Päiväkotielämää
Iso lapsiryhmä eli 24 lasta, 3 työntekijää. Parhaamme yritetään, vanhemmat kohtelevat ynseästi, kiitosta ei kuulu. Ei kiinnosta edes mitä lapsi on päivän aikana touhuillut. Ammatinvaihtoa harkittava, ei tuota oikeasti enää jaksa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Te saatte palkan. Miksi pitäisi vielä olla punainen matto?
Arvaapa paljonko palkka on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan passeli palkka koulutukseen ja etuihin nähden. Eikä voi olla yllätys. Varmaati tiesit sen ennen opintojasikin. Jos et, oma moka.
Luuletko että muut saavat työssään kiitosta?
Ja näin ihmiset arvostavat toisiansa ja toisten työtä.
I feel you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan passeli palkka koulutukseen ja etuihin nähden. Eikä voi olla yllätys. Varmaati tiesit sen ennen opintojasikin. Jos et, oma moka.
Olet juuri asian ytimessä.
Terveisin ap
Vanhemmilla on vain oikeuksia, ei velvollisuuksia.
Mitäs sitä kiittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin ap
Eli olet vain pöllö marttyyri, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin apEli olet vain pöllö marttyyri, ap.
Päivittäin tapaan kaltaisiasi niin en provosoidu tuosta :)
Samoja fiiliksiä, paitsi että vanhemmat ovat mukavia ja kiitollisia hoidosta. Jatkuva kiire, korvissa soi työpäivän jälkeen, ruokasi hotkit jne. t.lto
Vanhemmilla on monilla paljon kiireisempi työ. Pää kolmantena jalkana syöksyvät sinne päiväkotiin ja sinne mennssä se lapsi ja lapsen kohtaaminen on pääasia. Ei se marttyyrina kipristelevä laatenhoitaja. Näin se menee. Ja kuuluu mennäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmilla on monilla paljon kiireisempi työ. Pää kolmantena jalkana syöksyvät sinne päiväkotiin ja sinne mennssä se lapsi ja lapsen kohtaaminen on pääasia. Ei se marttyyrina kipristelevä laatenhoitaja. Näin se menee. Ja kuuluu mennäkin.
Mikä on se työ joka on kiireisempi kuin työpäivä päiväkodissa? Olin aiemmin toisen alueen (omakotitalo-aluetta) päiväkodissa töissä ja siellä vanhemmat olivat ihan toisenlaisia. Olen miettinyt, että onko tämä todella asuinalueesta kiinni?
VALIVALI!
TE ETTE SIIVOA PÄIVÄKOTIA,TE ETTE TEE RUOKAA.
PERHEPÄIVÄHOITAJA TEKEE KAIKEN PALJON PIENEMMÄLLÄ PALKALLA!!!!!!!!!
Mulle on ihan sama, kiittelevätkö vanhemmat vai ei. Kunhan hoitavat omat velvollisuutensa ja antavat asiallista palautetta. Marttyyri en ole, mutta en myöskään kenenkään minua mielestään kiireisemmän ja tärkeämmän tyypin kynnysmatto.
T. lto
Vierailija kirjoitti:
VALIVALI!
TE ETTE SIIVOA PÄIVÄKOTIA,TE ETTE TEE RUOKAA.
PERHEPÄIVÄHOITAJA TEKEE KAIKEN PALJON PIENEMMÄLLÄ PALKALLA!!!!!!!!!
Kyllähän tuota tulee siivottua paljonkin. Nostan kyllä hattua Pph:lle, siihen minusta ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se työ joka on kiireisempi kuin työpäivä päiväkodissa? Olin aiemmin toisen alueen (omakotitalo-aluetta) päiväkodissa töissä ja siellä vanhemmat olivat ihan toisenlaisia. Olen miettinyt, että onko tämä todella asuinalueesta kiinni?
Melkein kaikki työt. Nykypäivänä. Oli minullakin lepppoisaa vielä viisi vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama, kiittelevätkö vanhemmat vai ei. Kunhan hoitavat omat velvollisuutensa ja antavat asiallista palautetta. Marttyyri en ole, mutta en myöskään kenenkään minua mielestään kiireisemmän ja tärkeämmän tyypin kynnysmatto.
T. lto
Sinä et ole päätähti, vaan palvelun tuottaja. Mene näyttämölle jos haluat paistatella.
Ap, kerropa millä alueella olet töissä? Kävin itse muissa asioissa vierailemassa eräässä päiväkodissa Espoossa (hieman paremmalla alueella), ja samalla sain todella hyvän kuvan kaikesta siitä, mitä päiväkodissa tehdään ja millaista kasvatussuunnitelmaa toteuttavat. Esittelivät sitä minullekin, vaikka oma lapsi on jo aikuinen. Olin otettu! Hieno työtä, päiväkodin tädit!
Ja vanhemmat haluavat lapsensa tällaiseen hoitoon, vaikka ovat itse kotona vauvan kanssa. Just eilen oli pitkä ketju, jossa toistaan odottava mietti laittavansa 3,5-vuotiaansi neljänä päivänä viikossa hoitoon klo 8-15. Koska lapsi niin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ja vanhemmat haluavat lapsensa tällaiseen hoitoon, vaikka ovat itse kotona vauvan kanssa. Just eilen oli pitkä ketju, jossa toistaan odottava mietti laittavansa 3,5-vuotiaansi neljänä päivänä viikossa hoitoon klo 8-15. Koska lapsi niin tykkää.
Se n ketjun ap oli tämän ap:n kollega eli varhaiskasvattaja ammatiltaan. Muut kyllä sitten olivat järkeviä,
Onneksi omat lapseni saivat olla pienemmissä ryhmissä hoidossa. Nyt jos omani olisivat päiväkoti-ikäisiä, harkitsisin kyllä kotihoitoa