Ärsyttävä Atrian broileri file mainos - kuin suoraan tilalta ostaisi
Se mainos on vain niin ärsyttävä, kun se mies jankkaa sitä "mistä tämä on, niin mutta mistä tämä on..."
Ketään ei oikeasti kiinnosta miltä tilalta se broileri siihen lautaselle päätyy, eiköhän moni pyri ajattelemaan sitä broileria niin vähän kuin mahdollista.
Kommentit (21)
Ja sen voisikin ostaa suoraan tilalta, mutta vaikeuttaisi ikävästi Atrian välistä vetoa ja viljelijän kusettamista.
Minua häiritsee se, että mies syö ruokaa minkä nainen on jo tehnyt. Silti miehen kysyessä nainen katsoo avaamatonta pakettia.
Vihervasemmistoa kiinnostaisi, jos söisivät lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän kotimaisesta sarjasta se mies on tuttu näyttelijä?
Juha Varis näytteli ainakin Sydän toivoa täynnä -sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha Varis näytteli ainakin Sydän toivoa täynnä -sarjassa.
Niinpäs olikin! Kiitos kun kerroit :)
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee se, että mies syö ruokaa minkä nainen on jo tehnyt. Silti miehen kysyessä nainen katsoo avaamatonta pakettia.
Yes, mä en ookaan ainoa :D
Se mies on niiiiin ärsyttävä. Jos tilanne olisi aito ja olisin se nainen niin olisin raivostunut, karseeta jankuttamista!
Älkää menkö mainosten retkuun pliis !
Jokaine ihan itse tietää mitä kotona tarvitaan vai tarvitaanko mitään edes ostaa tänään...
Muistakaa, että aina kun näette mainoksen jossakin, päässänne kuuluu KLING ! ääni joka varoittaa teitä siitä, ettette antaisi roposianne maailman rikkaimmille.
Minua ärsyttää vielä enemmän se vastaava leikkelemainos! Kuka oikeasti ostaa kolmea eri leikkelettä samaan aikaan ja vielä avaa ne kaikki! :D
Kuluttajat on halunneet, että jokainen lautaselle päätyvä lihanpala voidaan jäljittää tilalle, jossa ko. eläin on kasvanut. Nyt kun niin on tehty, niin kuluttaja ilmoittaa, että ei käy, en halua tietää.
Ne vois tehdä siitä hyvän mainoksen niin että nainen potkaisis jankuttavaa miestä leukaan ja söis yksin herkkubroilerit "juuri siltä tilalta" ja hymyilisi tyytyväisenä. Nykyisellään mainoksesta jää todella ärsyttävät fiilikset.
PS En veloita tästä ideasta mitään, mainostoimisto saa vapaasti sen käyttöönsä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää vielä enemmän se vastaava leikkelemainos! Kuka oikeasti ostaa kolmea eri leikkelettä samaan aikaan ja vielä avaa ne kaikki! :D
Meillä on noin, mutta ei sillä ole merkitystä, mistä se on tullut, vaan mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Just! Ja ärsyttää ne kakarat joilta ei kiitosta kuule. Jeps first world problems.
Kaikki lihaa, maitoa ja kananmunia myyvät mainokset ärsyttää. Toivon todella että sen hymyilevän piirretyn sian tilalle tulee joskus kuvitus, joka kertoo oikeasti mistä ja miten se liha tulee siihen pakettiin. todella onnellisesti juu.
Sam täällä, se ukon jankutus käy niin hermoon, että Atria pääsi boikottiin mun ostoslistalla. Asia on ok, mutta ne mainokset pilaa viestin.
Vierailija kirjoitti:
"No minäpä tarkistan kun sattuu olemaan tässä pöydällä toinen paketti lämpenemässä"
Luulin, että ap:ta ärsyttäisi se, että eihän se ole ollenkaan sama kuin ostaisi suoraan tilalta. Vaan toinen ääripää.
Vierailija kirjoitti:
Ja sen voisikin ostaa suoraan tilalta, mutta vaikeuttaisi ikävästi Atrian välistä vetoa ja viljelijän kusettamista.
Siitä tulisi niin paljon töitä ja suuret kulut, ettei tiloilla ole halua alkaa myydä yksittäin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes, mä en ookaan ainoa :D
Voisko olla mies joka laittaa ruokaa ja älyää itse lukea mikä on valmistaja? Kieltämättä hieman alleviivaava mainos. Korostetaan tätä tilakohtaista ruokaa. Ei sillä ole väliä, pääasia että on tuoretta ja hygieenistä.