Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa ei ole tosi hyvinnäköisiä 50v tavisnaisia kuten Euroopassa

Vierailija
25.09.2016 |

Liekö sitten elintasoero vai mikä mutta Suomesta puuttuu yhden käden sormin laskettavia poikkeuksia lukuunottamatta sellaiset laihat, iloiset, eläväiset ja edelleen hyvännäköiset keski-ikäiset rouvat.

Siis sellaiset jotka ovat eläneet mukavan elämän ja säihkyvät elämäniloa vielä 50 vuotiainakin ja ovat edelleen hyvin kauniita. Ollanko Suomessa niin köyhiä ettei tällaista ryhmää ole koskaan syntynytkään?

Olin kaupunkilomalla ja kiinnitin huomiota tähän. Täällä ymmärtää miksi jotkut nuoret miehet tykkää vanhemmista naisista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saattaa johtua tuosta ylipaino-ongelmasta...

Tiedän monta hyvännäköistä kuvailemaasi "laihaa rouvaa" mutta myös niitä jotka ovat vuosien varrella alkaneet muistuttaa manaattia.

Vierailija
2/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on. Näyttää tosin 4-kymppiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kun nainen täyttää 40 hänen pitää leikata lyhyt mammatukka ja alkaa pukeutua käytännöllisiin tuulipukuihin.

Vierailija
4/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanao kirjoitti:

No saattaa johtua tuosta ylipaino-ongelmasta...

Tiedän monta hyvännäköistä kuvailemaasi "laihaa rouvaa" mutta myös niitä jotka ovat vuosien varrella alkaneet muistuttaa manaattia.

Suomen manaattipopulaatio on tosiaan huolestuttavalla tasolla :D

Vierailija
5/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päättänyt että aion kääntää päitä vielä 50v, mutta sitä joudutaan vielä odottamaan hetki :) 

Vierailija
6/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama miehissä, ei kovin kummoisia ilmestyksiä tule vastaan 50v ikäluokassa.

Vierailija
7/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen päättänyt että aion kääntää päitä vielä 50v, mutta sitä joudutaan vielä odottamaan hetki :) 

Kuulostaa hyvältä! Tsemppiä sinulle tavoitteesi saavuttamisessa.

Vierailija
8/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä kenenkin iän tiedät? Niin ulkomailla kuin Suomessa. Ne ihailemasi viisikymppiset saattoi olla kolmevitosia. Ja se hyvännäköinen 35-vuotiaaksi luulemasi suomalainen saattaa olla viiskymppinen. Vai kysytkö henkkareita jokaiselta vastaantulijalta?

Vierailija
9/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta! Suurin ero suomalaisten tyylissä ja muutenkin olemuksessa verrattuna eurooppalaisiin ja muihin skandeihin näkyy juuri 45+ ryhmässä.

Mutta pakko sanoa että kyllä tämä koskee miehiäkin! Ei tarvi mennä kuin Tukholmaan tai Tallinnaan niin jo alkaa näkyä vanhempia, charmantteja, pilkesilmäisiä herrasmiehiä. Sanoisin että ero on jopa suurempi kuin naisissa...

Johtuu varmaan köyhästä historiastamme, ei ole perinteitä itseensä panostamisessa ja esteettisten seikkojen huomioimisessa...

Vierailija
10/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää myös paikkansa. Suomessa ei näe vetreitä Ridge Forresterin näköisiä 6-kymppisiä.

Vierailija
11/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa oon liki 50v, ja ruvennut katsomaan kaupassa millasia komistuksia näillä manaateilla on. Ei oikein matchaa urheilullinen mies ja mummeli. Mut tosiaan jos oot hyvännäköinen 50v, kaikki luulee Suomessa sua 30-40-vuotiaaksi, epäreilua kisata 20-10 vuotta nuorempien kaa.

Vierailija
12/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin puuttuu. Tosiaan suuri osa antaa mennä painon suhteen aika reippaasti jo 40+. Ja sitten yleensäkin puuttuu sellainen luonteva itsestä huolehtiminen joka ei ole miehiä vaan omaa hyvää oloa varten, ja jonka voimin keski-euroopassa vielä 80 v tädeilläkin on sävy sävyyn vaatteet ja käsilaukku ja hiukset kivasti laitettu.

Vierailija
13/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää myös paikkansa. Suomessa ei näe vetreitä Ridge Forresterin näköisiä 6-kymppisiä.

Niinpä, pukkaa nääs tuota jaakkotepon näköistä miestä tulemaan vastaan useimmiten. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme