Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei MiaMik

06.03.2006 |

Kirjoittelin muutama päivä sitten pms-oireista..No, niitähän ne taas olivat eli menkat alkoivat sunnuntaina ihan ajallaan järkyttävän pääkivun kera (se tästä vielä on puuttunut). Lauantaina olo oli vielä tosi hyvä ja onneton taas kuvittelin olevani raskaana, kun kuitenkin olo oli jotenkin erilainen kuin menkkojen alla yleensä. Kaipa tästä taas noustaan, vaikka tosi masentavalta just nyt tuntuukin. Aion noita clomeja+pregnyliä edelleen jatkaa.Se hyöty niistä ainakin on ollut, että kierto on asettunut 26-27 pv:n ja ovistestitkin näillä kahdella clomikierrolla näyttäneet plussaa kp 14.En varmaan kovempiin hoitoihin pääsiskään, kun mitään vikaa ei ole varsinaisesti todettu. Mulla on tota ikää kuitenkin jo, niin täytyy varmaan lääkärin kanssa jossain vaiheessa jutella, että koska pitää huolestua...Oikein hyvää kevättä sulle ja kiitokset vielä, kun vastailit aikasemmin. Se toi uskoa. Toivottavasti mäkin saan joskus kirjotella tänne vähän ilosempia uutisia..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkun niin pidin sulle peukkuja pystyssä ja kävin viikonloppuna katsomassa onko sulta kuulumisia!!

Clomit ei muuten sopinut mulle ollenkaan! Niistä tuli ihan hirveät sivuoireet ja ehkä pahemmat pms-oireetkin!!

Missä olet käynyt tutkimuksissa? Kuka sinulle on määrännyt clomeja? Käytlö seurantaultrissa??

Tuli vain mieleeni, että kun olet 37-vuotias, niin luulisi että lääkäri suosittelisi jo " järeämpiä" hoitoja! Erityisesti jos ei syytä " päällisin" puolin löydy?? Kyseleppä tuolta lapsettomuuspalstalta asiasta! Kerro vähän taustastasi! Siellä varmasti moni jo suosittelee esim IVF:ää, koska siinä saattaa selvitä vika (vaikka teillä jo lapsi onkin)!

Meillähän ei myöskään mitään vikaa ole tutkimuksissa löytynyt, mutta IVF:ssä oli viitteitä jakaantumisongelmiin!!

Onnea tärppiin!!!

MiaMik rv 10+5

Vierailija
2/2 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla clomi-kierrot (siis nyt kahdesta kokemus) ovat olleet tosi erilaiset. Ekalla kerralla olin tosi kipee koko ajan eikä ovis-tuntemuksiakaan ollut, vaikka tuli limaa ja lh-testi oli plussaa.Tässä kierrossa ei ollut erityistä tai tavallisesta poikkeavaa kipua. Plussaa edeltävänä ja plussa päivänä pupuilu sattuu munasarjoihin ja ne halukkaammat päivät on kyllä aikasemmin.Ehkä ajoitus tikuista huolimatta pielessä.En vaan uskalla sitä pregnyl-piikkiä hakea kuin sillon vahvan plussan päivänä.

Ekalla kerralla, siis silloin -99 tärpillä, kävin keskussairaalassa tutimuksissa. Sain lähetteen yksityiseltä. Tähystettiin putket ja ultrissakin kävin ennen ja jälkeen clomikuurin. Nyt kävin yksityisellä, tosin lääkäri on sama kuin keskussair. Ultrasi " vehkeet" ja kaikki näytti hyvältä. Sain reseptin kouraan ja hän sanoi, että uusi puolen vuoden kuluttua...Mistään ultrista ei nyt ollut puhetta. Voihan se tosiaan olla, että jotain menee pieleen, vaikka näennäisesti kaikki on kunnossa.

Järeämpiin hoitoihin en varmaan pääse senkään takia, että olen eronnut -99 syntyneen lapsen isästä ja nykyisen miesystäväni kanssa en vielä asu yhdessä. Jos uusi laki ei mene läpi, niin nehän kattoo mut sinkuks eivätkä ota hoitoihin...Yhteen ollaan muuttamassa jossain vaiheessa vuoden sisällä, mutta lasta tekis mieli nyt...Em. lääkäri ei kysellyt parisuhdeasioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla