Mies! Olenko totaalisesti out näillä meriiteillä?
Olen eronnut pian vuosi sitten, ikä 32v, tummat hiukset, vihreät silmät. Lapsia 2, jo isoja koululaisia, isällään joka toinen viikko (välit kunnossa), ammatti löytyy, opiskelen työn ohella uutta. Kun nykyään puhutaan paljon rahasta, tienaa 2500e kuussa, paritalon puolikas, siitä myös lainaa noin 40000e, ei muuta velkaa, mutta ei myöskään muutq omaisuutta vanhaa autoa lukuunottamatta. Harrastuksina lenkkeily metsässä, sienestys, marjastus, yleinen kotoilu, sali 2-3kertaa viikossa, lukeminen, neulominen yms. Mitat 160cm ja 60kg. Kasvoja on sanottu persoonallisiksi.
Mietin siis tässä, josko laittaisin Tinderiin profiilin 😅 en vaan tiedä uskallanko.
Kommentit (33)
Nyt tuntuu siltä, että olisi aikaa treffeille. Apua!! Mitä sielläkin kuuluu tehdä/sanoa. Jännittää jo etukäteen vaikka en edes tiedä, pääsenkö kenenkään kanssa ulos. Ap
Laita vaan.Kuulostat viehättävältä.
Eipä oikein innosta, kun meriittisi tuntuvat olevan hyvin rahakeskeisiä ja samaten luultavasti vaatimuksetkin.
Tää on just tätä. Naisen pitää olla varma onnistumisestaan, ennen kuin viitsii edes yrittää parisuhteen hankkimista. Olisit vaan sanonut senkin, että haluat mahdollisimman monia matcheja mahdollisimman tasokkaiden miesten kanssa.
Kunhan yksi kuvistasi ja kuvaustekstisi tekee selväksi, että sinulla on lapsia, laita vain verkot vesille.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuntuu siltä, että olisi aikaa treffeille. Apua!! Mitä sielläkin kuuluu tehdä/sanoa. Jännittää jo etukäteen vaikka en edes tiedä, pääsenkö kenenkään kanssa ulos. Ap
Miksi ihmiset jännittää treffejä? Menet jonnekin ja juttelet jonkun kanssa kunnes huomaat että voit jutella toisenkin kerran hänen kanssan tai että et halua jutella toista kertaa. Ei siinä vihille olla menossa. Ihan sama kuin bussissa joku istuisi viereen ja alkaisi hölöttämään.
Outtius riippuu varmaan myös siitä mitä itse etsii, mihin riman asettaa. Ehkä ap voisi hieman avata tätä puolta?
M
Vierailija kirjoitti:
Tää on just tätä. Naisen pitää olla varma onnistumisestaan, ennen kuin viitsii edes yrittää parisuhteen hankkimista. Olisit vaan sanonut senkin, että haluat mahdollisimman monia matcheja mahdollisimman tasokkaiden miesten kanssa.
Missä kohtaa aloittaja edes sanoo, että haluaa parisuhteen? Hän sanoo olevansa valmis treffeille. Tinder on sellaiseen aivan täydellinen paikka ja mitä enemmän matcheja, sitä paremmat mahdollisuudet päästä treffeille. Jos ap taas oikeasti miettii parisuhdetta, oleellisempia kysymyksiä olisi esim. miten hän suhtautuu uudelleen aloittamiseen jonkun kanssa eli onko valmis hankkimaan lisää lapsia (ikää olisi).
hanska kirjoitti:
Kunhan yksi kuvistasi ja kuvaustekstisi tekee selväksi, että sinulla on lapsia, laita vain verkot vesille.
Miten sen voi kuvassa ilmaista? Mä en ainakaan ikinä laittaisi kuvaa lapsistani tinderiin. Tekstissä olen kyllä tuonut esille.
Ihan turhaan noita muita selittelit. Tarkeinta kg suhteessa pituuteen oletko hoikka. Ja onko kauniit kasvot. Saatko tissit erottumaan vai onko iso vatsa. Onko peppu kiintea. Ja etta et ole mt-tapaus. Jos useimpiin kylla sitten kelpaat.
Naisia kiinnostaa miehen rahat. Miehiä ei juurikaan kiinnosta naisen rahat, kunhan pärjää omillaan eikä etsi elättäjää. Osuiko #5 ehkä oikeaan, vaatimuksistasi?
Lapset on aina haitta, mutta vuoroviikoin eikä pieniä niin ei iso haitta. Näkemättä ei voi tietää varmasti, mutta todennäköisesti ne ylimääräiset 5kg eivät ole tiukkaa lihasta, joten jos tiputat painoa tuon verran se nostaa osakkeitasi reilusti. Tosin noissakin mitoissa pärjäät hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikein innosta, kun meriittisi tuntuvat olevan hyvin rahakeskeisiä ja samaten luultavasti vaatimuksetkin.
Missä kohtaa ap toi ilmi tämän? Joku perseaukinen siellä taas ulvoo!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa aloittaja edes sanoo, että haluaa parisuhteen? Hän sanoo olevansa valmis treffeille. Tinder on sellaiseen aivan täydellinen paikka ja mitä enemmän matcheja, sitä paremmat mahdollisuudet päästä treffeille. Jos ap taas oikeasti miettii parisuhdetta, oleellisempia kysymyksiä olisi esim. miten hän suhtautuu uudelleen aloittamiseen jonkun kanssa eli onko valmis hankkimaan lisää lapsia (ikää olisi).
No ei sano, mutta jos pelkkää treffaamista ja seksiä hakee niin tuloilla ja lapsilla ei tietenkään ole mitään väliä. Eikä neulomisella. Pelkästään ulkonäöllä on väliä silloin. Kun kerran ilmoitti näistä muista asioista niin päämääränä on oletettavasti parisuhde.
Etsin miestä lähinnä viettämään hyvää aikaa ilman lapsia. Jos siitä tulee enemmän, niin se on vaan plussaa. Kai mulla ihan kauniit kasvot on ja treenaan melko tavoitteellisesti, nyt on taas kausi menossa kun on tarkoitus kasvattaa lihasta. Paino heittelee 56-60 yleensä, nyt rasvaa on ehkä enemmän kuin esim kesällä. Ihan hyvä kunto kuitenkin. Tissejä ei löydy juuri nimeksikään, mutta perse on hyvä. Ap
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Miten sen voi kuvassa ilmaista? Mä en ainakaan ikinä laittaisi kuvaa lapsistani tinderiin. Tekstissä olen kyllä tuonut esille.
Aloittaja laittaa kuvan itsestään lasten kanssa. Lasten kasvot on sumennettu tai peitetty kuvankäsittelyohjelmalla. Noita on tullut vastaan vaikka kuinka monta, ja aina arvostan sitä.
Hyvältä vaikutat