Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet tehnyt tänään? Millainen olo sinulla on ollut?

Vierailija
24.09.2016 |

Kerro fiilikset nyt.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yläkoululaisella koulupäivä ja vanhempien infotilaisuus, heräsin 6.30. Käytin koirat lenkillä. Koululla meni pari tuntia. Ehdin käydä ostamassa kengät ennen kuin koululaisen päivä päättyi. Sitten kotiin syömään ja tein pihahommia pari tuntia, leikkasin ja trimmasin nurmikon. Mies lähti toiselle paikkakunnalle saunailtaan. Lämmitin lasten kanssa kotona puusaunamme ja syötiin pizzaa. Kiva, hyvä päivä meillä.

Vierailija
22/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettinyt miks on edes pitänyt syntyä ja syönyt. Ei ole ruokaa eikä seuraa. Tai no on leipää mutta ei kiinnosta. Joka päivä on samanlaista turhaa paskaa t. Työtön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niskasta kiinni kirjoitti:

Itkenyt, lukenut, miettinyt että pitäisi siivota, miettinyt että pitäisi marjastaa, miettinyt että pitäisi soittaa parille kaverille, miettinyt että pitäisi noutaa paketti, miettinyt että pitäisi käydä kaupassa jne.

Mitään en ole saanut aikaiseksi. Olen masentunut.

Minulla kuluu myös yleensä kahdesta vapaapäivästä ensin tämmöiseen. Täysin sama tunne, kaikkea "pitäisi tehdä". Sitten voi olla myös, etten osaa valita, mitä teen. Tai jos saan tehtyä jonkun valinnan, tunnen silti riittämättömyyttä. Tyyliin en osaa päättää, menenkö jumppaan vai salille. Sitten kun menen salille, saatan ajatella, että en ole harrastanut tarpeeksi aerobista treeniä tai että en treenannut nyt tarpeeksi tehokkaasti. Välillä en saa myös tehtyä mitään, kun en saa valittua näiden vaihtoehtojen välillä, joista kaikki tuntuvat yhtä huonoilta.

Olin ajatellut tehdä tänne avauksenkin, tuntevatko muutkin näin ja mistä tämä oirehdinta johtuu, mutta ehdit ensin.

Ei tässä ole kyseessä sama juttu, sori. Sinä olet suorittaja. Minä olen depressiivinen. Siis en masentunut silleen että en nyt ole ollut tarpeeksi tehokas vaan silleen, että olen sairas. Oikeasti sairas. Kliinisesti masentunut.

On mullakin tosin ollut vastaavia vaiheita, kun olin terve ja perfektionisti. Silti en ikinä ole ollut jumppaihmisiä, vaikka muuten hyväkuntoinen, ja ryhmäliikunta vaan ei ole koskaan ollut mua varten. Joku bipo voisi tehdä juuri tollasta, touhottaa täysillä ja sitten olla lamaantunut, mutta sulla varmaan vaan kyseessä normaali lomapäivä. Nauti siitä 😊

Vierailija
24/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 10 aikaan, epätyypillisen myöhään. Kotona olemista, aikomusta lähteä lenkille jonne en sitten koko päivänä kuitenkaan "ehtinyt".

Tein ruokaa ohiajeleville sukulaisille jotka tulivat meille klo 16 ja viipyivät n. tunnin ja jatkoivat matkaa. Oli mukava nähdä ja auttaa.

Illalla äiti tuli käymään. Katsottiin Haluatko miljönääriksi ja juotiin bisset.

Ihan jees päivä, vaikka väsynyt ja jotenkin turvonnut olo. Jotenkin on vähä hermo tiukalla (menkat alkamassa). Nyt kiva kuitenki olla kun on siistiä ja kynttilät palaa muutamissa lyhdyissä.

