Kumman valitsen hotelliksi? Molemmat kiinnostaa ja ovat aivan upeita.
Miehen kanssa lähdemme ma-pe pienelle lomalle jonnekin. Minä olen nyt innostunut Marrakeshista.
Kuiva, lämmin ilmasto; aurinkoa mutta ei liian kuuma.
Hyvää ruokaa, shoppailua ja kävelyä kaupungilla.
Spa on minusta aina kiva olla hotellissa, vaikka mies ei siitä olekaan kiinnostunut.
Toisaalta haluaisin olla aivan Medinassa ja kävelymatkan päässä toreilta ja keskustasta. Mikään taksikyyti ruuhkaisessa kaupugnissa ei koskaan ole hauskaa.
Kumman ottaisin? Nyt pitäisi jo alkaa bookaamaan..
http://www.booking.com/hotel/ma/ha-tel-dar-rhizlane.fi.html?label=gen17…
http://www.booking.com/hotel/ma/riad-palais-sebban.fi.html?label=gen173…
Kommentit (5)
Mä ottaisin spa:lla ja kauempana keskustasta. Ne tori ja kujat ovat miltei ahdistavia. Niin aggressiivisesti siellä myydään tavaraa. Rauhassa sai olla vain ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin spa:lla ja kauempana keskustasta. Ne tori ja kujat ovat miltei ahdistavia. Niin aggressiivisesti siellä myydään tavaraa. Rauhassa sai olla vain ravintolassa.
Mihin aikaan vuodesta olitte siellä?
Me lennämme tammikuun lopussa.
Minulla on hyvä kokemus Istanbulista helmikuussa, täysin sesongin ulkopuolella: Saatiin olla aivan rauhassa jopa basaarissa. Paikalliset myyjät oli ihan rauhassa, sisäänheittäjiä ja "oppaita" ei missään. Joku sanoikin että toukokuussa taas aletaan täysillä.
Ravintoloissa oli tilaa ja vain pari paikallista istuskelemassa.
Olin iloisesti yllättynyt. Olin kuullut että päällekäyvää voi myyminen olla.
Täytyy vielä lueskella noita arvosteluja. Molemmat on ihania!
Marrakesh? Sä haluat sinne vaan siksi, että Kirsi Piha sen miljonäärimiehensä kanssa meni sinne häämatkalle.
Toki, onhan tuossa ihan vähän enemmän tyyliä, kuin Dubainmatkoissa.
Et näköjään ainakaan tykkää mistään modernista tyylistä? Aika runsaita ja rönsyileviä minun mielestäni. Minkä verran tuommoisessa maksaa yöpyminen? Miten lento? Sehän kestää ikuisuuden jollain viidellä vaihdolla.
Ei ole kyllä ikinä tullut minulle mieleenkään että lähtisin lomalle tuonne. Ei vaan ole ollut minun "kartalla" edes olemassa, vaikka paikasta olen kuullut ja tiedän suurinpiirtein missä se on.
Varmaan vietätte enemmän aikaa kaupungilla kuin spassa, joten lähempänä keskustaa olevan valitsisin. Mulle kävelymatka ostoksille ja ravintoloihin on ehdoton kaupunkilomilla.