Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAINONPUDOTTAJAT 06 vko 10

06.03.2006 |

Aloitetaanpa

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotusta ei taaskaan kertynyt. Syitä ja tekosyitä riittää :o)

Uusi viikko ja uudet kujeet...

Tilanteeni: 88kg/78kg/70kg

Vierailija
2/17 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjujen lyhentymisestä päätellen. tällä kertaa kuitenkin -200g eli edes pääsin taas samaan, missä alimmillaan olin. tilanne:

76/72/62

Eikunuutta intoa vaan itselle ja muille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

junnaa. Nyt painoa viime viikon ennätysalhaiseen tulokseen +400, mutta olen enemmän kuin tyytyväinen tähänkin. Tämä viikko on vaarallinen, kun lapset hiihtolomalla ja tuntui noista ostos/syöntireissuja mahtuvan... Mutta tämän aamuiset lukemat siis

66,2-63,2-60

Ja pampuloina ####OOO

Vierailija
4/17 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viikon saldo -2kg

pudotusta auttoi ehkä myös 2vrk.n mahatauti:)

kuukausi laihkarilla ja rivi tämä

81.7/75.7/65

tänään onkin sitten herkuttelupäivä.

0000000000xxxxxx

Vierailija
5/17 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jopa uuden harrastuksen, kävin itämaisen tanssin kurssilla. Yhä on mm. vatsalihakset kipeenä.

Senttejä on karissut mukavasti viimeisen seitsemän viikon aikana (en ole mittaillut alusta asti): lantiolta 5 cm ja vyötäröltä jopa 11 cm.

BMI lähenee normaalia, on nyt noin 26 - tavoitteena 25. Aloittaessa BMI oli 29.

Tsemppiä meille sitkeille sisseille!!!

Vierailija
6/17 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen jälkeen turvotus poistunut , joten samassa ollaan kuin ennen eli

83,5kg. Pitäis yrittää saada 1,5kg pois tämän kuun aikana kun oli välitavoitteena -6kg maaliskuun loppuun. Saasnähdä miten käy;)

88/83,5/78

ja pallukat

0000000000000000xxxx

Vierailija
7/17 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotusta -1,5kg ja kolmasosa laihdutusurakasta saavutettu. Tosin vielä kymmenkunta kiloa jäljellä.

Vierailija
8/17 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaina paino 65,3. Viikonloppu meni tosi hyvin, kun olin yksin sairaan lapsen kanssa kotona enkä päässyt edes kauppaan, joten söin vaan valmista vihanneskeittoa ja mitä nyt kaapista löytyi.... Niin että tänään vaaka näytti enää 64,5! Hyvin tämä on tähän saakka sujunut, mutta varsinaisia houkutuksia ei ole eteen sattunutkaan, ens vkonloppuna onkin tarkoitus mennä ulos syömään. Ja kuun lopussahan aioin olla 63-kiloinen korkeintaan, ja tällä vauhdilla näyttää onnistuvan! Koputetaan puuta.

Meku

71/65,3/58-60

XXXXX000000

Vierailija
9/17 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinusta tuli 600g ja olen siihen tosi tyytyväinen.Lapsi sairastaa ja yöt menee miten sattuun, joten syönytkin olen vähän miten sattuun.Liikunta on tosi vähissä.

76/72,6/70 (65)

@inuli

TSEMPPIÄ KAIKILLE!!!

10/17 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://groups.msn.com/Painonpudottajat2006

Sinne kun jättää hakemuksen niin lähipäivinä hyväksyään jäseneksi ja siellä saa pitää halutessaan päiväkirjaa..lisätä kuvia, ilmoitellaan tietty niitä pudotuksia ja paljon muuta mukavaa eli eikun hakemus sisään, jos miellyttää ;o)!!

Vierailija
11/17 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan varma että nyt tulee taas plussaa mutta eipäs tullutkaan! viime viikon saldo on siis -300g, ei mikään huima tulos mutta miinusta joka tapauksessa kaiken sen kitkuttelun jälkeen. syömiset meni suht putkeen viikolla, viikonloppuna tuli taas herkuteltua kotona ja synttärikutsuilla. liikunnatkin meni suunnitellusti, kahdesti jumpassa ja kolme kertaa 40-50min sauvakävelyllä.

saa nähdä miten tämän viikon liikuntojen käy, flunssaa pukkaa päälle ja tänään on olo ollut suoraansanoen hirveä. huomenna olisi jumppa, toivottavasti olo tästä kohentuu että pääsisin sinne...

t. peppis 79.7/77.1/n.65

Vierailija
12/17 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pääasia ettei paino ole noussut! Selityksiä kyllä riittäisi, heh, mutta enpä viitsi vaivautua. =) Uusi viikko ja nyt saamme kaikki hyviä tuloksia, eikös vaan!?

OOOOO OOOXX 78/75,4/68

Vierailija
13/17 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt paino tipahtanu tammikuusta peräti 8,5 kg, alun takkuamisen jälkeen on kilot suorastaan sulaneet pois =)

Kyllä mä töitäkin sen eteen olen tehnyt ja paljon.

Liikuntaa olen nyt harrastanut 5-6 kertaa viikossa mm.uintia 2km per kerta, salilla käyn kerran vko tekee lihas kuntoa,lenkkeilen, spinningissä käyn 1-2 kertaa vko ja joogassa kerran.

Jalka oli tossa paketissa hetken aikaa ja se rajoitti kyllä melko paljon, mutta tein sit sellaisia juttuja mitä jalka kesti, sillon oli lähellä repsahdus, mutta sisulla ajattelin että kun kiloja oli jo tippunu niin ne ei takaisin saa tulla =)

Sitten on ruokailun kanssa tiukka linja , hiilarit olen jättäny juuri kokonaan ja kalaa ja kanaa tulee syötyä ja kasviksia paljon.

aamuisin ja välipalana juon pirtelön jossa kaurahiutaleita, rasvatontamaitoa, rahkaa ja marjoja tai hedelmää.

Kyllä mäkin herkuttelen välillä,mutta pää sääntöisesti olen ollu tosi tiukkana ja tuloksia siis on alkanut syntyä.

Täytyy sanoa että olo on kerrassaan mahtava ja huomattavasti keventynyt.

Tsemppiä kaikille ja jatketaan sisukkaasti eteenpäin!

Vierailija
14/17 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

67.2 kg .jos en onnistu yhtään viikkoa olemaan pointseilla niin kohta lähtee lusikka kaivoon.toivon että 66 menisi rikki viikolla 11....

69 -67.2-58

Vierailija
15/17 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa ylös päin... :( maanantaina näytti 64,4.

67/60/64,4

##OOOOO

j

Vierailija
16/17 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pariin viikkoon kaiketi käynyt, eikä mulla nytkään ole lukemia. Mutu tuntumaa vaan.

Olen sairastellut ja olosuhteiden pakosta syöminen on ollut rajoitettua. Mittanauha näytti parhaimmillaan jo 9 cm vyötäröstä pois ja tänäänkin vielä 7 cm - joten olettaisin että jotain positiivista kehitystä voisi painossakin olla!

Vierailija
17/17 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä nää sunnuntait kun ukko töissä ja tekis mieli MÄSSÄTÄ väsymykseen :o(

Onneksi piparit kaapista on aikoja sitten syöty ja kaupasta en ole ostanut mitään " vierasvaraksi" .

Nyt vaan puhelin kiinni ettei tule tilatuksi pitsaa lähi baarista......

AAAAARRRRRGGGGG

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan