Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES, käytätkö pitkien kalsareiden alla boksereita?

Vierailija
24.09.2016 |

Mua ällöttää jos mies ei käytä pitkien kalsareiden alla mitään. Sama kun jos mä laittaisin sukkahousut ilman pikkuhousuja, hyi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, ne on pitkät KALSARIT, eli ALUSHOUSUT! Tyhmäkö olet!?

Vierailija
2/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut kyllähän naisetkin pitää pitkien KALSAREIDEN alla alushousuja? Tai ainakin kaikki ketä mä tunnen

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta mieheni kyllä käyttää boksereita veijojen alla. Käytän mäkin legginsien/sukkisten alla alushousuja, aina.

Pyjamahousut ja uima-asut on ainoat, joiden alle ei enää muita vaatteita kuulu. (Poikkeuksena pyjamahousut menkkojen aikaan, jos ei käytä tamponia mutta miehiä harvemmin tämä asia koskee.)

Vierailija
4/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän boksereiden alla kalsareita.

Vierailija
5/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän merinovillaisia kalsareita ja niitä ei pestä kuin pakon edessä. Siksipä tietenkin käytän alushousuja niiden alla. Käyttäisin tosin muidenkin pitkien kalsareiden kanssa koska ne ovat enemmän erikoisvaatteita kuin normaalit alushousut. Vähän kuin välihousut sepaluksella.

Vierailija
6/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niiden alla mitään boxereita tai lyhyitäkään kalsareita kai kukaan käytä?

Vierailija
7/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta hottia on kulkea pitkien kalsareiden alla kommandona. Kokeilisit sinäkin kunka rohkea olo siitä syntyy. Ihan kuin Teräsmies!

Vierailija
8/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mies, mutta mieheni kyllä käyttää boksereita veijojen alla. Käytän mäkin legginsien/sukkisten alla alushousuja, aina.

Pyjamahousut ja uima-asut on ainoat, joiden alle ei enää muita vaatteita kuulu. (Poikkeuksena pyjamahousut menkkojen aikaan, jos ei käytä tamponia mutta miehiä harvemmin tämä asia koskee.)

Kyl mä ainakin käytän pikkuhousuja myös pyjamahousujen alla

AP

Vierailija
9/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,tai mikäpä tosiaan estäisi pitämästä niiden sukkistensa alla pikkareita...

Vierailija
10/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai pitkiä?

Vierailija
11/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Haloo! KALSARIT on VÄLIHOUSUT. Ne tulee boxereiden ja farkkujen VÄLIIN. Alushousut vaihdetaan päivittäin, eikai kukaan ole niin hölmö, että pyykkää pitkät kalsarit, eli välihousut, joka käyttöpäivän jälkeen? Alushousut, eli boxerit pesuun JOKA PÄIVÄ, kun taas pitkät välihousut voi pukea pesemättä uudestaan seuraavana päivänä, eihän farkkujakaan pestä päivittäin. Näin se kuuluu tehdä! ;-)

Vierailija
12/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pitkiä?

Pitkiä JA lyhyitä.

Vierailija
13/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pitkiä?

Pitkiä JA lyhyitä.

Yhtä aikaa? :)

Vierailija
14/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, munat hautuu

Vierailija
15/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Haloo! KALSARIT on VÄLIHOUSUT. Ne tulee boxereiden ja farkkujen VÄLIIN. Alushousut vaihdetaan päivittäin, eikai kukaan ole niin hölmö, että pyykkää pitkät kalsarit, eli välihousut, joka käyttöpäivän jälkeen? Alushousut, eli boxerit pesuun JOKA PÄIVÄ, kun taas pitkät välihousut voi pukea pesemättä uudestaan seuraavana päivänä, eihän farkkujakaan pestä päivittäin. Näin se kuuluu tehdä! ;-)

Iha paskaa! Kaliisi, kalsari, kalsong tulee ruotsista, alushousut. Välihousut on ihan eri jutsku

Vierailija
16/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kalsarit on alushousut siinä kuin bokserit. Mä olen kelien salliessa usein kommandona eli vain farkut. Kummallista tuo kitinä toisten pukeutumisesta. Ap voi pukeutua vaikka juuttisäkkiin ja ripotella tuhkaa päälleen niin silti en sano siitä mitään.

Miten joku jaksaa murehtia miten toiset pukeutuu?

Vierailija
17/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välihousut ovat siitä hyvät, että niiden kanssa käytetään alushousuja ja sukkia eli likaantuvimmat osuudet vaihtoon, ettei koko välihousuja tarvitse joka päivä pestä, tuulettaminen riittää, toisin kuin neulesukkahousut, jotka on valitettavasti pestävä joka päivä.

Kun aion pestä ohuet välihousut, saatan hyvinkin käyttää niitä viimeisen kerran ilman alkkareita ainakin vapaalla, pesussa sitten puhdistuvat.

Vierailija
18/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No haloo minä nukunkin teflonista valmistetuissa siveyshousuissa ettei muija käy kiinni miten sattuu. Teflonia siksi ettei niitä tarvitse pestä IKINÄ.

Vierailija
19/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut kyllähän naisetkin pitää pitkien KALSAREIDEN alla alushousuja? Tai ainakin kaikki ketä mä tunnen

AP

Meiltä ei valukaan rähmää vehkeistä.

Vierailija
20/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitkät lahkeet tekisi alushousuista vähemmän alushousut? Tietenkään ei mitään alla, ne on alushousut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi