Hyvä eyeliner raskaille luomille? Wanhojentanssimeikkiapua!
Tanssin siis nyt tulevana talvena Wanhat ja meikin teen sinne itse. Mulla on raskaat luomet, joilla on tapana kuluttaa huolellisestikin tehdyt siivelliset rajaukset pois päivän aikana. Tai se kohta siivistä, mikä menee tuon luomen taitekohdan takia piiloon, jolloin siihen syntyy sellainen tosi ruma rako.
Rimmelin vedenkestävä eyeliner ei toiminut. Käytössä tällä hetkellä Sensain eyeliner, joka kestää hitusen paremmin, mutta ikävä kyllä kuluu nimenomaisella tavalla, vaikka muuten sillä saa tosi kauniit rajaukset, jotka vedenkestämättömyydestään huolimatta pysyvät melko hyvin.
Geelirajauksia olen kuullut suositeltavan, mutta haluan mahdollisesti kuulla täältä mielipiteitä :) kiitos!
Kommentit (5)
Alatko nyt syyskuussa valmistautua jo wanhojen tansseihin? Aika aikaiselta kuulostaa....
Ootko kokeillut luomiteippejä? Niistä voisi olla apua, ainakin se vloggaaja-sini (nastynapalm youtubessa siis) käyttää niitä ja hällä siis aasialaiselta vanhemmalta perityt raskaat luomet.
Vierailija kirjoitti:
Ootko kokeillut luomiteippejä? Niistä voisi olla apua, ainakin se vloggaaja-sini (nastynapalm youtubessa siis) käyttää niitä ja hällä siis aasialaiselta vanhemmalta perityt raskaat luomet.
Näitä olen miettinyt kanssa... Pitääpi katsella, mistä hän ostaa niitä :P ap
Up