Vierailija
25/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kahdeksan aikoihin, väsytti aivan kamalasti sillä eilen katsoin netflixiä myöhään. Laitoin kahvia ja aloin valmistautumaan päivään: peseydyin, meikkasin ja valitsin vaatteet. Viimeisessä meni aivan kamalasti aikaa ja lähdin töihin myöhässä. Pitkä 10h päivä, lounastauolla juoksin nopeasti lähikahvilaan ja nautin kun aurinko paistoi vielä kuumasti. Iltapäivällä sain ikäviä uutisia Suomesta ja loppupäivä onkin mennyt hieman pala kurkussa.

Tulin töistä suoraan kotiin, vaikka mietin, että olisi voinut pyytää jotakuta lasilliselle. Mietin että miksi työt menevät aina etusijalle, vaikka lopulta työelämän saavutukset elämässä jäävät tunnearvoltaan kaiken muun taakse.

Nyt keitän teetä, syön ja lievitän yksinäisyyttä vauvapalstalla.

Huomenna sama rumba jne...

Vierailija
26/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko että sinä haluat kuulla.

Haluan kuulla. Kerro vain.

Vierailija
27/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ko 10, nukuin huonosti kun kuulin eilen että sukulainen on sairastunut vakavasti, vauvakin valvotti. Puuhailin lasten kanssa, sitten opiskelin muutaman tunnin kun vauva nukkui ja isompi oli isän kanssa. Sitten pelailtiin yhdessä konsolilla, sitten taas opiskelin. Syötiin, sukulaisissa ja lapset nukkumaan. Lähdin vielä kuntosalille josta tuli superhyvä fiilis. Juon lasin viiniä ja vietän aikaa puolison kanssa, sitten menen nukkumaan.

Vierailija
28/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuloinut ja olo on yhtä paska. Pääsin myös kokemaan julkisten vessojen ihanuuden ja 20 minuutin bussimatkan vetistä kuolemaa pidätellen. Ehkä olen onnekas ja hukun yön aikaan paskaani päästen tästä kärsimyksestä

Vierailija
29/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amulla keitin kahvia ja söin kaurapuuroa ja mustikoita. Sen jälkeen muutama tunti treeniä salilla (itsepuolustusta), sitten kotiin netin ääreen lukemaan lehtiä. Illemmalla pyöräilyä ja kiertelyä Sellossa, sitten taas tv:n äärelle.

N, eläkkeellä

Vierailija
30/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa vaivaa, mutta olo ihan jees.

Heräsin 5.00 päänsärkyyn, otin buranaa ja nukahdin. Lapsi heräsi klo 6.15, mutta nukahti vielä, ihme kyllä ja nukuttiin puol yhdeksään. Mies lähti töihin, puuhastelin lapsen kanssa. Käytiin syysmarkkinoilla.

Illalla vaihdoin keittiökaappien vetimet ja siivoilin. Lapsi nukahti tunti sitten ja nyt hetki rauhoittumista, kohta saunaan ja unille.

Vierailija
31/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskustellut netissä, kuunnellut musiikkia, juonut pullakahvit, syönyt kasviskeittoa, käynyt suihkussa, hoitanut hiuksia, meikannut, käynyt kaupassa ja ostanut sieltä hyvää ruokaa ja herkkuja. Laitoin kynttilöitä palamaan. Odotan Hercule Poirotin alkamista. Siihen asti surffaan netissä, sohvalla, läppärin kanssa. Olo on hyvä, rentoutunut, suht iloinen. En käytä päihteitä.

Vierailija
32/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääntänyt yhden kurssin raporttia lähes koko päivän. Nyt olo on tylsistynyt ja tuntuu että mulla ei ole elämää. Mietin mitä kivaa kaverit touhuaa.

Vierailija
33/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilin kahdeksan maissa, kun miesystävä sanoi menevänsä suihkuun ja sitten keittämään kahvia. Paria tuntia myöhemmin lähdin äitini luo ja katsottiin yhdessä leffa.

Sitten tapasin taas miesystäväni, kävimme kaupassa ja menimme luokseni, missä mies tiskasi ja minä laitoin ruuan. Syönnin jälkeen tavattiin miehen veli ja mentiin kolmisin heidän siskonsa ja tämän miehen luo muutamaksi tunniksi.

