Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lauantai-illan perheen kesken voileipätarjottimineen!!

Vierailija
24.09.2016 |

Puuttuu vain se mies ja lapset.

Täällä oli toissa lauantaina pitkä keskusteluketju, jossa muisteltiin vissiin joitain lapsuuden asioita 1980-luvulta. Siinä ketjussa joku kuvaili lapsuudenperheensä lauantai-iltoja, johon kuului perheen yhdessäoleilu olohuoneessa saunan jälkeen, oli voileipätarjotin ja virvoitusjuomia ja tv-ohjelmia.

Haluan sellaisen lauantai-illan! Onko minun sitä varten lähdettävä radalle miestä metsästämään vielä vanhoilla pävilläni? Ehkä saisimme vielä yhteisen, biologisen lapsen? Ehkä löydän miehen, jolla on omasta takaa lapsia? Ehkä voimme adoptoida?

Olen miettinyt jo senkin, millaisia voileipiä tekisin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä tulet sen vielä saamaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen yhdessä olo perheen kesken lauantai-iltana oli tosi mukavaa, kun olin lapsi. Mutta ei se nyt niin järisyttävä kokemus ollut, että haluaisin kokea sen vielä uudestaan toisesta näkökulmasta. Sama kuin katselisi telkkarista vain uusintoja.

Vierailija
4/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin, ja mulla sentään on mies ja lapsia. Mutta heitä ei vois vähempää kiinostaa yhdessäolo perheen kesken =(

Vierailija
5/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe-elämä on aika kaukana idyllisistä mielikuvistasi. Myös kustannukset ovat toista luokkaa kuin voileipätarjotin. Onko sinulla säästöjä, vakaa työ, hyvä koulutus ja edellytykset äidiksi?

Vai pettääkö siwan kassan pillerit sopivan miehen kohdalla?

Vierailija
6/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhe-elämä on aika kaukana idyllisistä mielikuvistasi. Myös kustannukset ovat toista luokkaa kuin voileipätarjotin. Onko sinulla säästöjä, vakaa työ, hyvä koulutus ja edellytykset äidiksi?

Vai pettääkö siwan kassan pillerit sopivan miehen kohdalla?

Ihan oikeesti, mikä sua vaivaa? Kauhee vastaus mukavaan alotukseen. Tää mua niin tökkii nykyään avlla.

Toivottavasti saat kokee tuollaisia iltoja ap Tsemppiä. Meillä ei ollut tänään voileipätarjotinta, mutta mukavaa yhdessäoloa muuten perheen kesken. Kyllä tää on parasta. Ihana seura ja mukava mieli. Nyt katotaan vielä saapasjalkakissaa isompien lasten kanssa (6v ja 8v). 1v nukahti juuri kainaloon. :)

Vierailija
7/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipätarjotin kuulostaa niin herkulliselta. Mitähän siihen kuului, siis päällisiä. 70-luku kaiho!

Vierailija
8/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: Kiva, kkun tulit vähättelemään sellaisen ihmisen haaveita, joka ei ole koskaan tuollaista iltaa kokenut.

Tosin kommenttejasi aiemminkin nähneenä, en ihmettele typeryyttäsi.

Vierailija
9/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisesta haaveilevia naisiako yhä on? Ilmeisesti olette 30+ ikää kun ei ole vielä tullut vastaan. Kiva tietää että toivoa kiinnostavan naisen löytämisestä siis edelleen on.

Vierailija
10/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellainen mies vielä löytyy :) onko sulla ikää minkä verran?

Vierailija
11/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, miten palsta vaikuttaa ajatteluun. Muistan itsekin tuon ketjun ja sen innoittamana viime viikonloppuna meillä oli -tadaa- voileipätarjotin, kun sisko poikaystävineen oli kylässä. Oli kyllä kiva "vanhanajan" lauantai-ilta, minä, mies, lapset, sisko ja sen mies yhdessä tv:n ääressä. Jotenkin siinä oli kaikki, mitään sen ihmeellisempää hipsterielämää ei kaivattu.

Vierailija
12/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, miten palsta vaikuttaa ajatteluun. Muistan itsekin tuon ketjun ja sen innoittamana viime viikonloppuna meillä oli -tadaa- voileipätarjotin, kun sisko poikaystävineen oli kylässä.

Mitä leipiä teit tarjottimelle?

Vierailija
13/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt jo senkin, millaisia voileipiä tekisin.

Millaisia?

Vierailija
14/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sellaisen lauantai-illan! Onko minun sitä varten lähdettävä radalle miestä metsästämään vielä vanhoilla pävilläni? Ehkä saisimme vielä yhteisen, biologisen lapsen? Ehkä löydän miehen, jolla on omasta takaa lapsia? Ehkä voimme adoptoida?

Tai ottaa sijaislapsia tai tukiperhelapsia, jotka käyvät teillä voileipätarjottimella 1-2 krt/kk :)

Vierailija
15/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla tehtiin tv-iltaan, johon kuului esim. Parempi myöhään, kotitekoisia klubivoileipiä, lämmin pihvi, juustoa ja ananas. Oli se idyllistä aikaa olla lapsi.

Vierailija
16/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli fondy tai juustotarjotin, eikä sen kanssa katsottu töllöä :)

Tänään laitettiin pihalle notski ja paistettiin hiilloksella nakkeja. Täytyykin kaivaa tuo lapsuuden fondy-pata esille ja esitellä se ipanalle.

Vierailija
17/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hurmaavaa :) Lähde vaan hakemaan se mies!

Meillä kotona istuttiin aina saunan jälkeen katsomaan yhdessä telkkaria, pyjamat päällä syötiin sitten takassa paistettua makkaraa ja juotiin pienistä limsapulloista pillillä juotavaa. Joskus mentiin ruokapöytään oikein syömään, missä oli hienoissa pikareissa sitä samaa limsaa ja ehkä jäätelöä itse kerättyjen marjojen kera.

Vierailija
18/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli ihanaa olla lapsi 80-luvulla.. Sitä sakeaa tupakansavua olohuoneessa on varsinkin ikävä. 

Vierailija
19/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ohuelti Oivariinilla voidelluista graham-paahtoleivistä voileipiä kolmea lajia.

- Yhteen lajiin tulee salaatinlehtiä, siivu kylmäsavulohta, Kallen mätitahnaa kolme raitaa, muutamia paperinohuita siivuja retiisiä ja ohuita kurkkuviipaleita taitettuina, rivissä.

- Toiseen tulee palvikinkkua, siivu Oltermannia, 2 tomaattiviipaletta, 2 raitaa voileipämajoneesia, taitettuja, ohuita kurkkuviipaleita, muutama rae suolaa.

- Kolmanteen tulee salaatinlehtiä, keitetyn kananmunan viipaleita, 2 suikaletta silliä, 2 raitaa Kallen mätitahnaa, ohuita kurkkuviipaleita taitettuina.

Juomavaihtoehtoina kotikaljaa ja limsoja sekä aikuisille olutta kohtuullisesti. Myös jääkaappikylmää maitoa saa valita.

Miltä kuulostaa? Tulisitko miehekseni? Tulisitko lapsekseni?

- ap.

Vierailija
20/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinkku enkä perhettä halua, mutta haluaisin viettää tuollaisia lauantai-iltoja tv:n ja herkkujen ääressä porukalla. Toivoisin, että joku lapsiperhe kutsuisi minut yökylään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän