Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun elämä helpotti paljon, kun nuorinkin lapsi täytti 10!!!

muistelot
24.09.2016 |

Lapset ovat omatoimisia, siivoavat jälkensä eivätkä sotke enää samaan malliin kuin pienempänä. Koulu myös lähtöineen aamuisin ja itsekseen oloineen iltapäivisin ja loma-aikoina sujuu ilman stressiä ja sumplintaa. Harrastuksiinkin kulkevat tarvittaessa itsekseen ja tarvittaessa osaavat lämmittää itselleen ruokaa. Toki syömme yleensä yhdessä ja vienkin välillä harrastuksiin, mutta jo se mahdollisuus, että pärjäävät ilmankin jatkuvaa huoltoa välillä tarvittaessa, helpottaa. Samoin yritän edelleen ajoittaa lomani lasten loma-aikoihin, mutta jos ei onnistu, niin pärjäävät kavereiden kanssa ilmankin äitiä työpäivieni ajat lomillaan. Elämä on aika helppoa ja seesteistä. Meillä on nykyään siistiä vähällä vaivalla, näin ei todellakaan ollut pikkulapsiaikoina. Mulla on aikaa omillekin jutuilleni yms.

Mutta kyllä ne ensimmäiset 10 vuotta olivat touhun täyteisiä ja jaksamista verottavia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta lasta sulla on?

Vierailija
2/2 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta lasta sulla on?

Vain 2 :)

Itse olen kokopäivätyössä ja suurimman osan siitä ajasta, kun lapset olivat alle 10-v, mulla meni työmatkoihin pari tuntia päivässä työpäivän päälle. Mieheni yrittäjänä on paljon pois kotoa, mikä vaikuttaa myös.

Mutta ero aiempaan on niin huomattava, ajan, siisteyden, seesteisyyden suhteen, että piti jakaa tämä kokemukseni.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla