Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian keskenmenon jälkeen raskaaksi

06.03.2006 |

olette tulleet / pystyneet yrittämään? Kauanko teillä kesti vuosot keskenmenon/lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ja palsivatko kuukautiset miten pian normaaliin kiertoon?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jouduttiin kaapimaan. Menetin paljon verta ja kunto oli sen mukainen. Kaavinnan jälkeen vuotoa ei ollut kuin nimeksi.

Ensimmäiset kuukautiset tulivat ihan normaalisti.

Aloimme yrittämään uutta vauvaa heti mutta yhdet kuukautiset olivat siis välissä.Toisesta kierrosta tulin raskaaksi,mutta tämä meni kesken jo kuuden päivän kuluttua.

Nyt taas raskaana (tuo edellinen oli siis kuukausi sitten). Testin tein lauantaina ja saa nähdä pysyykö tämä kyydissä.

Onnea yritykseen!

Vierailija
2/16 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta keskenmenosta runsas pari viikkoa aikaa. Vuotoa kesti kuutisen päivää. Lääkäri kehoitti odottamaan kierron verran. VIime torstaina kävi pieni" vahinko" , ja nyt sit oottelen ensi viikon loppupuolta. Laskujeni mukaan ovis olis voinut olla juuri tuohon aikaan, kun puuhailtiin. Toivon kyllä ettei uutta hedelmöittymistä ois tapahtunut, ja kohtu saisi vielä aikaa levätä.

Ekan keskenmenon jälkeen, joka kaavittiin. Vuosin pari viikkoa, ja mensut tuli tasan kuukausi myöhemmin. Sitten heti ekasta yrityskierrosta nappasi, mutta siis kesken meni sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain 5 viikkoa sitten keskenmenon viikolla 6. Kohtu tyhjeni itsekseen.Viikonloppuna tein testin ja plussaa näytti. Tunsin erittäin selvästi ovulaation kaksi viikkoa sitten. Jännä juttu se että vuosi oltiin ensimmäistä raskausta yritetty ja nyt heti perään uudestaan raskaaksi. Lääkärikin sanoi että heti vaan yrittämään. Kuulema helpommin raskautuu keskenmenon jälkeen.

Hirveästi en vielä uskalla iloita raskaudesta. Toivottavasti kaikki menee hyvin

Vierailija
4/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva2006:

olette tulleet / pystyneet yrittämään? Kauanko teillä kesti vuosot keskenmenon/lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ja palsivatko kuukautiset miten pian normaaliin kiertoon?

Mulla km 16.12 (lääkinnällinen tyhjennys: pari viikkoo vuotoo, eka runsasta sit tihkuttelua). Ekat menkat toimenpiteestä 4vko ja 1pvä, ihan normaalit, tokat menkat runsaammat ja kierto näiden välissä 26 (yleensä 24-25) ja kolmannet menkat jäi tulematta!!!(= Nyt siis uudestaan raskaana. Toivottavasti onni on myötä ja tämä uusi alku pysyy matkassa. Yritys alotettiin ekojen menkkojen jälkeen...hyvä näin sekä fyysisesti että henkisesti. Paljon onnea uuteen yritykseen!

W & VIP 4+0

5/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaavinta, jonka jälkeen muistaakseni pari viikkoa vuotoa. Vuodon lopusta vielä pari viikkoa niin alkoivat menkat. Menkat kestivät 9 päivää (normaalisti 5-6), seuraava kierto 34 (normaali 26-27). Tämän jälkeen menkat ja kierto palautuivat normaaliksi.

Positiivisen testituloksen sain 4 kuukautta keskenmenon jälkeen.

Nyt rv 19+0 =D

Vierailija
6/16 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauheaa ja surullista, että Sinulle kävi näin! (" Tutustuin" sinuun vauvakuume -palstalla..) Meillä vasta kuukauden kuluttua voidaan aloitella uusi yritys, kun hormonit sekaisin tai siis estrogeenin tuotanto vähissä, ensi viikolla aloitan hormonikuurin, että kroppa ja olo muutenkin tasottuisivat..

Vierailija
7/16 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myötätuntohalauksesta, kiva kun vielä muistat!!! Minäkin muistan sinut oikein hyvin!

Viimeaikoina olen ollut hyvin vähän vauva-sivuilla kun neliapilathan perusti sen suljetun yhteisön, muistatko/tiedätkö? Siellä porukka voi jutella vapaammin ja tutustua toisiinsa paremmin. Voisin jättää tähän osoitteen, jonne voinet laittaa hakemuksen jos sinua kiinnostaa; http//groups.msn.com/Nelkkuset Valvojana toimii Ädä ja Helmiini (taitaa nykyisin olla HelmiEnkeli) joille viesti menee ja he tekevät päätöksen yhteisöön pääsystä.

Vielä km:ista; Mulla eka keskenmeno oli todella ikävä kokemus, mutta nousin siitä kyllä nopeasti jaloilleni ja ajattelimme miehen kanssa, että mahdollisimman pian on vaan uskallettava yrittää uudelleen jos meinaa.... Mutta näin ikävästi kävi, että vielä piti tulla toinenkin km......suru on nyt siis kaksinkertainen. Tämän viikon jo olen ollut töissä sairasloman jälkeen ja mieliala vaihtelee laidasta laitaan, itku tulee vieläkin herkästi. Mutta elämä jatkuu, ja vielä uskalletaan toivoa..... kunhan mieli ja kroppa on saanut rauhassa toipua.

