Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä syödään tänään?

Vierailija
24.09.2016 |

Meillä kalakeittoa

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi oli itämaista kalakeittoa ja päivälliseksi kuopuksen toiveesta uunimakkaraa bataatti-perunamuussilla ja salaatilla.

Vierailija
2/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaista riisiä, kasvispihvejä ja ratatouillea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vetäsin Lidlin broilercaesarsalaatin ja puoliltapäivin söin pari grahamlihapiirakkaa.

Vierailija
4/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torrilloita jauhelihalla ja kanalla ja vihanneksilla + itse tehty salsa.

Vierailija
5/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pizzalla. Se riittää huomiseen asti. 

Vierailija
6/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvikäristystä, perunamuusia, kaali-porkkanaraastetta ja puolukkasurvosta. Röyh, olipa hyvää.

Vierailija
7/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hessburgerilla lounaalla, mikroeineksiä iltaruoaksi. Lapsiperhe.

Vierailija
8/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi oli neljänviljanpuuroa hampunsiemenillä ja voisilmällä plus banaania.

Lounaaksi perunoita, jauhelihaa, tomaattia ja porkkanaa.

Päivälliseksi riisiä, kanaa, paprikaa ja herneitä.

Iltapalaksi leipää, juustoa, makkaraa ja kurkkua.

Vierailija
9/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijarouhe-makaronilaatikkoa ja porkkanaraastetta. Saunan jälkeen iltapalaksi pannaria itsetehdyn mustikkahillon kanssa. :)

Vierailija
10/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein lapsilleni lihapullia ja muussia. Mies tekee itselleen ja lapselleen burritoja. Ei ollut ikinä tehnyt niitä ennenkuin minä kerran tein niin nyt tykkää vittuilla kun tekee lasteni lempiruokaa ja laittaa kuolaamaan. Mutta ollaan jo totuttu niin ei mun lapset enää erehdy kerjään maistiaisia. Uusperhe helvetti kusipään kanssa on aina nii. Kivaa. Minulla ei juuri nyt ollut varaa kuin jauhelihaan eikä kaikkiin burritoaineksiin, että silleen.

Vierailija
11/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipa olutta

Vierailija
12/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halstrattiin kirjolohta, salaatti ja bageli tuorejuustolla, ruokajuomana kuohari, lapsella limu.

Saunan jälkeen paistetaan nuotiolla kantarellinakkeja iltapalaksi.

Vierailija
13/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab riisillä.

Vierailija
14/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein lapsilleni lihapullia ja muussia. Mies tekee itselleen ja lapselleen burritoja. Ei ollut ikinä tehnyt niitä ennenkuin minä kerran tein niin nyt tykkää vittuilla kun tekee lasteni lempiruokaa ja laittaa kuolaamaan. Mutta ollaan jo totuttu niin ei mun lapset enää erehdy kerjään maistiaisia. Uusperhe helvetti kusipään kanssa on aina nii. Kivaa. Minulla ei juuri nyt ollut varaa kuin jauhelihaan eikä kaikkiin burritoaineksiin, että silleen.

Toivottavasti tämä on vitsi. Ihan hirveää molemmilta aikuisilta sallia ruualla pelleily aikuisilta...

Vierailija
15/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä on vitsi. Ihan hirveää molemmilta aikuisilta sallia ruualla pelleily aikuisilta...

Ei ole vitsi. Kerropa viisas, miten muka estät jos aikuinen mies haluaa "pelleillä" ruualla? Mä syötän mun lapset kuiteskin ja hän omansa. Jotain ihme kiksejä se saa meille vittuilusta mutta eipä saa kiksejä makkarissa kun en makaa kusipäiden kanssa.

Vierailija
16/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just syötiin tortilloja 

Vierailija
17/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siipiä. Hornetit on parhaita.

Vierailija
18/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty thaicurry

Vierailija
19/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli härkiskebakkoja, mausteriisiä ja dippikastike. Lautaselle eksyi myös kurkkua ja omenaa. Nam.

Vierailija
20/25 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin appiukon kanssa ravintolassa, italialaisessa:)