Mitä teillä syödään tänään?
Kommentit (25)
Punaista riisiä, kasvispihvejä ja ratatouillea.
Just vetäsin Lidlin broilercaesarsalaatin ja puoliltapäivin söin pari grahamlihapiirakkaa.
Torrilloita jauhelihalla ja kanalla ja vihanneksilla + itse tehty salsa.
Kävin pizzalla. Se riittää huomiseen asti.
Hirvikäristystä, perunamuusia, kaali-porkkanaraastetta ja puolukkasurvosta. Röyh, olipa hyvää.
Hessburgerilla lounaalla, mikroeineksiä iltaruoaksi. Lapsiperhe.
Aamupalaksi oli neljänviljanpuuroa hampunsiemenillä ja voisilmällä plus banaania.
Lounaaksi perunoita, jauhelihaa, tomaattia ja porkkanaa.
Päivälliseksi riisiä, kanaa, paprikaa ja herneitä.
Iltapalaksi leipää, juustoa, makkaraa ja kurkkua.
Soijarouhe-makaronilaatikkoa ja porkkanaraastetta. Saunan jälkeen iltapalaksi pannaria itsetehdyn mustikkahillon kanssa. :)
Minä tein lapsilleni lihapullia ja muussia. Mies tekee itselleen ja lapselleen burritoja. Ei ollut ikinä tehnyt niitä ennenkuin minä kerran tein niin nyt tykkää vittuilla kun tekee lasteni lempiruokaa ja laittaa kuolaamaan. Mutta ollaan jo totuttu niin ei mun lapset enää erehdy kerjään maistiaisia. Uusperhe helvetti kusipään kanssa on aina nii. Kivaa. Minulla ei juuri nyt ollut varaa kuin jauhelihaan eikä kaikkiin burritoaineksiin, että silleen.
Halstrattiin kirjolohta, salaatti ja bageli tuorejuustolla, ruokajuomana kuohari, lapsella limu.
Saunan jälkeen paistetaan nuotiolla kantarellinakkeja iltapalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein lapsilleni lihapullia ja muussia. Mies tekee itselleen ja lapselleen burritoja. Ei ollut ikinä tehnyt niitä ennenkuin minä kerran tein niin nyt tykkää vittuilla kun tekee lasteni lempiruokaa ja laittaa kuolaamaan. Mutta ollaan jo totuttu niin ei mun lapset enää erehdy kerjään maistiaisia. Uusperhe helvetti kusipään kanssa on aina nii. Kivaa. Minulla ei juuri nyt ollut varaa kuin jauhelihaan eikä kaikkiin burritoaineksiin, että silleen.
Toivottavasti tämä on vitsi. Ihan hirveää molemmilta aikuisilta sallia ruualla pelleily aikuisilta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä on vitsi. Ihan hirveää molemmilta aikuisilta sallia ruualla pelleily aikuisilta...
Ei ole vitsi. Kerropa viisas, miten muka estät jos aikuinen mies haluaa "pelleillä" ruualla? Mä syötän mun lapset kuiteskin ja hän omansa. Jotain ihme kiksejä se saa meille vittuilusta mutta eipä saa kiksejä makkarissa kun en makaa kusipäiden kanssa.
Tänään oli härkiskebakkoja, mausteriisiä ja dippikastike. Lautaselle eksyi myös kurkkua ja omenaa. Nam.
Me käytiin appiukon kanssa ravintolassa, italialaisessa:)
Lounaaksi oli itämaista kalakeittoa ja päivälliseksi kuopuksen toiveesta uunimakkaraa bataatti-perunamuussilla ja salaatilla.