Mä rakastan olla kotona
En millään jaksais lähtee mihinkään baariin ja kissanristiäisiin työviikon jälkeen. Rakastan olla kotona/mökille, kattoa telkkaria ja saunoa. Tätä en olis nuorena uskonu, tylsyys on parasta.
Kommentit (21)
Mulla on tylsää kun oon työtön ja kaikenlisäksi yksinäinen muutenkin :( Ehdottakaa jotain kivoja kävelypaikkoja Helsingissä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tylsää kun oon työtön ja kaikenlisäksi yksinäinen muutenkin :( Ehdottakaa jotain kivoja kävelypaikkoja Helsingissä?
Kävele Turkuun.
Samoin, tosin oon nuori ja aina tykännyt olla kotona.
On mahdollista pitää erittäin paljon sekä kotoilusta että baarissa ja tapahtumissa käymisestä.
Sama täällä! Ei kiinnosta vähääkään lähteä baariin kuuntelemaan jumputijumputia ja katsomaan humalaisten kaatuilua. Sitäkin on kyllä tullut tehtyä. Enää ei ole kiinnostanut vuosiin. Nykyään mielummin kuuntelen tuulen suhinaa puissa kuin kännisten kälätystä. :) Kotona on ihanaa olla! <3
N25
Jep, molemmista voi varmaan pitää. Mutta mä huomaan, että mä en enää pidä. Kutsuja putkahtelee kaikenlaisiin kekkereihin ja mä yritän epätoivoisesti keksiä hyviä syitä kieltäytyä. Muutun varmaan erakoksi, sit kun lapset muuttaa pois kotoa. Hissuttelen täällä villasukissa ja poltan puita puuhellassa.
Joo mä oon kanssa varsinainen kotihiiri. Ihanaa näin syksyllä laittaa kynttilä palamaan, vaihtaa kotivaatteet ja viettää perheen kesken aikaa. Ollaan pitkään puhuttu miehen kanssa että tarttis käydä välillä kylässä Vanhemmillamme mutta ei olla vielä saatu aikaiseksi. Vaikka monta kertaa soittelen vanhemmilleni viikossa. On vaan niin kiva olla kotona😀
Hyi, kotona oleilijat on rasittavia. En ymmärrä sellasta. Koko maailma on avoinna ja mahdollisuus liikkua niin ei liikuta, vaan mähötetään. Lihotaan ja valitetaan. Ei ihme että ootte läskejä rumia pullanaamoja. Ei haeta seikkailuja vaan leivotaan mieluummin :D Elämän tuhlaamista
Minä rakastan myös kotona olemista, varsinkin jos vaihtoehtona on baari-ilta. Muuten tykkään kyllä käydä ravintolassa, pyöriä kaupungilla ja kaupoissa, lenkkeillä ja ulkoilla ja viettää aikaa ystävien kanssa. Kun käy välillä jossain muuallakin, niin kotoilu on sitä ihanampaa! Mutta kyllä on sanottava, että mun täydellinen viikonloppu on koti-ilta, hyvää ruokaa, hyvää ja rentoa seuraa pyjamat päällä. Meillä on tavallista, että ystävätkin voivat tulla viettämään aikaa kotiin, ilman että koko ajan tarvii seurustella.
Minusta nuorenakin oli kiva olla kotona. Sain teininä jäädä kotiin kun perhe meni mökille. Luin kirjoja, katselin telkkaa ja olin vain. Se oli ihanaa.
Mulla on niin hektinen työ, jossa joudun kokoajan olemaan ihmisten kanssa läheisissä tekemisissä. Viikonloppuna ei enää jaksa.
Mäkin rakastin ennen. Nyt inhoan tuota äijää ja toivon, että se kupsahtaisi.
Aikaisemmin saatoin jäädä kaupungille töiden jälkeen. Käydä vaatekaupoissa jne.
Nykyään haluan mennä kotiin ruokakaupassa käynnin jälkeen.
Toisaalta joitain vuosia sitten oli enemmän luonnonkuituisista materiaaleista tehtyjä vaatteita, joita suosin. Tekukuituvaatteet ei ole minun juttu.
Työkin on siinä samalla muuttunut kuormittavammaksi.
Nautin kotona olosta, ihanaa :)
Nuorena vietin lauantaipäiväni kotona ja odotin kuumeisesti iltaa että pääsen baariin ja siellä menikin pilkkuun asti.
Nykyään saatan käydä lasillisella lauantaipäivänä visusti siihen aikaan, että ennätän kotiin viettämään pitkää lauantai-iltaa...=)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin rakastin ennen. Nyt inhoan tuota äijää ja toivon, että se kupsahtaisi.
Pistä äijä pihalle.
Olin viikon työmatkalka ja voi että onkin ihanaa olla kotona!! Siivosin kunnolla ja laitoin ekaa kertaa tälle syksylle kynttilät tuikkimaan. Koti on parasta!!
Vierailija kirjoitti:
Helsingin rannat, vaikkapa Töölön rantoja Seurasaareen tai Munkkiniemeen.
Munkkiniemestä voi kävellä kohti Tapiolaa ja Lehtisaaren kohdalla voi kääntyä kävelemään Lehtisaaren läpi Kaskisaareen ja sieltä pääsee Lauttasaareen ja siellä voikin hypätä bussiin ja ajaa kaupunkiin.
Munkkiniemestä voi myös kävellä kohti Espoota rantoja pitkin. Vastaan tulee Gallen-Kallelan museo, jossa voi juoda kahvit jonkin herkkupullan tms. kanssa.
Kierrä Lauttasaarta, ihana reitti.
Mä rakastan sua.