Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa kun tietää ettei mies ikinä tule kosimaan

Vierailija
25.09.2016 |

Jotenkin sen vain tietää ja mies puhuu niin negatiivisesti naimisissa olosta ja naimisiin menosta.. Eronnut mies kyseessä. Ei varmaan ole valmis uuteen avioliittoon.. Jotenkin masentaa etten ole saanut häntä uskomaan avioliittoon tai ettei hänellä ole sellaista tunnetta että haluaa olla kanssani loppuelämän. Tai että olisin hyvä vaimo.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on väärä mies

Vierailija
2/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaimona olemisessa on niin erinomaista? Itse olen avovaimo, 3 yhteistä lasta, 20 vuotta yhdessä. Suhteen pysyvyys lähtee ihmisestä itsestään, ei prinsessapäivästä. Ja sinäkin voit kosia, jos niikseen tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi. En ole edes avovaimo. -ap

Vierailija
4/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on lapsi, mutta ette asu yhdessä?

Vierailija
5/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, teillä on lapsi, mutta ette asu yhdessä?

Vierailija
6/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös vankasti avioliittovastainen (nainen kylläkin), mutta se ei ole hlö.kohtaista miestä kohtaan.

En vain usko avioliittoon ja eroaminen on rumaa ja sotkuista jos meneekin sukset ristiin.

Vierailija
7/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua "vielä". -ap

Vierailija
8/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niiiin väärä mies ja sehän tässä masentaakin. "Mulla on..mies" tai mikä lie härpäke. :D -ap

Vierailija
9/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha odottaa yhä parempaa

Vierailija
10/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tottakai vannoo rakkauttaan ja kiistää kaikki epäilyni. Ei taida ymmärtää miten läpinäkyvää on ettei rakkaudesta eikä arvostuksesta ole tietoakaan. -ap

Vierailija
11/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tottakai vannoo rakkauttaan ja kiistää kaikki epäilyni. Ei taida ymmärtää miten läpinäkyvää on ettei rakkaudesta eikä arvostuksesta ole tietoakaan. -ap

Vanha viisaus: ei sanat vaan ne teot.

Oliko lapsi miehen toive? Miksei halua asua kanssanne? Jotkut ovat toki sen luonteisia ihmisiä, että heille sopii paremmin erillään asuminen, vaikka olisi lapsikin. Onhan näitä, mutta onko mies tuollainen ( äärimmäinen introvertti esim.) 

Vierailija
12/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ! Totuus kaikille niille, jotka odottavat turhaan kosintaa.

Omasta kokemuksestani tiedän, että kahdessa edellisessä pitkässä suhteessani esittämäni syyt "en kaipaa avioliittoa todistaakseni että tämä suhde kestää" ja "mitä ihmettä jollain avioliitolla tekee" olivat täysiä tekosyitä sille, että en vaan halunnut naimisiin, koska takaraivossani pieni tunne kertoi että tämä ihminen ei ole loppuelämäni kumppani.

Nyt olen sinkku ja odotan innolla että saan joskus mennä naimisiin elämäni rakkauden kanssa :)

Vierailija
13/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua "vielä". -ap

Ja sinä hölmö suostuit tekemään lapsen ja asumaan erillään ennen kuin varmistit asian oikean laidan.. diootti olet. Just noin EI kuulu tehdä.

Vierailija
14/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet sen kanssa koska a ) olet läheisriippuvainen  b) et usko saavasi parempaakaan eli  sulla hiton huono itsetunto etkä arvosta itseäsi pätkääkään?

Tiedoksesi: kummallekin kohdalle pystyy tekemään  paljonkin kunhan vaan on motivaatiota.

Sinkkuus on pienempi  häpeä  kuin se että  roikkuu vääristä syistä jonkun typeryksen kanssa ja ottaa siltä henkisesti pataan kuten sinä teet.

Vierailija
15/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lapsi tuli salasuhteen seurauksena? Nyt mies on eronnut vaimostaan (vai vaimo jätti?) ja sinä elät lapsen kanssa ja haaveilet avioliitosta pettäjämiehen kanssa, vaikkette edes yhdessä ole asuneet. Huhhei, mikäs siinä. Niin vakka kantensa valitsee...

Vierailija
16/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ! Totuus kaikille niille, jotka odottavat turhaan kosintaa.

Omasta kokemuksestani tiedän, että kahdessa edellisessä pitkässä suhteessani esittämäni syyt "en kaipaa avioliittoa todistaakseni että tämä suhde kestää" ja "mitä ihmettä jollain avioliitolla tekee" olivat täysiä tekosyitä sille, että en vaan halunnut naimisiin, koska takaraivossani pieni tunne kertoi että tämä ihminen ei ole loppuelämäni kumppani.

Nyt olen sinkku ja odotan innolla että saan joskus mennä naimisiin elämäni rakkauden kanssa :)

Näin on. Näitä esimerkkejä on paljon. Sitten yhtenä päivänä se ihminen, joka ei uskonut avioliittoon, pamauttaa nopeasti naimisiin.

Vierailija
17/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai lapsi tuli salasuhteen seurauksena? Nyt mies on eronnut vaimostaan (vai vaimo jätti?) ja sinä elät lapsen kanssa ja haaveilet avioliitosta pettäjämiehen kanssa, vaikkette edes yhdessä ole asuneet. Huhhei, mikäs siinä. Niin vakka kantensa valitsee...

Varsin mielikuvituksellinen teoria :D Ei tullut salasuhteen seurauksena.. Mies oli jo vuosia sitten eronnut avioliitostaan. Anteeksi pettymys.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi