Mies inhoaa ensimmäisen liiton lasta
Kommentit (23)
No ei. Eikä sullakaan pitäisi olla. Kannattaakohan sun jatkaa hänen kanssaan?
Toivottavasti ei kellään muulla ole noin paskaa miestä..
Miten voit olla tämmöisen miehen kanssa.
Ei ole normaalia tämmöinen tilanne.
Oli omansa tai sun lapsi niin kenkää antaisin
Vierailija kirjoitti:
No ei. Eikä sullakaan pitäisi olla. Kannattaakohan sun jatkaa hänen kanssaan?
Ollaan jo 12 v oltu yhdessä. Meillä useampi yhteinen lapsi.
Mun mies inhoaa kumpaakin mun ekan avioliiton lasta. Hemmottelee meidän yhteistä. Minä olen kahden perheen välissä, surullisena.
Sitä saa mitä tilaa, uusperheellinen!
Yäk,jätä se sika!!!!! Minä en kyllä tollaselle ihmisroskalle antais pillua!!
Mä rupesin miettimään että onkohan tää alotus mun tekemä...
Mutta vastaus joo. Meilläkin.
Miksi te menette yhteen miehen kanssa joka ei tykkää teidän lapsesta? Ja miksi teette sen miehen kanssa lisää kersoja???
Vierailija kirjoitti:
Miksi te menette yhteen miehen kanssa joka ei tykkää teidän lapsesta? Ja miksi teette sen miehen kanssa lisää kersoja???
Se oli ihana isäpuoli ennenkuin tuli yhteiset lapset.
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas mielenkiintoinen ketju. Kun mies ei pidä lapsipuolistaan niin hän on paska ja kun äitipuoli valittaa täällä ettei pidä miehensä lapsista, niin taas mies on paska kun antaa lastensa tulla vierailulle ja kiusaamaan äitipuolta. Tukea sataa ovista ja ikkunoista joissa muistutetaan ettei tarvitsekaan niistä vieraista lapsista pitää, ne kun eivät ole omia.
Vierailija kirjoitti:
No meillä se selvis vasta vuosien myötä, kun niitä yhteisiä lapsiakin oli jo maailmassa. Miten lie peitellyt siihen saakka. Paska homma mutta minkäs narskulle mahtaa.
- ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas mielenkiintoinen ketju. Kun mies ei pidä lapsipuolistaan niin hän on paska ja kun äitipuoli valittaa täällä ettei pidä miehensä lapsista, niin taas mies on paska kun antaa lastensa tulla vierailulle ja kiusaamaan äitipuolta. Tukea sataa ovista ja ikkunoista joissa muistutetaan ettei tarvitsekaan niistä vieraista lapsista pitää, ne kun eivät ole omia.
Ihan sama onko mies vai nainen. Jos inhoaa syytöntä lasta, on paska. Ei kai tämä mikään sukupuolikysymys ollu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama onko mies vai nainen. Jos inhoaa syytöntä lasta, on paska. Ei kai tämä mikään sukupuolikysymys ollu..
Mistä tiedät, että lapsi on syytön? Esim. tuo tapaus, jossa mies alkanut 12 vuoden jälkeen vihata lasta, ei välttämättä johdu uusista lapsista, vaan kyseisen lapsen teoista.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies inhoaa kumpaakin mun ekan avioliiton lasta. Hemmottelee meidän yhteistä. Minä olen kahden perheen välissä, surullisena.
Minä voin kertoa millaisia sinun ekan avioliiton lapset on aikuisina. Rikkinäisiä, masentuneita ja vihaavat sinua yli kaiken. Sinä et nyt puolusta heitä. Nyyh, nyyh, surullisena olet, mutta jos oikeasti ymmärtäisit, niin eroaisit miehestäsi. Koskaan ei ole liian myöhäistä ryhtyä puolustamaan lapsiaan.
En oikein ymmärrä, miten perheen ulkopuolisista tunkeilijoista voisi pitää. Sympatiani ovat täysin miehen puolella, tyhmä tosin kun sinuun sekosi, koska elätin olemassaolo lienee ollut tiedossa.
Ihan oikeasti, olette kyllä aivan paskoja äitejä kun lapsi joutuu elämään tilanteessa, jossa häntä vihataan. Lapset aistivat enemmän kun aikuiset sanatonta käytöstä. Kertokaa vielä että miehen vihaamalla lapsella on alhaisempi elintaso kuin muilla lapsilla.
Oikeasti
Äidin tehtävä on suojella lasta!!!
Omasnsa vai sun äpärää?