Sieltä kaupan kautta kotiin, kävin tosin itse vielä viemässä äidille muutamat itemit kaupasta, ennen kuin pääsin lysähtämään kotiin sohvalle miesystävän viereen. Nyt ollaan mun luona kahdestaan, nappaillaan vähän olutta ja odotellaan, että Freaks alkaa teemalta.:) Tosi kiva päivä takana.

Vierailija
34/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo. 5:30 sitten vein koirat lenkille 3koiraa kaikki Saksanpaimenkoiria. Koirat kotia ja tein aamupalaa itselle siemeniä ja maustamatonta jogurttia sitten aamulenkille, jossa juoksin sen tutun lenkin kahteen kertaan eli n. 10 km. kotona sitten venyttelin.

Lähdin sitten kaupunkiin tapamaan mun bestiksiä ja käytiin sitten taidenäyttelyssä sekä vihersmoothiella, tosi kiva oli viettää aikaa tyttöjen kanssa! kotona sitten koirat lenkille ja samalla treenattiin hieman agilityä koska aina pitää jotain tehdä!

Kotiin koirien kanssa ja sen jälkeen lähdin salille tekemään lihastreeniä ja tapaamaan frendejä. Siellä hurahti pari tuntia, joten kotia ja meditoimaan. Ruoaksi tein luomu spiruliina pullia ja kasvishöystöä. Koirien kanssa lenkille ja nyt sitten kävin facessa kattomassa mitä mun frendit sekä parhaat ystävät voi.

Ihan ok päivä.  :)

Vierailija
35/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuhommat ,salille , kotiin jossa pakattiin kamat ja pyöräiltiin kolmen lapsen kanssa järvelle grillaamaan, savusaunaan ja uimaan. Kaupan kautta kotiin, siivoilua iltapalaa ja nyt sängyssä.

Hyvällä fiiliksellä 😄

Vierailija
36/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyt levätä. Minulla on vähän hengitysvaikeuksia.

Kevyttä siivousta, tiskausta, roskien vientiä ja pyykinpesua.

Laitoin keittoa, mutta en sitten jaksanutkaan syödä. Tekisi mieli pestä hiukset, on vähän likainen olo, mutta voimat ei riitä kylpyyn menoon.

Vierailija
37/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta kävin ostamassa pyörään lampun ja käsineet, työmatkat kun hoidan pyörällä ja aamut ovat jo pimeitä. Ostin myös hieman irtonamuja ja ruokaa. Ruaks tein lohisuikaleita, perunaa ja pakastevihanneksia. Myöhemmin kävin lenkillä ja hetki sitten tulin saunasta. Niin ja sitten tein deittiprofiilin.

Vierailija
38/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää.

Vierailija
39/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla lenkki kaverin kanssa, ostosreissu iltapvällä ja illalla sauna. Nyt nukkumaan ja aamulla töihin.

Vierailija
40/50 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin klo. 5:30 sitten vein koirat lenkille 3koiraa kaikki Saksanpaimenkoiria. Koirat kotia ja tein aamupalaa itselle siemeniä ja maustamatonta jogurttia sitten aamulenkille, jossa juoksin sen tutun lenkin kahteen kertaan eli n. 10 km. kotona sitten venyttelin.

Lähdin sitten kaupunkiin tapamaan mun bestiksiä ja käytiin sitten taidenäyttelyssä sekä vihersmoothiella, tosi kiva oli viettää aikaa tyttöjen kanssa! kotona sitten koirat lenkille ja samalla treenattiin hieman agilityä koska aina pitää jotain tehdä!

Kotiin koirien kanssa ja sen jälkeen lähdin salille tekemään lihastreeniä ja tapaamaan frendejä. Siellä hurahti pari tuntia, joten kotia ja meditoimaan. Ruoaksi tein luomu spiruliina pullia ja kasvishöystöä. Koirien kanssa lenkille ja nyt sitten kävin facessa kattomassa mitä mun frendit sekä parhaat ystävät voi.

Ihan ok päivä.  :)

Oletko tosissasi?