Mies! Olenko totaalisesti out näillä meriiteillä?
Olen eronnut pian vuosi sitten, ikä 32v, tummat hiukset, vihreät silmät. Lapsia 2, jo isoja koululaisia, isällään joka toinen viikko (välit kunnossa), ammatti löytyy, opiskelen työn ohella uutta. Kun nykyään puhutaan paljon rahasta, tienaa 2500e kuussa, paritalon puolikas, siitä myös lainaa noin 40000e, ei muuta velkaa, mutta ei myöskään muutq omaisuutta vanhaa autoa lukuunottamatta. Harrastuksina lenkkeily metsässä, sienestys, marjastus, yleinen kotoilu, sali 2-3kertaa viikossa, lukeminen, neulominen yms. Mitat 160cm ja 60kg. Kasvoja on sanottu persoonallisiksi.
Mietin siis tässä, josko laittaisin Tinderiin profiilin 😅 en vaan tiedä uskallanko.
Kommentit (33)
Laitoin profiilin eilen illalla ja tänään olen menossa illalla ensimmäisen deitin kanssa syömään. Tekstistä tulee ilmo, että minulla on lapsia. Kuvaa heistä en laittanut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Laitoin profiilin eilen illalla ja tänään olen menossa illalla ensimmäisen deitin kanssa syömään. Tekstistä tulee ilmo, että minulla on lapsia. Kuvaa heistä en laittanut. Ap
"Naisille ja miehille treffailu on yhtä helppoa tai vaikeaa."
Vierailija kirjoitti:
Tärkein jäi mainitsematta ap. Otatko suikkuliin ja nieletkö lastin. Entäpä anaaliin esim kerta viikossa?
Eiköhän se selviä deitille jos näihin asioihin asti tapaillessa edetään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisille ja miehille treffailu on yhtä helppoa tai vaikeaa."
Ei sellaista naista, että ei Tinder-treffejä vuorokaudessa saisi.
Voisitko antaa persettäsi minulle?
Voi perse. Mä olen neljän lapsen yyhoo, 40- vuotias, 80kg, 168cm, matalapalkka-alalla, ei omaisuutta euron euroa jos ei vanhaa, ysäri tojotaa lasketa ja asun vuokralla. Näin kirjotetttuna kuulostaa läjältä oksennusta mutta kummasti riittää vientiä kun radalle lähtee. Asenne.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat halvalta huo ralta, jolta irtoaa kun kullin puutteessa vaikutat olevan. Kullia antavista yrität nakittaa mahd. varakkaan elättäjäksi ja elintason kohottajaksi. En nussis sua vaan sylkisin päin.
Olen, kiitos kysymästä suhteellisen tyytyväinen elintasooni näin. Seksi kelpaa kyllä, mikäli kemiat natsaa. Mikä tekee minusta halvan ja horon? Ap
Ps, kuulostat siltä, että mä en edes kusisi sun suuntaan 😂 Olispa hauska tietää, mikä minussa sai sinussa näin kovan angstin nousemaan?
Kersat on ehdoton not, oli pieniä tai isoja...ei jatkoon..!!!!
Omaan makuun aika tylsät harrastukset sulla.
Jotain joukkueurheilulajia olisi hyvä harrastaa tai edes vähän kiinnostaa seurata telkusta.
Muuten ok.
Eihän tuo kuvailu loppujen lopuksi kovin tarkkaa tietoa antanut. Et esimerkiksi kertonut teetkö itse aloitteen vai odotatko miehen tekevän sen, annatko miehelle mielellään suuseksiä vai haluatko mieluummin että sinulle annetaan sitä, vai tykkäätkö molemmista tai et kummastakaan, oletko sängyssä mieluummin alla vai päällä, kuinka usein haluat seksiä, asteikolla 0-10 kuinka karvainen on alapääsi ja minkä kokoiset rinnat sinulla on.
Okei, nämä ovat toki erittäin henkilökohtaisia asioita ja ymmärrän ettei näitä kovin mielellään lähde kertomaan. Mutta noilla tiedoilla mitä annoit ei saa kuin pintakuvan sinusta. Kunnollista arviota siitä miten houkutteleva olet ei vaan pysty antamaan nihkeillä tiedoilla....
Mies
Mitä väliä on asuntolainoilla, kun ap on panoa etsimässä??
Hmm.
Hyvältä kuulostaa, näin 39 vuotiaan silmin.