Mitä mieltä olette tilieni saldosta? Millaiset teillä on?
Käyttötilillä 25€
Säästötilillä 3000€
Taloustilillä 1100€
Ei erääntyviä laskuja.
Kommentit (44)
Käyttötilillä vissiin muutama satanen ja säästötilillä noin 35000€ ja tätä säästetty lähes 10vuotta.
Käyttötilillä ehkä 80e
Säästössä 5400e
Lomatilillä 3000e säästössä matkaa varten.
Ei muita lainoja kuin asuntolaina.
9/24 kehtaatkin noilla summilla sanoa että jotenkuten pärjäillään kun monella työssä käyvällä perheellisellä tilanne paljon surkeampi!
Asuntolainaa jäljellä n. 89 000 €, ei muita velkoja.
Käyttötilillä n. 2000 €
Säästötilillä n. 6000 €
Osakkeissa n. 9300 €
Rahastoissa n. 4700 €
Sijoitettuna 105 000 e. Josta erääntyy tasaisin väliajoin, jos ei tarvi sijoitetaan uudelleen.
Talo 600 000 e
Säästötilillä 2000 e
Käyttötilillä 1500 e
Tänä kesänä tehty autokatosta ja taloremppaa siksi ei säästötilillä ole tämän enempää.
Ei mitään lainoja, kulutusluottoja yms. Eli ei velkaa mihinkään.
Nainen yh 50 v
Käyttötilillä 1200 e. Säästötilillä 15000 e. Ei velkaa. Vielä.
Käyttötili 1300 egeä, säästötili 14000 egeä. Talon arvoa ja muuta en erittele kun ei niitä kysyttykään.
Näkyy kyllä, että on naisten palsta kun varallisuudesta puhuttaessa otetaan desimaalipilkutkin käyttöön.
Käyttötilillä noin 1000 euroa (palkkapäivä 15. päivä).
Säästötilillä reilu 1000 euroa.
Siinäpä se. Lisäksi talosta lainaa vaikka muille jakaa.
Hyvä mieli on kuitenkin rahallisesti siitä, että tällä hetkellä on lapsille seuraavien kokojen vaatteita reilusti varastossa ja itselläni myös hyvä tilanne vaatetuksen suhteen kaikin puolin. :) Ruokaa on pakastin, jääkaappi ja kaapit täynnä ja joululahjoistakin jo ehkä puolet hankittuna.
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa ettei mun perhe oo koskaan opettanut mua säästämiseen. Oon 24 eikä yhtään säästöjä. Työttömänä rahaa ei juurikaan jää. Nyt tilillä 112€.
Jonkun muun vika taas. Tottakai.
Käyttötilillä on 1500 e, josta laskuihin menee n.600 ensi viikon aikana. Säästötilillä 1400 e. Mainitsemasi summat ovat normaaleja summia keskituloiselle.
Voiskohan sitä itse aikuistuttuaan opetella jos ei omat vanhemmat ole opettaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa ettei mun perhe oo koskaan opettanut mua säästämiseen. Oon 24 eikä yhtään säästöjä. Työttömänä rahaa ei juurikaan jää. Nyt tilillä 112€.
Mulla ihan saman. Kun tulee työmarkkinatuki käytän sen holtittomasti ja sitten olen taas loppuviikot tiukilla. :/
N22
Opettanut ?
Hyvin yksinkertaista, kuluta vähemmän kuin tienaat.
Käyttötilillä 230 ja tuottotilillä noin 40 000 euroa (odotan sopivaa sijoituskohdetta, tarkoituksena pitää tilillä noin kymppitonni). Asunnoissa noin 480 000 euroa, ei asuntolainaa. Osakkeiden ym. arvo tällä hetkellä noin 300 000 euroa, sijoitusvelkaa 35 000 euroa. T. N40
Käyttötilillä 1600, säästötilillä 4000, s-tilillä 500. Olen pienituloinen mutta säästäväinen.
Käyttötilillä 500€, säästötilillä 450€. Pyrin pitämään säästössä aina vähintään seuraavan kuun vuokran (400€) verran jos tuleekin jotain yllättävää eikä käyttötilin raha riitä.
- N25, opiskelija/osa-aikainen siivooja, asuu yksin
Tilillä, jonne kelan tuet tulee, on vuokraan vaadittava summa. Mulla on myös s-pankissa erikseen käyttötili sekä säästötili. S-pankissa mulla yhteensä jotain 2350 euroa.
Hyvältä näyttää. Käyttötilillä 800, säästötilillä 5000, tilipäivä ensi viikolla, tulossa on myös loppuvuonna 10 000 ylimääräistä erinäisistä kaupoista. Lainaa ei ole, ei luottokortteja ym. Talo maksettu, arvo yli 300 000. Autoissa kiinni 30 000. N40
Mulla ihan saman. Kun tulee työmarkkinatuki käytän sen holtittomasti ja sitten olen taas loppuviikot tiukilla. :/
N22