Miesystävä haluaisi muuttaa luokseni asumaan :(
Mulla on asunto, josta olen nyt maksanut puolet, eli on vielä asuntolainaa maksettavana. Ja tietysti myös hoitovastike pitää maksaa joka kuukausi, vesimaksu jne. Miesystäväni ehdotti, että muuttaisi luokseni asumaan (asuu vuokralla).
Tuli puhetta asumiskustannuksista. Toki minun kuuluu tietysti maksaa itse laina loppuun, mutta mies meinaa osallistua vain ruokakuluihin. Eli hänen mielestään ei tarvitsisi maksaa sähköstä, vedestä ja asumisesta ylipäätään yhtään mitään!
Kyseinen suunnitelma ei todellakaan mulle sovi, mies ei tunnu ymmärtävän asiaa. Ja joo, meillä on nyt riita tästä asiasta, mikä on toki lapsellista. Olen selittänyt miehelle moneen kertaan, että ei riitä pelkkä ruoan maksaminen.
En aio ottaa häntä tänne asumaan, tilanne on paha. Mies mullittelee oikein kunnolla. Tuntuu nyt vaan siltä, että hän haluaisi käyttää minua röyhkeästi hyväkseen. :( Ei onnistu.
Kommentit (42)
Miesystävä haluaisi olla asunnoton? Miksi entä jos suhteenne loppuu muuton jälkeen, mistä hän saa asunnon nopeasti, asumisoikeuttahan hänelläe ei asunnossasi ole jos sinä hänet häädät muualle välittömästi suhteen loppuessa (tai vaikka ennen sitä).
Ap, seurusteletko Harrin kanssa? Kuulostaa tutulta.