Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

45 näyttää 35:lta, entä sitten?!

Vierailija
23.09.2016 |

Minulle usen sanotaan että näytän 10 v nuoremmalta, vähän kuin kohteliaisuutena. Mutta oikeasti näytän TODELLA plösähtäneeltä ja väsyneeltä 35:lta, niin pitäisikö siitä muka olla iloinen. Miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko olla iloinen. Älä ole.

Vierailija
2/6 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin sisko oli melkein 30 ja siltä kysyttiin paperit kun se meni ostamaan tupakkaa. Silloin ikäraja tupakan ostossa oli 16. On niitä moniakin 45-vuotiaita jotka on 35-vuotiaan näköisiä. Joillakin tulee geeneissä sellainen ominaisuus että voi säilyä tosi nuoren näköisenä yli 50-vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toiset vaan näyttää ikäistään nuoremmalta noin niinkun keskimäärin. Itse menin vielä nelivitosena kaksvitosesta vaikka olinkin aina niin hiton väsynyt että olo tuntui satavuotiaalta o_o

Nyt tuntuu tuhatvuotiaalta ja alkaa jo näkyäkin tämä jatkuva valvominen ja vastoinkäymisten kuorma...

N50

Vierailija
4/6 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle usen sanotaan että näytän 10 v nuoremmalta, vähän kuin kohteliaisuutena. Mutta oikeasti näytän TODELLA plösähtäneeltä ja väsyneeltä 35:lta, niin pitäisikö siitä muka olla iloinen. Miksi?

Koska plösähtänyt kolmefemma näyttää paremmalta kuin plösähtänyt neljäfemma. Kait.

Vierailija
5/6 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toiset vaan näyttää ikäistään nuoremmalta noin niinkun keskimäärin. Itse menin vielä nelivitosena kaksvitosesta vaikka olinkin aina niin hiton väsynyt että olo tuntui satavuotiaalta o_o

Nyt tuntuu tuhatvuotiaalta ja alkaa jo näkyäkin tämä jatkuva valvominen ja vastoinkäymisten kuorma...

N50

Valoja tauluun, yksikään nelivitone ei näytä kaksvitoselta.

Vierailija
6/6 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisen kitinää.

Ei uutta täällä möhkelömammojen palstalla.