Kerran yks ruma nuori mies huudahti: "No ei ole hääppönen, öööh" kun ohitin hänet.
Katoin vähän että "mitä saa*anaa?" Siis sellanen persjalkanen siannäköinen rumilus sanoo kauniille, hoikalle pitkäsääriselle blondille sellasta. Käännyin takas ja sylkäsin sen kengille. I felt good.
Kommentit (27)
Hyi mikä alhainen wt-nainen sinä olet. Olit varmasti mauttomissa vaatteissa ja provosoit tuollaiseen huuteluun.
Tarkoitat kai, että sylkäisit sen siannäköisen rumiluksen loafereille.
Vierailija kirjoitti:
Senkin porvo!
Ei ole provo. Olin myös erittäin tyylikkäissä vaatteissa. Mikä oikeus on rumilla kritisoida kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin porvo!
Ei ole provo. Olin myös erittäin tyylikkäissä vaatteissa. Mikä oikeus on rumilla kritisoida kauniita.
Yhtäläinen oikeus kuin "kauniilla" "rumia". Ehkä jotkut pitävät hä'ntä komeana ja sinua rumana.
Vierailija kirjoitti:
Uuu... susta tuli just mun uus idoli.
Sietääkin, se oli oikein räkänen klimppi suatana
Blondina sulla ei oikeasti ole varaa sanoa ketään rumaksi. Sori vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin porvo!
Ehkäpä olet perustasoa etkä niin kuuma kuin kuvittelet olevasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin porvo!
No tiedät jo itsekin että tuo ei ole totta. Olen todella kuuma. Ja viisas. Ja jos joku rumilus mies kehtaa edes katsoa kieroon niin sylkäsen.
Näitä tilanteita on kuulkaat riittänyt. Rumat miehet kilpaa huutelevat törkeyksiä ja koittavat saada multa pillua siten. Ei tule onnaamaan rumilukset. Korkeintaan tulee syyte henkisestä pahoinpitelystä tai muutama totuudellinen sana rumilusten ulkomuodosta.
Joko ruma, nuori mies tai ruma nuorimies. Ei kuitenkaan koskaan ruma nuori mies. Ai niin, mutta ap:han olikin blondi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin porvo!
No tiedät jo itsekin että tuo ei ole totta. Olen todella kuuma. Ja viisas. Ja jos joku rumilus mies kehtaa edes katsoa kieroon niin sylkäsen.
Pistä nyt kuvaa ensiksi.
Jos joukko heikkoitsetuntoisa miehiä sinun huomio huoraukseesi menevät mukaan, se ei tarkoita että kaikki sinua kuumana pitäisivät. Blondit yleensä ovat niitä kaikkein rasittavimpia huomion varastajia. Jos ihmisten päät kääntyvät se tarkoittaa että otat huomion ei mitään muuta.
Jotenkin minusta tuntuu että taisi mies osua oikeaan kun noin kova parku.
Blondit eivät oikeasti ole kuumia...rasittavia ja...noh jääköön sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos joukko heikkoitsetuntoisa miehiä sinun huomio huoraukseesi menevät mukaan, se ei tarkoita että kaikki sinua kuumana pitäisivät. Blondit yleensä ovat niitä kaikkein rasittavimpia huomion varastajia. Jos ihmisten päät kääntyvät se tarkoittaa että otat huomion ei mitään muuta.
Jotenkin minusta tuntuu että taisi mies osua oikeaan kun noin kova parku.
Blondit eivät oikeasti ole kuumia...rasittavia ja...noh jääköön sanomatta.
Blondit on erittäin kuumia. Ja jos on vielä luonnonblondi niin kuin minä, niin toki voi olla että miehet ovat kateellisia siitä että olen vielä kaiken lisäksi viisaampi kuin he. Ja paljon kovempi. Olen ylväs. Minusta pitäisi tehdä patsas keskelle toria. Ja palvontamenot joka sunnuntai. Miehet ovat rumia siannäköisiä. Suomalaismiehet ovat vähäarvoisia mitä tulee ulkomuotoonsa.
Huh huh olisinpa ruma mies niin voisi tosiaan tuolla tavalla vähän tuoda hyvännäköisiä naisia jalustalta alas. :D
Komeana miehenä en oikein keksi mitään yhtä päräyttävää.
Tilanteiden johdosta olen oppinut alkaa haukkumaan miehiä joka paikassa. Se on hauskaa, ja on hyvä kolauttaa näiden janttereiden ja vanhempien miesten itsetuntoja, ja saada tyrkättyä jalustalta. Me ei kuitenkaan rumien miesten kyrpiä aiota jyystää.
Olen myös kertonut näistä tilanteista eteenpäin kavereilleni. Naiset eivät yleensä tykkää miehistä jotka kiusaavat naisia.
Senkin porvo!