Tosi vaalea, lähes valkoinen iho, pisamia, ruskeat silmät. Keksikää mulle hiusväri
Omat hiukset olleet punaiset, mutta kulahtaneet vanhemmiten. Olen 45. Jotain tarttis keksiä, kun harmaata pukkaa.
Kommentit (14)
Suklaanruskeat punertavilla raidoilla
Punainen, vaalea tai mansikan vaalea.
Ota kännykkään joku sovellus jolla voit kokeilla eri hiusvärejä ja valitse sen perusteella! Itse otin Modiface-nimisen hiusvärisovelluksen ja yllätyksekseni totesin että mulle sopii musta, ja laitoin mustan Kleopatra-tukan. Äitini taas samalla softalla totesi yllätyksekseen näyttävänsä tosi hyvältä mahonginpunertavassa, vaikka oli aina blondannut.
Punainen minulle tuli ensimmäisenä mieleen jo, kun luin otsikon.
Sulklaanruskea tai jopa mustat. Pitkät vai lyhyet?
Pari astetta omaa nuorempaa väriä vaaleampi. Sopii taatusti väritykseesi, ja peittää harmaat luonnollisesti. Juurikasvu on mahdollisimman huomaamaton.
No, kyllähän punainen peittäisi sen harmaan hyvin. Itse laittaisin useampaa lähellä toisiaan olevaa punertavaa sävyä, jos olisi omat hiukset.
Kiitos, etenkin tuolle appsin ehdottajalle. Sinisenmustaa testasin teininä. Smoooooooth.
Hieman vaikuttaa myös onko hyvä perse ja annatko miehen ottaa sinut takaapäin ja työntyä hitaasti todella syvälle ja laueta pakaroillesi, selällesi, niskaan, punaiselle ponihännällesi ja siitä pään yli takkahuoneen lattialle siihen persialaismaton viereen.
Vaaleat. Ehkä raidoittamalla? Sellaiset luonnolliset, mutta kuitenkin kunnolla vaaleat eikä keltaiset.
Kastanja