MIES, käytätkö pitkien kalsareiden alla boksereita?
Mua ällöttää jos mies ei käytä pitkien kalsareiden alla mitään. Sama kun jos mä laittaisin sukkahousut ilman pikkuhousuja, hyi.
Kommentit (32)
Voihan mieskin käyttää paksuja esim. mustia sukkahousuja talvella ja alle tietenkin pikkarit .(bokserithan olisivat jo ihan liikaa turhaa tekstiiliä niiden alla)
Kaikilla se 'etuvarustuskaan' kun ei näet normaalisti ole edes niin näkyvä,että haittaisi sukkistenkaan pitoa. (Pikemminkin sellainen 'säilytystilavaatimuksiltaan kätevänkokoinen,kompakti ja teleskooppimainen,nopeasti käyttöön otettavissa aina tarvittaessa) Pyöräillessä (kuntoilumielessä) käytän niitä mustia paksuja thermo-sukkiksia vanhoista farkuista leikattujen shortsien kanssa. Tosi mukava pyöräilyasu,eikä jää lahkeet koskaan polkurattaan väliin tai kierry keskiön ympärille.Ajatelkoon kuka mitä lystää,en heidän mielikseen ajoasuani valitse.
By the way...tiesittekö että jo 1800-luvun lopussa eräs amerikkalainen nainen kiersi maapallon (kuvitelkaa) sen aikaisella polkupyörällä. Ohhoh! sanon minä-se oli nimittäin, kaiken huomioonottaen,melkoinen saavutus siihen aikaan.
Hyviä syyspyöräilykelejä kaikille pyöräilystä pitäville toivottaen ! nimim.: " Le Collant "
Kyllä minun nykyiseltä mieheltä ainakin valuu kirkasta limaa jos hän innostuu liikaa. Entiseltä mieheltä sitä ei tainnut tulla tai ei ainakaan maininnut asiasta.
MIES ei käytä minkäänlaisia alushousuja.
Miksi käyttäisi?
Pidän. ja niitä pitkiä vain yli kymmenen asteen pakkasella.
En käytä boksereita vaan muita alushousuja. En edes tiedä minkä nimisiä ne on. Olisko lahkeettomat kalsarit? Joo ja kyllä laitan pitkien alle sellaiset.
Mä en käytä koskaan boksereita, mutta briefit voin laittaa pitkien kalsareiden alle.
Pitkät kalsarit ovat lähtökohtaisesti alushousut, eli niiden alla ei enää erikseen ole mitään toisia alusalushousuja.
Tosin kylmään pukeutuminen on tapauskohtaista ja taitolaji. Takamus ja sukuelimet kaipaavat usein jalkoja enemmän lämmitystä, joten erlilliset lyhyet kalsarit pitkien alla lisälämmikkeenä voivat tullakin poikkeuksena kyseeseen.
Käytän lyhkäsiä niiden alla niin ei tartte niitä pitkiä ihan joka päivä pestä.
Bokserit on kuin naisten rintaliivit, eli pitävät olokkeet paikoillaan. Pitkissäkalsareissa pallit menee jompaan kumpaan lahkeeseen ja hietävät ikävästi reisiin. Liian isot bokserit on myös huonot ja ennemmin käytän tavallisia alushousuja.
Ei tule kyllä käytettyä boksereita pitkien alla huhhuh
Voi vitsi, tämä kysymyshän oli osoitettu vain miehille! (Naisena tulee joskus puhuttua omistaan kalsareita myös ...)