Minnis

Vierailija
8/16 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ensimmäinen keskenmeno tapahtui 11/05 Rv 8+4 sikiö todettiin kuolleeksi- Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen vuotoa kesti kolmisen viikkoa, tosin loppuajasta oli vain pientä tihkuttelua. Menkat tulivat tasan neljän viikon kuluttua ensimmäisestä tabletista. Menkat olivat heti ns. normaalit ja kaksien jälkeen tulin uudelleen raskaaksi. Ikäväkyllä sekin päättyi lääkkeelliseen tyhjennykseen. Todettiin tuulimuna rv 8.0. Huomenna olisi vielä kahden cytytec tabletin laitto ja vuodon odottelu.

Valoisaa kevättä kaikille ikävän km:n kohdanneille!

Vierailija
9/16 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

cytotec-tabletit.

Anteeksi lukuisat kirjoitusvirheeni! laitetaan ne vaikka tämän akuutin tilanteen piikkiin.

Vierailija
10/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vuoksikin, mitä tuolla muuallakin kerroit voinnistasi. Terveydentila olisi ensin hyvä tarkistaa ja tulla kuntoon. Muistan kyllä sen keskenmenostani, että mikään muu mua ei olisi lohduttanut kuin uusi raskaus ja ihan samantien mutta terveydellisistä syistä sitä ei mulle heti suositeltu. Sanottiin, että vähintään yhdet normaalit kuukautiset väliin ensin, että keho saa toipua. Eräs ihana ystäväni menetti täysiaikaisen vauvansa kohtuun, mutta se oli sitten tosiaan jo todella pitkä raskaus ollut, niin lääkäri oli varoittanut, että kohdun limakalvo ei ole palautunut ja jos hän tulisi nopeasti raskaaksi, jo pelkästään siitä johtuen raskaus voisi keskeytyä. Hän tulikin raskaaksi kaksi kertaa nopeasti. Toisella kertaa vauva kuoli nopeasti kohtuun ja toisella taas syntyi aivan terve vauva. Eli hyvin voi käydä, vaikka raskaus alkaisikin nopeasti eli ihan seuraavista kuukautisista myös pitkän raskauden jälkeen tai alkukeskenmenon mutta vaaransakin asiassa on. En tahtonut sinua tai ketään pelotella vaan ennemminkin suojella. Toivottavasti sinä, joka nyt olet raskaana pian keskenmenosi jälkeen et tästä pelästy, jos tätä luet, sillä sinullahan olikin se yksi kuukausi välissä! Toivon kovasti, että nyt saat vauvasi ja mikset saisi! Voimia kaikille!

Vierailija
11/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomasin, että henkilö, johon viittasin, olikin tullut raskaaksi hetimiten seuraavan jälkeen ja että toinenkin on. Anteeksi. Mutta siis kaikki voi teillekin käydä ihan hyvin! Älkää vaan alkako pelätä mun puheitteni perusteella! Halaukset teille kaikille, erityisesti onnittelut raskaana olijoille ja ap:lle!

Vierailija
12/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiseksi piti sanomani: ap:lle iso halaus!

Vierailija
13/16 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ensimmäinen raskaus ja ensimmäinen keskenmeno syksyllä 2004. Raskaus meni kesken ulkomailla vkolla 10 tai 11 (raskauden kestosta ei ollut täyttä varmuutta) ja tehtiin kaavinta, jotta saatoin lentää kotiin toipumaan menetyksestä . Raskaaksi tulin 6 kk keskenmenon jälkeen. Ekat 12 viikkoa vähän jännitti, että miten menee tällä kertaa. Mutta onneksi kaikki meni nyt hyvin ja olen 3 kk pojan äiti. Tsemppiä kaikille keskenmenon läpikäyneille ja toivotaan, että vielä tärppää !!!!

Vierailija
14/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tänään oli kaavinta, sikö havaittiin perjantaina ultrassa kuolleeksi, tänään viikkoja olisi ollut 13+1.

Haluaisin mahdollisimman pian yrittää uudestaan raskautta, mutta voiko se onnistua, jos ei ensin odota niitä yksiä tai useampia kuukautisia?

Vierailija
15/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain keskenmenon noin kuukausi sitten viikolla 7. Lääkäri oli ehdottomasti sitä mieltä, että kahdet menkat pitäisi odottaa ennen kuin yrittää uudestaan, jotta kohtu tulisi kuntoon. Nyt huolestuttaa kuitenkin se, jos saatan olla uudestaan raskaana ennen ensimmäisiäkään menkkoja km:n jälkeen!

Luin jostain, että jos keskemenoja tulee kahdesti peräkkäin, niin todennäköisyys kolmannellekin keskenmenolle kasvaa huimasti. Eli jos nyt olen raskaana, aiheutankohan itse mahdollisesti keskenmenojen kierteen?!

Vierailija
16/16 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla km 13.01 kaikki tuli ulos itsestään, vuotoa sen jälkeen n.1,5vko ja jonkinverran kipuja. lääkäri käski odottaa kahdet kuukautiset ennen uutta yritystä. Menkat palas heti normaaliin kiertoon ja kahdet odoteltiin ja yritettiin. ei tarvinnut kauaa yrittää, kun heti kolmannesta kierrosta tärppäsi... nyt viikkoja 6+4 ja jännitys on kova ja toiveet korkealla! toivottavasti tämä pieni pysyy vauhdissa mukana...