Jolien ja Pittin ero: "kasvatukselliset erimielisyydet"?
Eihän asia minulle tietenkään kuulu, mutta... Voisiko olla, että "kasvatukseen liittyvät erimielisyydet" liittyisivät alun perin tai olennaisesti heidän yhteisen esikoisensa, Shiloh'n / Johnin sukupuoli-identiteettiin?
Shiloh'han on päälle kymmenenvuotias tyttö, joka on jo useamman vuoden kokenut olevansa poika ja vaatii itseään kutsuttavan Johniksi. Shiloh / John on myös jo vuosikausia halunnut pukeutua pojan vaatteisiin jne.
Erittäin luotettavan juorulehtien "lähteen" (varmasti vähintään Jolien sydänystävä tai jomman kumman äiti) mukaanhan Pitt on vanhemmista huomattavasti tiukempi ja kannattaa kuria ja rajoja, kun taas Jolie on "rennompi".
Ehkä Pitt on pyrkinyt ohjaamaan Shiloh'ta kasvamaan naiseuteen, ja Jolie taas ollut sillä kannalla, että lapsi saa itse valita sukupuolensa, niin kuin nykyään sanotaan?
Asiahan ei tietenkään minulle mitenkään kuulu, mutta...
Kommentit (5)
No toki tuollainen on asia, josta voisi tulla isojakin erimielisyyksiä (tai näin ainakin kuvittelisin). Jos Brad Pitt on konservatiivinen ajattelutavaltaan ja Angelina Jolie suhtautuu liberaalisti asiaan. Outoa vain tuo Brad Pittin "kuri", jos hän itse polttelee jatkuvasti pilveä ja juo viinaa. No toki en tiedä heidän asioistaan oikeasti mitään. Saapahan juorumedia taa hyvin bisnestä itselleen tästäkin asiasta.
Olisi kyllä paha asia Shilohille, jos hän joutuisi elämään sen tiedon kanssa, että hänen identiteettiprobleemansa takia heidän vanhempansa joutuivat riitoihin ja eroon, jota puidaan lööpeissä, isää syytetään ties mistä rikoksista ja liuta hänen sisaruksistaan, joista osa on adoption kautta rikkinäisistä olosuhteista, joutuu elämään perheen hajoamisen ja kaiken julkisen likapyykin keskellä. Minäkin toivon, että Shilohin identiteettiasialla ei ollut mitään tekemistä kaiken kanssa, mutta pahoin pelkään, että sillä oli.
Pitt oli ilmeisesti käynyt käsiksi vanhimpaan lapseen, 15 vuotiaaseen poikaan. Pahoinpitelysyyte tulossa?