Mistä syystä kysyisit miespuolisen kaverin kuulumisia?
Nainen kysytkö muuten vaan miespuolisen kaverin kuulumisia vaikka viestillä? Tiedät, että mies seurustelee. Mies joka ei ole mikään läheinen ystävä, vaan hyvä kaveri vuosien takaa.
Kommentit (39)
Minä siis ihmettelen erään naisen käytöstä. Mieheni sai häneltä viestin (olivat nähneet viimeksi noin puoli vuotta sitten yhteisen kaverin juhlissa, johon minä en päässyt), jossa kyseli mitä kuuluu, missä työskentelet nykyään jne. Sellaisia perusjuttuja. Mies siis kertoi minulle tästä. Ihmettelin miksi kysyy ja mies vastasi, että kai ihan muuten vaan uteliaisuuttaan... Ap
Facebookissa saatan kysyä, jos kommentoidaan ensin jotain päivitystä. Saatan laittaa chat-viestin, et mitä kuuluu. Tai näen jossain jonkun tyypin pitkästä aikaa, mutta ei silloin jutella, saatan kysyä jälkeenpäin fb:ssä kuulumisia.
En ala pitämään yhteyttä sen kummemmin, en pommita mitään viestejä ja odottele vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat siis, ettei yhteydenpitoa ole ollut vuosiin, mutta aikoinaan oltu hyviä kavereita?
Kyllä ovat nähneet viimeksi puoli vuotta sitten, mutta mitään varsinaista yhteydenpitoa ei ole ollut. Ihmettelen vaan miksi nyt pitää kysellä... Mitä hän sillä tiedolla tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat siis, ettei yhteydenpitoa ole ollut vuosiin, mutta aikoinaan oltu hyviä kavereita?
Kyllä ovat nähneet viimeksi puoli vuotta sitten, mutta mitään varsinaista yhteydenpitoa ei ole ollut. Ihmettelen vaan miksi nyt pitää kysellä... Mitä hän sillä tiedolla tekee?
No kun ovat kavereita.
Ihan muuten vaan. Nytkin kaivoin yhden vanhan työkaverin puhelinnumeron netistä, kun töiden loputtua yhteydenpito katkesi. Töiden loppumisesta on siis useampi vuosi. Joskus vain tulee sellainen olo että "se oli muuten kiva tyyppi, mitäköhän sille kuuluu", eikä siihen liity taka-ajatuksia.
Ja kyllä mulla heräsi jonkinlainen mustasukkaisuus pintaan... Olin vaan jotenkin ihmeissäni mitä hänelle kuuluu mieheni työpaikat jne. Eri asia, jos törmää kaupungilla ja kyselee ja juttelee, mutta se kun oikein viestiä pitää laittaa ihan muuten vaan... Ap
Koska haluan tietää mitä hänelle kuuluu.
Monenlaisista syistä olen kysellyt.
Yhdeltä ihan siitä syystä että oltiin joskus läheisempiä työkavereita vuoden ajan, päivittäin tehtiin yhteistyötä, ja tosiaan kiinnosti kuulumiset, toiselta joskus siksi että olin vuosia ollut ihastunut, toki silloinkin kuulumiset kiinnosti. Mutta ekassa ei ollut mitään taka-ajatuksia, tokassa oli. Eli ei voi ehkä päällepäin tietää.
Minä olen miettinyt tuota asiaa, kun löysin Facebookista erään vanhan tuttavan ja oikeasti minusta hän on loistotyyppi ja olemme olleet aika läheisiä aikoinaan (olimme samalla luokalla vuosia ja liikuimme samoissa porukoissa vapaa-ajalla). Teki mieli kysyä kuulumisia ja käydä vaikka kahvilla, mutta en sitten vain jotenkin viitsinyt, kun ajattelin, että se näyttäisi typerältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, on vain kohtelias ja pitää yhteyttä. Ei aina voi arvata, että vanha kaveri on valinnut mustasukkaisen kumppanin.
Saatan kysyä kuulumisia ihan muuten vain sekä miehiltä että naisilta ja minulta kysytään kuulumisia ihan muuten vain molempien sukupuolien osalta. En ole ihastunut, jos kysyn kuulumisia, mikäli sitä arvelet, vaan olen tosiaankin kiinnostunut miten menee ja haluan pitää kivaan ihmiseen yhteyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ovat kavereita.
No, eivät kovin läheisiä kuitenkaan, kun en ole ikinä naista tavannut eikä mies liiku oikeastaan missään samoissa jutuissa enää (ne yhdet kaverin juhlat lukuunottamatta). Ei minulle ainakaan tule ihan muuten vaan mieleen laittaa viestiä jollekin miespuoliselle kaverille, jonka kanssa en ole läheinen.
No kuulostaa ihan normaalilta minusta. Hyvä tapa aloittaa juttelu mikäli ei ole pitkään aikaan puhunut toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ovat kavereita.
No, eivät kovin läheisiä kuitenkaan, kun en ole ikinä naista tavannut eikä mies liiku oikeastaan missään samoissa jutuissa enää (ne yhdet kaverin juhlat lukuunottamatta). Ei minulle ainakaan tule ihan muuten vaan mieleen laittaa viestiä jollekin miespuoliselle kaverille, jonka kanssa en ole läheinen.
Hei, avausviestissä puhuit hyvistä kavereista. Ja toisekseen, se miten sinä asioista ajattelet on yksi tapa, ihan hyvä tapa ajatella asioista, mutta kun on niitä muitakin, ihan hyviä tapoja ajatella. On myös vähän huonompiakin, kuten "nyt minä pistän tuolle äijälle viestin, vaikken siitä edes välitä, mutta kun sillä on uus muija, niin pistänpä vähän tvistiä niitten suhteeseen, kun se on kuulema mustasukkainenkin". No ei vaiskaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelkäät, ap?
En tiedä... Minulle tuli vaan jotenkin outo tunne tästä. Nainen on myös erittäin kaunis... Mies ei ole minua ikinä esitellyt tälle naiselle ja jostain syystä ihmettelen miksi ottaa nyt yhtäkkiä yhteyttä ja kyselee.
Vierailija kirjoitti:
No kuulostaa ihan normaalilta minusta. Hyvä tapa aloittaa juttelu mikäli ei ole pitkään aikaan puhunut toiselle.
Tekstiviestillä? Lähinnä omituista.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ehkä, mutta en vaan ymmärrä, että miksi! Miksi pitäisi alkaa viestittelemään? Ehkä mietin liikaa itseni kautta... Minä en haluaisi viestitellä jonkun miespuolisen kaverin kanssa muuten vaan, jos en muutenkaan ole mitenkään läheisissä väleissä. Minusta ei vaan tuntuisi normaalilta ottaa yhteyttä johonkin vuosien takaiseen kaverimieheen... Mieheni on ilmeisesti ollut syystä tai toisesta naisen ajatuksissa.