Miksi en saa mitään takaisin?
Mies ei osallistu juurikaan kotiaskareihin. Pelaa päivät pitkät tietokoneella. Itse käyn 5x viikossa töissä, työ on vielä rankkaa seisomatyötä. (Kokki/tarjoilija). Töistä kun pääsen, pyörällä kaupan kautta kotiin tekemään ruokaa, siivoamaan ja pesemään pyykkiä.
Mies käy koulussa ja hyvässä lykyssä siinä ohella 1x viikossa töissä. Koulua on 3-5 pv viikosta. Istuu siellä siis max 6h päivä. En käsitä miten joku voi olla noin aikaan saamaton. Useasti olen sanonut, että minunkin voimavarani ovat rajalliset. Ei halua kuulemman käyttää "vapaa aikaansa siivoamiseen." Kuitenkin jos minulla on vapaapäivä, laitan lämpimän ruoan aina, että herra voi töistään palattua vain astella valmiiseen pöytään.
Välillä vain mietin, rakastaako mieheni minua ollenkaan, vai tykkääkö vain olla paasattavana. Olenko vain sinisilmäinen hölmö? Olenko vain väliaikainen rahasampo. Ei 21v naisen elämä, tälläistä vain pitäisi olla. Tahtoisin tuntea niin kovasti välittämistä, että minustakin pidettäisiin huolta. Olen asiasta jo sanonut kyllästymiseen saakka.
Olet nuori. Löydät paremman. Pistä vaihtoon.