että kannattaako ylipäänsä kuluttaa aikaansa pohtien tällaisia asioita. Et voi kontrolloida kaikkea miehesi tekemää ja jatkossakin hän tulee tapaamaan toisia naisia eri yhteyksissä sekä lähettelemään heille viestejä. Hänellä on vanhoja kaverita, joiden näkeminen on jäänyt, mutta joita ehkä haluaa välillä nähdä tai vaihtaa kuulumisia. Luotatko mieheesi? Jos kyllä, unohda koko juttu, koska vaikka naisella olisi taka-ajatuksia, miehelläsi on silti oma tahto. Jos et, kannattaa miettiä, oletko yhdessä oikean ihmisen kanssa tai oletko itse vielä valmis suhteeseen, jos luottamus on sinulle yleisesti ongelma.
Jos ahdistut näin pienestä asiasta, todennäköisempi syy suhteenne päättymiselle on sinun mustasukkaisuutesi kuin miehen pettäminen.
AP olet selvästi super epävarma itsestäsi ja suhteestasi. Eikö sulle laita koskaan kaverit viestiä? Etkö itsekään kysele koskaan muiden kuin kumppanin kuulumisia? Relaa ja lopeta myös tuo miehesi kuulustelu. Ihmiset pettää jos on pettääkseen, ei siihen auta se että yrittää estää kaikkien mahdollisten "uhkien" lähestymisen. Vaikka joku yrittäisikin iskeä miestäsi ihan suoraan sen ei pitäisi olla mikään ongelma jos teillä on kaikki kunnossa. Jos luotat mieheesi annat hänen viestitellä ihan rauhassa ilman että edes kyttäät koko ajan mitä, miksi ja kenen kanssa. Lopeta siis turha analysointi ja koita vähän luottaa ja rakastua itse itseesi. Ei tekisi huonoa ollenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat siis, ettei yhteydenpitoa ole ollut vuosiin, mutta aikoinaan oltu hyviä kavereita?
Kyllä ovat nähneet viimeksi puoli vuotta sitten, mutta mitään varsinaista yhteydenpitoa ei ole ollut. Ihmettelen vaan miksi nyt pitää kysellä... Mitä hän sillä tiedolla tekee?
Kohteliaisuudesta. Oikeasti ei kiinnosta ja tuskin enää muistaa vastauksia.
Mä olen vakeuksissa just ap:n kaltaisten tyttökavereiden takia. Kyselen kuulumisia kavereilta kun ne tulee mieleen tai kun näen niitä pitkästä aikaa, sukupuolesta riippumatta. Sitten niiden tyttökaverit suuttuu :) Tekisi mieli kysyä että ovatko nämä tyttökaverit itse seksiä vailla kaikilta miehiltä kenen kanssa juttelee/kaveeraa/pitää yhteyttä.
Toivottavasti ap miehesi vaihtaakin tuollaisen hullun kyttääjän parempaan naiseen.
Pirttihirmu taas vauhdissa... Kyllä mulla saattaa mennä puoli vuotta yhteydenottojen välissä aivan hyvin ilman että siinä on mitään taka-ajatuksia :D kavereihin on ihan hyvä pitää aina välillä yhteyttä, oletko kokeillut?
Ap olet vähän liian mustasukkainen. Turhaan kyttäät miestäsi ja murehdit tätä, eihän mitään ole tapahtunut! Mies jopa kertoi sinulle itse että oli saanut viestin?
Mutta kysymykseesi. Olen siis itse nainen ja olen kysynyt miespuolisten ystävien/tuttujen kuulumisia a) koska he ovat ystäviäni ja haluan tietää miten heillä menee b) olen ajatellut pyytää heiltä apua johonkin juttuun (esim työjuttuun josta tiedän heidän tietävän paljon) mutta olen halunnut aloittaa keskustelun vähän kevyemmin c) heillä on kiinnostava kaveri josta haluaisin kysyä jotain ja samoin kuin edellisessä haluan aloittaa keskustelun kevyemmin
Älä ap oo noin mustasukkainen! Jos on kaveri, niin sukupuolella ei oo mitään väliä. Kyllä itsekin kysyn omalta miespuoliselta ystävältäni kuulumisia silloin tällöin, koska hän on ystäväni. Olen parisuhteessa ja rakastan miestäni. Kummallakaan ei ole syytä mustasukkaisuuteen, jos vastakkaista sukupuolta olevalta kysytään kuulumisia.
Itelläni saattaa joidenkin kaverien kanssa olla katkoa näkemisissä puolesta vuodesta vuoteen, kun viiletän itse aina missä milloinkin ja ystävilläkin on omat menot. Se ei silti tarkoita etteikö minua tai heitä kiinnostaisi. Koskee myös miehiä, jopa niitä parisuhteeseen päätyneitä!
Jos minulla ei ole ollut ennen parisuhdetta mitään sellaista intressiä mieleen, niin ei se naisen läsnäolo nyt sitä ainakaan nostata. Naisten turha mustasukkaisuus kyllä kasvattaa v*tutuskäyrää.
Monesti olen kysellyt. Ja ne miespuoliset exät - eli nykyiset ystävät - kyselevät samanlaisia juttuja minulta.
Joskus harvoin ehditään lounaalle astikin kuulumisia vaihtamaan. Ehkä max kerran vuodessa.
Ja aina tavatessa halaamme, kaikkien exieni kanssa.
Silti olemme vain ja ainoastaan ystäviä!!! Mikään muu ei tulisi mieleenkään.
Ja syy kuulumisten kyselemiseen voi siis olla ihan mikä tahansa maan ja taivaan väliltä.
Yhtäkin exää lähestyin 5 vuoden tauon jälkeen, kun muutin samalle paikkakunnalle kuin tämä (muutin siis nykyisen mieheni kanssa yhdessä).
Vastauksessa kesti oudon kaua ja sain vasta myöhemmin tietää, että exäni nyxä oli järjestänyt kauhean kohtauksen heillä kotona siitä, että miksi minä yhtäkkiä lähetän miehelle tekstaria. Mustasukkaisena kuin mikä.
Siihen mustasukkaisuuteen oli 0% syytä, sillä en ikipäivänä huolisi tuota exää millään tasolla tai tavalla takaisin. Olen onnellisesti naimisissa nykyisen mieheni kanssa.
Eli huoli pois ja heti AP!
Mä sen sijaan kysyin kuulumisia ihan kiinnostus mielessä, koska facesta ei mitenkään pystynyt näkemään tämän ihastukseni parisuhdetietoja. Sen takia neutraali viesti, joka ei johtanut mihinkään, kun parisuhdestatus selvisi.
ap, kaikki eivät ole Facebookissa, joten erillisen viestin laittaminen on silloin ainoa tapa pysyä kärryillä kuulumisista.